TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dum fråga?
Pages (2): [1] 2 »
Dum fråga?
Hur många posts måste man göra innan man kan ta bort det där gräsliga
"tranceaddict in training" eller har jag missat någonting i inställningarna?
There are no stupid questions, just stupid people. 
Alla nya frågar detta, det finns ett par olika gränser men efter 400 posts kan du skriva vad du vill som titel..fram tills dess kommer du få olika töntiga titlar som får dig att se ut som en habmurgermeny.
fram till 500 posts så får man lite olika statusar...typ in training bl.a. (minns inte dom andra)
för att få sätta den som du vill måste du ha lagt 500 posts å varit medlem i minst 6 månader så kämpa på 
[edit]
kenny de e väl 500 posts eller har det blivit ändrat?
Ja, den jag har nu är ju inte så mycket bättre än "tranceaddict in traning" så livet är tufft
suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe
| quote: |
| Originally posted by Polarlicht suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe |
| Originally posted by Mystoz det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500 här har du mera info om det http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208 |

Forsätter jag med mina 0.13 posts/day, så kommer det bara ta ~3290 dagar tills jag kan välja min egen "titel". 
| Originally posted by Mystoz det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500 här har du mera info om det http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208 |

Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har
| Originally posted by Polarlicht Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har |
) så kommer du snart upp i 500
hehe fan det kommer o ta ett tag för mig..
vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting
jag kommer ihåg att jag strävade efter det där mycket...men sen när man väl har det så märker man att det inte är nån större hurra grej.
| Originally posted by WoberT hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting |
| Originally posted by reveal måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben? dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002 |
har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream..
| Originally posted by WoberT jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream.. |
men skriv vettigt, man blir snabbt trött på inlägg i stil med "jag håller med" eller "
" etc... som mind en gång sade
"man kan utveckla sina tankar lite"
ja det är klart.. tycker inte om när folk skriver korta inlägg.. det är ju spamming.. får försöka skriva nåt vettigt iaf.. =)
ja tror bestämt inte d har att göra me hur aktiv man e... gurgel har ju access å han skriver aldrig här 
ja trodde tills för nån da sen att d hade att göra me när man regga sig, men sen sa ju calle att d inte var så... så aaa, ja vet inte

glorie: hmm okej har reggat mig iaf.. får se om dom godkänner mig.. har skrivit 32 inlägg eller nåt sånt.. o varit medlem sen i november..
postar enbart för att spamma.. närå men enbart för att kolla vad jag är.....
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så.
| Originally posted by mindshooter Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så. |
| Originally posted by mindshooter Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så. |
wiiee. jag blev reggad på hubben igår.. så nu har jag tillgång till allt det mumsiga.. =D synd bara att man sitter på modem.. 
| Originally posted by WoberT wiiee. jag blev reggad på hubben igår.. så nu har jag tillgång till allt det mumsiga.. =D synd bara att man sitter på modem.. |