TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by MennoB on Mar-16-2003 17:25:

Smiley DJ Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana

Kreeg gisteren een smsje en daar stond in dat Tiesto's nieuwe cd Nyana heet. De promo van deze cd zit overigens bij de Mmore cd's en is gemixd door dj cor fijneman en mist een paar nummers en deze cd heet "DJ Tiesto Unreleased". Tiesto zal zelf nog een mix maken en die komt eind april uit. Op deze cd staan zeker GTR - Mistral en nr 2 van Tiesto @ radio Oslo Part 1 (kan zo niet op die naam komen, het is in ieder geval een Solar Stone Remix).

Ik ben benieuwd hoe deze cd (dubbel cd)gaat klinken, alleen vind ik het raar dat Cor hem ook gaat mixen voor Mmore.....

Posted by arjoderoon on Mar-16-2003 17:27:

mm nice. ben benieuwd!

Posted by Biohazard on Mar-16-2003 17:33:

Ook die plaat van Motorcycle en de nieuwe andain komen erop

het wordt een dubbelaar heb ik gehoord

Posted by Kakao on Mar-16-2003 18:15:

Beetje vaag dat cor dan die gratis cd gaat mixen
Ach ja, toch maar weer eens een pak Mmore cd's gaan kopen denk ik. Weet iemand wanneer die actie begint?

Posted by Subsonik on Mar-16-2003 18:24:

Dj Tiesto Unreleased (Mixed Bij Cor Fijneman)

als het dan om eigen producties zou gaan van tiesto, maarnee, gewoon wat nummers die hij uitgezocht heeft...oftewel Tiesto zn naam staat er wel maar dr is nix van hem bij..

Posted by MennoB on Mar-16-2003 18:34:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Dj Tiesto Unreleased (Mixed Bij Cor Fijneman)

als het dan om eigen producties zou gaan van tiesto, maarnee, gewoon wat nummers die hij uitgezocht heeft...oftewel Tiesto zn naam staat er wel maar dr is nix van hem bij..

Dat weet ik nog niet. Volgens mij zet Cor er alleen maar de nummers op die van Tiesto zelf zijn en die mix cd van tiesto allerlij nummers, omdat die cd van Cor i cd is en die van Tiesto 2 cd's zijn.

Posted by eieregooie on Mar-16-2003 19:24:

Gewoon niet zeiken en een pakje CDR's kopen... KLAAR!

Posted by Opti on Mar-16-2003 19:47:

ikke ook kopen

vanaf wanneer?

Posted by arjoderoon on Mar-16-2003 20:06:

jullie kopen ik leechen??? :P

Posted by Kamaya on Mar-16-2003 20:15:

quote:
Originally posted by Biohazard
Ook die plaat van Motorcycle en de nieuwe andain komen erop

het wordt een dubbelaar heb ik gehoord

cool! dat zijn echt 2 vette nrs!!

Posted by dj_spare on Mar-16-2003 20:50:

Ik hoorde dat Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix) er ook op kwam...

Posted by MennoB on Mar-17-2003 14:48:

quote:
Originally posted by dj_spare
Ik hoorde dat Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix) er ook op kwam...

Dat is de track waar ik niet op kon komen (nr2 van tiesto @ radio olso), dus ja die komt erop.......

Posted by robin on Mar-17-2003 15:09:

[n00bmode]nou moeten jullie mij ffkes wat uitleggen ja.. tiesto mixed een cdtje vol ja.. en dan gaat die cor-dude dat weer mixen?? k snap het totaal niet.. met wat gaat ie t dan mixen? en waarom zou je een mix mixen?
[/n00bmode]

Posted by MennoB on Mar-17-2003 15:12:

Tiesto heeft een nieuwe cd samengesteld, Nyana. Van deze cd worden 5 nummer gehaald en op een andere cd gemixd door cor fijneman. Deze cd zal te vinden zijn bij de Mmore cd's...

Posted by robin on Mar-17-2003 16:16:

dus de cd van tiesto is geen mix cd?

Posted by magikmuzik on Mar-17-2003 16:55:

ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat klinken.
als iemand de precieze release datum weet, let us know.

Posted by magikmuzik on Mar-17-2003 16:58:

Love Poundin' Sensation

Platenmaatschappij promoot cd-recordable

MMore en platenmaatschappij Black Hole Recordings zijn een samenwerkingsverband aangegaan waarbij MMores cd-recordables worden gepromoot door middel van een gebundelde mixcompilatie van vijf tracks van dj Ti�sto's nieuwste project Nyana.

De compilatie verschijnt eind april en wordt door MMore in de markt gezet onder de naam 'UNRELEASED by Ti�sto'. De exclusieve mix wordt in heel Europa met MMores producten gebundeld aangeleverd. Walter Dornstedt, marketing director van MMore: "De bundeling van muziek bij lege cd's is niets minder dan een revolutie. Vanuit de muziek-industrie is de cd-recordable samen met internet gebrandmerkt als de veroorzaker van teruglopende omzetten en als bedreiging voor de ontwikkeling van goede content. Met Black Hole Recordings laten we nu zien dat de cd-r als commodity-product het ideale platform is voor verspreiding en promotie van muziek."

De mix die meegeleverd wordt kondigt het nieuw te verschijnen album aan van Ti�sto. Dornstedt: "Het mooie is ook nog eens dat het luisteren naar Ti�sto en het branden van cd's precies datgene is wat onze doelgroep bezig houdt." Ook Black Hole Recordings is enthousiast over de samenwerking. Arny Bink, managing director: "Wij staan open voor nieuwe muziek en distributie en promotie van die muziek. Dan moet je soms ook denken in richtingen en combinaties die elkaar op het eerste gezicht bijten. Cd-r's gaan in miljoenen stuks over de toonbank, als je hierop meelift met een voorproefje van het nieuwe album Nyana, geeft dat een enorme exposure voor beide merken. Je hebt instant airplay midden in de doelgroep."

Posted by MennoB on Mar-17-2003 19:14:

Official News from Black Hole Recordings about new Ti�sto CD as taken rom www.frshdjs.com, written by Black Hole - 17-03-2003:

Tracklisting will be made public first week of April, but the following information can be given out:

Disc 1. is entitled 'outdoor' contains Ti�sto favourite harder tracks, and includes the latest tracks from The Ambush (Oliver Lieb), Midway, DJ Ton T.B., Solar Factor and his remixes from Conjure Featuring Sin�ad O'Connor - Tears From The Moon and DJ Cor Fijneman Featuring Jan Johnston - Venus. Furthermoe there is also an exclusive Ti�sto track made for this mix, named 'Nyana' after the album title.

Disc 2. is entitled 'indoor' brings you the more sophisticated tracks, and features exclusive tracks from Andain, Motorcycle, Mr. Sam vs. Fred Baker Present As One and new stuff from Leama and Holden & Thompson.

Ziet er zeer goed uit

Posted by Hitman on Mar-17-2003 19:28:

Ik denk dat ik binnenkort 's een paar cdr ga halen...

Posted by Passiva on Mar-17-2003 19:39:

Ze doen er wel veel moeite voor zeg! Zelfs een exclusieve Tiesto track. Wel leuk om te zien dat dit gewoon gratis bij een pack CDRs zit

Posted by Rinus on Mar-17-2003 22:42:

woowww deze wil ik hebben, helaas brand ik nooit meer cd's, alleen nog md's

Posted by MennoB on Mar-18-2003 08:35:

De officiele tracklist:

DISC 1. OUTDOOR

1. m. mayer - love is stronger than pride.
2. tom mangan - chutney (size 9 reinterpretation).
3. the ambush - a.
4. ti�sto vs. junkie xl - obsession (frank biazzi remix).
5. planisphere - totem.
6. darren tate vs. jono grant - let the light shine in.
7. midway - inca.
8. ti�sto - nyana.
9. dj cor fijneman featuring jan johnston - venus (meant to be your lover) (ti�sto remix).
10. conjure one feat. sin�ad o�connor - tears from the moon
(ti�sto in search of sunrise remix).
11. dj ton t.b. - electronic malfunction.
12. the gift - love angel.
13. solar factor - urban shakedown (original mix).
14. gtr - mistral.

DISC 2. INDOOR

1. catcher - destinY sunrise.
2. filterheadz present orange 3 - in your eyes (blue mix).
3. andain - beautiful things (gabriel & dresden remix).
4. solarstone vs. sirocco - destination.
5. young parisians - u write the rules (solarstone remix).
6. holden & thompson - nothing (93 returning mix).
7. mr. sam vs. fred baker present as one - forever waiting.
8. motorcycle - as the rush comes (EXCLUSIVE DEMO MIX).
9. the roc project feat. tina arena - never (dj ti�sto remix vs. filterheadz remix).
10. smart system - morgentau (spring mix).
11. leama - requiem for a dream (LEAMA�S DREAM MIX).
12. p.o.s. - remember (summer sun).
13. solid globe - north pole.

Posted by Ding Chavez on Mar-18-2003 08:57:

Begrijp ik nou verkeerd??? Je krijgt die dubbel cd toch helemaal niet bij een pakje CDRs??

GreetZ, DC

Posted by Chicane on Mar-18-2003 08:59:

Geen Madonna

Wel erg relaxt cdtje, die komt op de plank samen bij 35 andere BlackHole CD's

Posted by Chicane on Mar-18-2003 09:02:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Begrijp ik nou verkeerd??? Je krijgt die dubbel cd toch helemaal niet bij een pakje CDRs??

GreetZ, DC

Uitleg:

Dubbel CD komt in de winkel, Cor Fijneman plukt 5 tracks van de dubbelaar, pleurt het in de Magik Muzik Album Maker en voila, Cor maakt de promo cd die uiteindelijk bij een pakkie MMore CDR's komt..

Wat Cor dus doet is een 2e LiftOff album sampler maken (net als bij Dutch Dimension ter promotie van In My Memory)

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »