TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- chilled out euphoria - mixed by solar stone (2cd)
chilled out euphoria - mixed by solar stone (2cd)
hallo mensen. ik zoek deze cd ergens. kan hem nergens vinden bij de mij bekende online cd shops. amazon heeft um voor 14 dollar ofzo. iemand die toevallig weet of ik ergens voor een dubbeltje op de voorste rij kan komen???
als jij ergens een plekkie hebt waar ik dat ding kan uppen,up ik hem wel ff..pm me maar
Deze CD's schoppen donders hard kont!!
Solar Stone is spacing me..
chille met die bille
oeoeoe
naar deze cd ben ik eigenlijk ook al een tijdje op zoek.
heb alleen geen ruimte om iets te uploaden...
Dan zou ik maar s wat space 4 space creeeren
zonder space word er niet gespaced
als iemand mij uit kan leggen hoe ik aan die space moet komen... heb er namelijk zelf geen donder verstand van 
Hij is wel te downloaden via de TA-hub!
mooi zo
ik heb hem ook al lang op CDR... en ze staan al 2 weken op repeat in mijn winamp playlist.. (k heb ze nog maar 2 week
)
maar wat ik bedoelde.. ik wil ze origineel....
(jaja supporting the industry..)
ik heb al quality rips (192kbps) van de hub gehaald. daar is ie gewoon te krijgen. maar ik vroeg mij dus af waar ik gewoon de originele dubbel cd kan kopen.... voor een prikkie 
kijk is aan,toppie dude
probeer de magik store anders in breda
en zoek des noods via gemm.com of htfr.com de bestelcode op en vraag aan de lokale muziek(h)(b) oer of ie die voor je wilt bestellen
| quote: |
| Originally posted by DjRV kijk is aan,toppie dude probeer de magik store anders in breda en zoek des noods via gemm.com of htfr.com de bestelcode op en vraag aan de lokale muziek(h)(b) oer of ie die voor je wilt bestellen |
Nou ik heb hem nu voor het eerst ook gehoord... En moet zeggen een super lekker cdtjuh!! Dit soort muziek ligt mij wel
Voor mij al gauw een herinnering naar me synthesizer tijd 
Ga deze ook maar eens zoeken in de platenzaken... Echt een toppertje!!
ben vandaag bij de FRs geweest in lelystad en heb gevraagd of ze de cd nog hadden, dat was niet het geval, toen gevraagd of ze die konden bestellen, dat lukte ook niet...
dus... dat word nog moeilijk. tot die tijd moet ik het doen met mijn illegale kopie... die al grijs gedraaid is 
| Originally posted by Flipper01 Hij is wel te downloaden via de TA-hub! |
| Originally posted by lemon squash En wat is de TA-hub? Ik wil dat ceedeetje namelijk ook wel s beluisteren want heb hem hier in Belgi� ook nog niet gevonden... |
Naja dan isset wel een slimme belg want die CD's tijn tijdloos goed heur