TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club XL 29/03/03
Pages (3): [1] 2 3 »
Club XL 29/03/03
Zoals de titel al zegt, het wordt weer feesten op 29 maart.. 
Club XL is misschien al bekend onder vele van jullie; een club in Amsterdam die elke zaterdag open is, met veelal goeie dj's.. Op irc had ik al vernomen dat bepaalde personen weer de feestsfeer te pakken hebben gekregen voor de lineup van 29 maart:
Dumonde, Misja Helsloot, The Freak, Dazzle en Precision.
Wie gaan er? misschien valt er iets te regelen met wat gezamenlijk vervoer ofzo? Ik wil sowieso gaan omdat het het begin van een nieuwe trimester op de universiteit is (LOL), maar meer omdat ik wel weer is zin om te feesten heb 
Ik kan misschien wel rijden vanuit Breda, en onderwegs wat mensen oppikken.. dus roept u maar!!
Present. wordt VET!! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Present. wordt VET!! |
Me2
Ik ook.
Grote verrassing

Ik geloof dat ik dan eindelijk mag chauffeuren 
Alsk niet ziek word tenminste 
...Nog zieker 
XL is ongeveer me huiskamer dus ben er ook wel weer..
Mja,ik maak eten en jullie zetten smorgens theen en koffie,vink een eerlijke deal
| Originally posted by Donna Mja,ik maak eten en jullie zetten smorgens theen en koffie,vink een eerlijke deal |
)
| Originally posted by total woot sgoed! (3'O 3: zullen we weer zo gezellig koffie gaan zetten? ) |
| Originally posted by Three 'O Three Dat is niet meer te overtreffen, maar ik wil een goede poging wagen |

| Originally posted by Donna Mja,ik maak eten en jullie zetten smorgens theen en koffie,vink een eerlijke deal |
als het net zo gaat als vorige week komt dat zeker goed tijs
| Originally posted by DjRV als het net zo gaat als vorige week komt dat zeker goed tijs |
| Originally posted by tijs08 Misschien ligt dat A4tje met uitgeschreven stappenplan er nog van vorige keer, dan is het natuurlijk een fluitje van een cent! |
| Originally posted by Three 'O Three Nee godver, aan de Vlietlaan laten liggen Nou gaat het nooit meer lukken |
Gaan we nog een mini-,eetinkje houden? Optie: 00.30 bij de bovenste bar aan de rechterkant. Ideee?
Waarom niet, mij best 
| Originally posted by Cosmic Guy Gaan we nog een mini-,eetinkje houden? Optie: 00.30 bij de bovenste bar aan de rechterkant. Ideee? |
kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de secretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!! |
| Originally posted by Cosmic Guy Gaan we nog een mini-,eetinkje houden? Optie: 00.30 bij de bovenste bar aan de rechterkant. Ideee? |
| Originally posted by DjRV heh niet zo'n strak plan,afgelopen zaterdag was dat dus vip (door die impact dudes zo ingesteld probaly,komt niet van xl uit iig..) |
).
geachte heer Cosmic Guy,
Ik neem aan dat U het nederlands beheerst,aangezien Uw mededelingen op
het forum in de nederlandse taal geschreven zijn.
Echter is begrijpend lezen een ander gebied,waar U naar mijn mening
een loi opleidingsplannetje zou kunnen gebruiken.
Zoals U zou kunnen zien schreef ik over hoe het vorige week was.
Aangezien U zelf aanwezig was bij het optreden van de heer Corsten,bent U bekend met het feit dat de heer Corsten niet vorige week draaide.Met deze kennis zou U mijn posting moeten kunnen begrijpen.
Met Vriendelijk Groet
Hoogachtend,
DeeJay R. V
| Originally posted by DjRV geachte heer Cosmic Guy, Ik neem aan dat U het nederlands beheerst,aangezien Uw mededelingen op het forum in de nederlandse taal geschreven zijn. Echter is begrijpend lezen een ander gebied,waar U naar mijn mening een loi opleidingsplannetje zou kunnen gebruiken. Zoals U zou kunnen zien schreef ik over hoe het vorige week was. Aangezien U zelf aanwezig was bij het optreden van de heer Corsten,bent U bekend met het feit dat de heer Corsten niet vorige week draaide.Met deze kennis zou U mijn posting moeten kunnen begrijpen. Met Vriendelijk Groet Hoogachtend, DeeJay R. V |
| Originally posted by Three 'O Three Nee godver, aan de Vlietlaan laten liggen Nou gaat het nooit meer lukken |

Morgen is het zover. Meeting?
ik ben rond 00.00 binnen, dus zeg maar wat het handigst is.