TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- WOOPY ! מיוחדת כבוד !
WOOPY ! מיוחדת כבוד !
טוב הצבא בא לקראתי פעם ראשונה בחייו ובגלל המצב של אימא
שלי - אחרי ניתוח קשה בבית חולים והכל ... והקטע שההיא לא יכולה לזוז כל כך עכשיו - נתנו לי חופשה של שבוע !
WOOPY !
ולא על חשבון רגילה ...
סתם חופש ...
שבוע בבית כבוד !

למרות שרוב הזמן אני יהיה עם אימא ויעזור ...
עדיין נחמד ביית !
Re: WOOPY ! מיוחדת כבוד !
| quote: |
| Originally posted by luckystrike טוב הצבא בא לקראתי פעם ראשונה בחייו ובגלל המצב של אימא שלי - אחרי ניתוח קשה בבית חולים והכל ... והקטע שההיא לא יכולה לזוז כל כך עכשיו - נתנו לי חופשה של שבוע ! WOOPY ! ולא על חשבון רגילה ... סתם חופש ... שבוע בבית כבוד ! ![]() למרות שרוב הזמן אני יהיה עם אימא ויעזור ... עדיין נחמד ביית ! |
בהחלט שמח... אהה נראה לי
בכל מקרה, תמסור לה החלמה מהירה מכל חברי הפורום
(היא בטח תחשוב הבן שלה איזה מוזר אחד חחח)
סחטיש אחי...תנסה לבלות כמה שיותר השבוע
וכמובן, החלמה מהירה לאמא שלך...
החלמה מהירה אח שלי
העיקר שתרגיש טוב...
ואם אתה השבוע בבית נעשה איזה משהו
חובשים עושים בית זונות מהצבא אהה?

וואי!!
זה מתקרב!!!
עוד שבועיים אני מתגייס

שאמא שלך תרגיש טוב אחי..
ומזל טוב על החופש
מגיע לך מזל טוב פעמיים אחי, קודם כל אני שמח לשמוע שהכל בסדר אם אמא שלך ותמסור לה החלמה מהירה, ומזל טוב על החופשה שלך אחי......תנצל אותו כמה שיותר
שתהיה לה החלמה מהירה אחי
אנחנו בונים עלייך פה שתעזור לה בתהליך ההחלמה שלה 
תמסור לאמא שלך החלמה מהירה מכולנו
ואני מקווה שתנוח כמו שצריך בחופש הזה.....
אחי צר לי לאכזב אותך אבל מיוחדת... זה לא 
זאת פשוט חופשה 
ותמסור לאמא שלך החלמה מהירה...
תודה אנשים !

נהייתי אשכרה עוזרת ביית היום ...
אני נהפך לאישה !
היום אפיתי עוגיות !
אאאאהההההההההה
מאאאאררריצצצצצצצצהההההה
| quote: |
| Originally posted by luckystrike תודה אנשים ! ![]() נהייתי אשכרה עוזרת ביית היום ... אני נהפך לאישה ! היום אפיתי עוגיות ! אאאאהההההההההה מאאאאררריצצצצצצצצהההההה |
סורי על האיחור פשוט לא הייתי פה הרבה זמן
החלמה מהירה
| quote: |
| Originally posted by Sniper סורי על האיחור פשוט לא הייתי פה הרבה זמן |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL אני יודעת שזה לא קשור... אבל לא היית פה הרבה זמן כי לא נכנסת לפורום או שפשוט לא יכלת להיכנס כי אני כמה ימים לא יכלתי להיכנס לפורום זה כתב לי שיש איזשהי תקלה טוב נו היה לכם חופש ממני |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL אני יודעת שזה לא קשור... אבל לא היית פה הרבה זמן כי לא נכנסת לפורום או שפשוט לא יכלת להיכנס כי אני כמה ימים לא יכלתי להיכנס לפורום זה כתב לי שיש איזשהי תקלה טוב נו היה לכם חופש ממני |
WOOOOPA !!!!!
שכחתי להגיד האריכו לי את המיוחדת !
עוד שבוע אני בבייית !!!
תנו כיף למעלה עדיף קנו לי עוד חטיף !!!
MUHAHAHAHAHA
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.