TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- WOOPY ! מיוחדת כבוד !


Posted by luckystrike on Mar-20-2003 11:21:

Smile WOOPY ! מיוחדת כבוד !

טוב הצבא בא לקראתי פעם ראשונה בחייו ובגלל המצב של אימא
שלי - אחרי ניתוח קשה בבית חולים והכל ... והקטע שההיא לא יכולה לזוז כל כך עכשיו - נתנו לי חופשה של שבוע !

WOOPY !
ולא על חשבון רגילה ...
סתם חופש ...


שבוע בבית כבוד !

למרות שרוב הזמן אני יהיה עם אימא ויעזור ...
עדיין נחמד ביית !


Posted by YuVaL on Mar-20-2003 11:38:

Re: WOOPY ! מיוחדת כבוד !

quote:
Originally posted by luckystrike
טוב הצבא בא לקראתי פעם ראשונה בחייו ובגלל המצב של אימא
שלי - אחרי ניתוח קשה בבית חולים והכל ... והקטע שההיא לא יכולה לזוז כל כך עכשיו - נתנו לי חופשה של שבוע !

WOOPY !
ולא על חשבון רגילה ...
סתם חופש ...


שבוע בבית כבוד !

למרות שרוב הזמן אני יהיה עם אימא ויעזור ...
עדיין נחמד ביית !


וואלה אחי
מזל"ט!
תמסור לאמא שלך החלמה מהירה מכולנו אחי...
מקווים שיהיה טוב!


Posted by DjChook on Mar-20-2003 11:51:

בהחלט שמח... אהה נראה לי

בכל מקרה, תמסור לה החלמה מהירה מכל חברי הפורום

(היא בטח תחשוב הבן שלה איזה מוזר אחד חחח)


Posted by Elior on Mar-20-2003 11:51:

סחטיש אחי...תנסה לבלות כמה שיותר השבוע
וכמובן, החלמה מהירה לאמא שלך...


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2003 12:55:

החלמה מהירה אח שלי
העיקר שתרגיש טוב...
ואם אתה השבוע בבית נעשה איזה משהו


Posted by Sm0keMachine on Mar-20-2003 13:00:

חובשים עושים בית זונות מהצבא אהה?





וואי!!
זה מתקרב!!!
עוד שבועיים אני מתגייס


Posted by Rising on Mar-20-2003 13:47:

שאמא שלך תרגיש טוב אחי..
ומזל טוב על החופש


Posted by GLoBaL-MUZiK on Mar-20-2003 14:40:

Satan (eek!)

מגיע לך מזל טוב פעמיים אחי, קודם כל אני שמח לשמוע שהכל בסדר אם אמא שלך ותמסור לה החלמה מהירה, ומזל טוב על החופשה שלך אחי......תנצל אותו כמה שיותר


Posted by BlueHawk on Mar-20-2003 15:49:

שתהיה לה החלמה מהירה אחי
אנחנו בונים עלייך פה שתעזור לה בתהליך ההחלמה שלה


Posted by TinkerbeL on Mar-20-2003 16:29:

תמסור לאמא שלך החלמה מהירה מכולנו

ואני מקווה שתנוח כמו שצריך בחופש הזה.....


Posted by on Mar-20-2003 16:57:

אחי צר לי לאכזב אותך אבל מיוחדת... זה לא
זאת פשוט חופשה

ותמסור לאמא שלך החלמה מהירה...


Posted by luckystrike on Mar-21-2003 18:44:

תודה אנשים !



נהייתי אשכרה עוזרת ביית היום ...

אני נהפך לאישה !
היום אפיתי עוגיות !

אאאאהההההההההה
מאאאאררריצצצצצצצצהההההה


Posted by YuVaL on Mar-21-2003 19:31:

quote:
Originally posted by luckystrike
תודה אנשים !



נהייתי אשכרה עוזרת ביית היום ...

אני נהפך לאישה !
היום אפיתי עוגיות !

אאאאהההההההההה
מאאאאררריצצצצצצצצהההההה


אחי..
רותי וזהו!


Posted by Sniper on Mar-24-2003 12:11:

סורי על האיחור פשוט לא הייתי פה הרבה זמן
החלמה מהירה


Posted by TinkerbeL on Mar-24-2003 15:57:

quote:
Originally posted by Sniper
סורי על האיחור פשוט לא הייתי פה הרבה זמן


אני יודעת שזה לא קשור...
אבל לא היית פה הרבה זמן כי לא נכנסת לפורום או שפשוט לא יכלת להיכנס
כי אני כמה ימים לא יכלתי להיכנס לפורום
זה כתב לי שיש איזשהי תקלה

טוב נו היה לכם חופש ממני


Posted by Sniper on Mar-24-2003 18:06:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני יודעת שזה לא קשור...
אבל לא היית פה הרבה זמן כי לא נכנסת לפורום או שפשוט לא יכלת להיכנס
כי אני כמה ימים לא יכלתי להיכנס לפורום
זה כתב לי שיש איזשהי תקלה

טוב נו היה לכם חופש ממני


לא היה לי מחשב מיום רביעי או חמישי
אז פה ושם נכנסתי מהמחשב של אח שלי
אבל זה לא אותו דבר..


Posted by luckystrike on Mar-25-2003 17:51:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני יודעת שזה לא קשור...
אבל לא היית פה הרבה זמן כי לא נכנסת לפורום או שפשוט לא יכלת להיכנס
כי אני כמה ימים לא יכלתי להיכנס לפורום
זה כתב לי שיש איזשהי תקלה

טוב נו היה לכם חופש ממני


אני חושב שזה היה לכמה אנשים פה כי דיי היה ריק פה
לכמה ימים ...
בכל אופן אם זה קורה שלחו לי או לרועי הודעה ...


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:50:

WOOOOPA !!!!!
שכחתי להגיד האריכו לי את המיוחדת !
עוד שבוע אני בבייית !!!


תנו כיף למעלה עדיף קנו לי עוד חטיף !!!



MUHAHAHAHAHA



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.