TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by on Mar-20-2003 18:51:

אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל...

http://www.nxt.co.il/



מי בא?!?!?!?!??!?!?!?!?!!?????????????????????????

Benjamin Bates!!!!!!!!!
וואו
קיבינימט אין מצב שאני מפספס את זה!!!!!


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2003 19:08:

גם מרקו וי ויוהן גילן ואפילו פרי קורסטן יבואו לארץ
אבל אני בספק אם עכשיו בזמן המלחמה...


Posted by on Mar-20-2003 19:11:

יוהן גיילן... באמת יהיה אטרקציה
מעניין מתי הוא יגיע
ואני בטוח שהמלחמה תגמר עד אפריל
אז זה לא ממש רלוונטי


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2003 19:13:

אבל לא בטוח שתוכל להכנס
זה מסיבות של 23 פלוס
אלא אם כן יש לך קומבינות כמובן...


Posted by on Mar-20-2003 19:16:

אני בטוח שאני יוכל לארגן משהו זו לא בעיה...
גם המסיבה של ארמין היא 23+ אני חושב
ואני לא חושב שתהיה לי בעיה להיכנס אם אני מזמין חבילה...


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2003 19:22:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני בטוח שאני יוכל לארגן משהו זו לא בעיה...
גם המסיבה של ארמין היא 23+ אני חושב
ואני לא חושב שתהיה לי בעיה להיכנס אם אני מזמין חבילה...


אני מציע שתחכה עם החבילה עד שיוודע על בטוח אם יש או אין...
שלא יקרה כמו עם ראנק 1 שברגע האחרון לא באו


Posted by on Mar-20-2003 19:27:

אחי דרך אגב יום שלישי כבר קיבלתי אימייל מפיאט (אני בקשר אימייל איתו)
שאומר שהוא יגיע לארץ בקיץ...

עדיין לא הזמנתי שום חבילה, אני יחכה ל2 באפריל כדי להתחיל ולרחרח


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2003 19:35:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אחי דרך אגב יום שלישי כבר קיבלתי אימייל מפיאט (אני בקשר אימייל איתו)
שאומר שהוא יגיע לארץ בקיץ...


אז תגיד לו שיש חבורה מטראנס אדיקט שרוצה שהוא ידאג להכניס אותה למסיבה!!
עדיף בחינם כמובן


Posted by on Mar-20-2003 19:52:

ברגע שהוא יענה לי פעם הבאה אני יגיד לו


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2003 19:59:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ברגע שהוא יענה לי פעם הבאה אני יגיד לו


ושאל אותו גם אם הוא מגיע לתל אביב או לאילת...


Posted by on Mar-20-2003 20:02:

רות היישר


Posted by DJentlman on Mar-20-2003 21:55:

אני כל כך מת להיות שם ,
אם החברים שלי יוצאים לרגילה , אני שם!


Posted by on Mar-21-2003 17:10:

יאללה שיצאו מה הביג דיל כולה שבוע חופש


Posted by luckystrike on Mar-21-2003 18:45:

איזה בעסה עם המחלמה הזאת ...
אפשר להידפק אחושרמוטה עם הכרטיסים האלו ...


Posted by itamarsan on Mar-22-2003 12:04:

אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2003 13:56:

quote:
Originally posted by itamarsan
אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע


למה אתה מזיין בביצים?!
המסיבה בכלל בחוף הדקל אז מה הקשר לחווה!??!


Posted by on Mar-22-2003 13:57:

אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל!


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2003 14:09:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל!


ראיתי בחדשות שיכול להיות שיכריזו על הורדת כוננות...
אז יש עכשיו אפילו יותר סיכוי שהוא יבוא
צריך פשוט להכנס לערוץ שלו ביום חמישי ולשאול אותו מה נסגר


Posted by on Mar-22-2003 14:10:

אכן


Posted by luckystrike on Mar-22-2003 22:14:

הבנתי שבסוף זה אמור להיות גם וגם
יענו יום אחד דקל יום אחד חווה ...


Posted by Hell_Copter on Mar-23-2003 01:25:

ברדיו בי יו אמרו שזה ב 10 באפריל ולא ב 11...
צריך לבדוק את זה!!


Posted by on Mar-23-2003 06:53:

10-12 באפריל


Posted by Sniper on Mar-24-2003 12:05:

באסה..
החברים שלי לא כ"כ רוצים ליסוע לאילת כאילו הם רוצים אבל הם אומרים שהם יתבאסו אם לא יכניסו אותם וגם הקטע שהם לא ניראים גדולים
כאילו אני אישית ניראה ככה 20 אבל הם ניראים גג 18 כזה


Posted by Hell_Copter on Mar-24-2003 12:33:

אני די סגור נוסע לאילת בתאריכים האלה בלי כל קשר
אם נצליח להכנס למסיבה אפילו יותר טוב


Posted by on Mar-24-2003 16:21:

המסיבה היא ל22+ בלבד
והם מאוד מאוד מחמירים עם זה
יש לי חבר קצין בפלוגה בן 21 וחצי
ולא אישרו לו כרטיס...

אני עוד איכשהו ישתחל לשם עם חברים שלי
אני לא יכול להגיד בוודאות שכל מי שכאן שיהיה שם, יוכל להיכנס.

החגיגה מתחילה ביום חמישי בשעה 2 בצהריים במלון


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.