TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל...
Pages (2): [1] 2 »
אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל...
http://www.nxt.co.il/









מי בא?!?!?!?!??!?!?!?!?!!?????????????????????????
Benjamin Bates!!!!!!!!!
וואו
קיבינימט אין מצב שאני מפספס את זה!!!!!
גם מרקו וי ויוהן גילן ואפילו פרי קורסטן יבואו לארץ
אבל אני בספק אם עכשיו בזמן המלחמה...
יוהן גיילן... באמת יהיה אטרקציה
מעניין מתי הוא יגיע
ואני בטוח שהמלחמה תגמר עד אפריל
אז זה לא ממש רלוונטי 
אבל לא בטוח שתוכל להכנס
זה מסיבות של 23 פלוס
אלא אם כן יש לך קומבינות כמובן...
אני בטוח שאני יוכל לארגן משהו זו לא בעיה...
גם המסיבה של ארמין היא 23+ אני חושב
ואני לא חושב שתהיה לי בעיה להיכנס אם אני מזמין חבילה...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אני בטוח שאני יוכל לארגן משהו זו לא בעיה... גם המסיבה של ארמין היא 23+ אני חושב ואני לא חושב שתהיה לי בעיה להיכנס אם אני מזמין חבילה... |
אחי דרך אגב יום שלישי כבר קיבלתי אימייל מפיאט (אני בקשר אימייל איתו)
שאומר שהוא יגיע לארץ בקיץ...
עדיין לא הזמנתי שום חבילה, אני יחכה ל2 באפריל כדי להתחיל ולרחרח 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אחי דרך אגב יום שלישי כבר קיבלתי אימייל מפיאט (אני בקשר אימייל איתו) שאומר שהוא יגיע לארץ בקיץ... |
ברגע שהוא יענה לי פעם הבאה אני יגיד לו 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts ברגע שהוא יענה לי פעם הבאה אני יגיד לו |
רות היישר
אני כל כך מת להיות שם ,
אם החברים שלי יוצאים לרגילה , אני שם!
יאללה שיצאו מה הביג דיל כולה שבוע חופש 
איזה בעסה עם המחלמה הזאת ...
אפשר להידפק אחושרמוטה עם הכרטיסים האלו ...
אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע
| quote: |
| Originally posted by itamarsan אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר רק כמה ימים לפני כן נדעע |
אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל!
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אשכרה! מה הקשר לחווה עכשיו ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל! |
אכן
הבנתי שבסוף זה אמור להיות גם וגם
יענו יום אחד דקל יום אחד חווה ...
ברדיו בי יו אמרו שזה ב 10 באפריל ולא ב 11...
צריך לבדוק את זה!!
10-12 באפריל
באסה..
החברים שלי לא כ"כ רוצים ליסוע לאילת כאילו הם רוצים אבל הם אומרים שהם יתבאסו אם לא יכניסו אותם וגם הקטע שהם לא ניראים גדולים
כאילו אני אישית ניראה ככה 20 אבל הם ניראים גג 18 כזה
אני די סגור נוסע לאילת בתאריכים האלה בלי כל קשר
אם נצליח להכנס למסיבה אפילו יותר טוב 
המסיבה היא ל22+ בלבד
והם מאוד מאוד מחמירים עם זה
יש לי חבר קצין בפלוגה בן 21 וחצי
ולא אישרו לו כרטיס...
אני עוד איכשהו ישתחל לשם עם חברים שלי
אני לא יכול להגיד בוודאות שכל מי שכאן שיהיה שם, יוכל להיכנס.
החגיגה מתחילה ביום חמישי בשעה 2 בצהריים במלון
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.