TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- GLOBAL UNDERGROUND 28 maj
Pages (2): [1] 2 »
GLOBAL UNDERGROUND 28 maj
Monday Bar SPECIAL Onsdag 28 maj:
GLOBAL UNDERGROUND med Sander Kleinenberg & Steve Lawler B2B
mer info snart...
Ahh trevligt... Om ekonomin till�ter s� e jag d�r 
Tack gaby
�m det �r 18 s�kan jag juh faktiskt komma
L�ter skitnajs!
mmm sander...|
Damn !!!! Sander Kleinenberg, en av favoriterna.

lawler �r skitbra ox�! jag vill h�ra n�n badass tribal|
OMFG,Lawler og Kleinenberg b2b!!
Det kan jo ikke bli annet enn himmelsk.N� flytter jeg faen meg til Sverige....
har n�n mer info h�r? biljetter, plats t ex? tusen tack...
i hope to see some swetas out here. sander is always amazing|
nevermind...
| quote: |
Tid / plats Onsdag 28 maj 22.00-05.00 ("Kristi Flygare") M�nchenbryggeriet, Stockholm Vad Global Underground vs. Excession: Steve Lawler & Sander Kleinenberg B2B + Releasefest f�r Monday Bar Techno Experience DJ:s Golv 1 Global Underground vs. Excession Steve Lawler & Sander Kleinenberg B2B Golv 2 Monday Bar Allstars Adam Beyer Cari Lekebusch David Westerlund Henrik B Jean-Louis Huhta Jesper Dahlback Joel Mull Mhonolink Par Grindvik Peter Benisch Thomas Krome Tobias von Hofsten �lder 20+ Entr� I d�rren: 250kr F�rk�p: 250kr p� Pitch Control, Gamla Brogatan 27 (tel 08-22 56 40) |
20 �rs gr�ns
och 250:- ajaj
P�r Grindvik var grymt bra p� b�ten...missade Beyer eftersom jag l�g d�ckad av min f�rkylning...s� jag ska l�tt g� p� det h�r,

hm intressant intressant..nu n�r man till � me fyllt 20 kanske man skulle ta sig upp till sthlm igen...
28.e snart jue...
hmmm... d� lirar ju ferry corsten p� club gorgeous i k�penhamn... man borde kanske inf�ra fler dagar, s� att spelningar inte krockade? 
| Originally posted by reveal hmmm... d� lirar ju ferry corsten p� club gorgeous i k�penhamn... man borde kanske inf�ra fler dagar, s� att spelningar inte krockade? |
Nu �r det �ntligen dax!!!
VILKA SER JAG IKV�LL???
jag ska dit

ni kan traffas en Amerikansk TA! jeje...jag kommer snart!
-colin
I'll be there, 
Jag och Mr long time No see ( aka Koc ) �r sj�lvklart d�r.
| Originally posted by lonne Jag och Mr long time No see ( aka Koc ) �r sj�lvklart d�r. |

if you see 2 loud Americans and one of them is tall and wearing a blue shirt and gray DC Shoe Co pants...thats me. the other is my friend Kris|
I�m there... bought my ticket today 
I�ll be the one looking like the guy furthest to the left in this picture

haha, klockrent att anv�nda just den bilden till att visa hur man ser ut

| Originally posted by reveal haha, klockrent att anv�nda just den bilden till att visa hur man ser ut |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har inget annat uppe p� n�tet och det �r ett mycket bra kort |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har inget annat uppe p� n�tet och det �r ett mycket bra kort |