TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!!
Pages (2): [1] 2 »
כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!! שוב פעם!!!!
תודה תודה
תודה גם לידידי הנאמן ניר שהכין את זה

איזה פטריה מפחידה!
תתחדש אחי אחלה חתימה! 
אזה חתימה נחמדה...
תתחדש
רק הצבע של הכתב מעפן...
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ 
תתחדש אחי
היא קצת גבוהה מדי אני חושב
תתחדש אח שלי

| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ ![]() תתחדש אחי היא קצת גבוהה מדי אני חושב |
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים

| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine איזה פטריה מפחידה! |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter המילה היא נגועה... כאילו אינפקטד כזה כאילו... ![]() אחלה חתימה מיכאל ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה מוזר אה הנוער של היום... |
למה רק אני לא רואה כלום

| quote: |
| Originally posted by ADiSH למה רק אני לא רואה כלום |
תתחדש אחי
הפטרייה נראית פצצה
| quote: |
| Originally posted by ADiSH למה רק אני לא רואה כלום |

היתול!!! מילה חזקה!!
אה!
פתאום אני רואה
מדהים !!!

אחלההההההההה של סמללללל אחייייי
אני עדיין מחפשששש
גם שלי גדלה קצת ...
אורן ! צור קשר במיידי ...
| quote: |
| Originally posted by Flotser כי................................ הרגע כל צוות הפורום הריץ עליך היתול !!! בעצם אין לי חתימה כלל וכלל ![]() ורועי, אכן מוזר , אכן... ותודה bluehawk!!! |
נעלמת לכמה ימים וכמעט לכולם יש פה חתימה חדשה
בכל מיקרה פלוצר תתחדש נורא נחמדה החתימה שלך

| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL נעלמת לכמה ימים וכמעט לכולם יש פה חתימה חדשה בכל מיקרה פלוצר תתחדש נורא נחמה החתימה שלך |
| quote: |
| Originally posted by Flotser גם את נורא נחמדה |
אנשים אורן הוא מלךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!
הוא עשה לי חתימה חדשה!!
עם פטריות
וזה כזה יפהההההההההההההההההההההההההההה
תגידו לי להתחדש בשנית
וגם הוספתי תמונה של הדמות הנערצת עלי!!!
אההההההההההה

כפיים לאורן!!!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.