TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Onduidelijkheden rond club xl
Onduidelijkheden rond club xl
Het gonsde al van de geruchten in partyland en online messageboards; club XL zou pas na enkele maanden dat de club geopend was gekocht zijn door de organisator van de Impact feesten in het Amsterdamse Escape. Dat klopt maar is niet helemaal juist; inmiddels hebben wij bevestigd gekregen dat alleen het pand waarin de XL (voorheen Cubic en Marcanti Plaza) gevestigd is gekocht door de organisator van Impact. De organisatie van XL, Xtra large heeft een pachtcontract met de eigenaar van het pand aan de Jan van Galenstraat.
Hoewel bronnen het aangeven dat XL gewoon blijft zoals het is, is het nog onduidelijk of er met de nieuwe eigenaar dingen in de invulling van de avonden gaan veranderen. Het vermoeden bestaat dat Impact wellicht haar feesten nu op zondags in de XL gaat geven.
We houden jullie in ieder geval op de hoogte over deze ontwikkelingen.
...
Het blijft maar doorgaan daar met dat clubje aan de jan van galenstraat...
De XL zal idd gewoon z'n feesten blijven geven. De zaterdag-invulling blijft gewoon hetzelfde. Het pand was uberhaupt ook helemaal niet van XL productions, zij hadden altijd al een pachtcontract voor de zaterdagavond (vandaar ook dat Kremlin de feesten rondom koninginnedag kan geven (en niet XL), want dit valt niet op een zaterdag).
Dus Spinners Agency (die de Impact feesten geeft) heeft alleen het pand overgenomen + de daarbij behorende pachtcontracten (op dit moment alleen die van XL). Ze kunnen XL sowieso niet eruit gooien, aangezien ze dat pachtcontract moeten respecteren (wettelijk verplicht).
Voorlopig zit de XL volgens mij dus nog wel aan de JvG 
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Voorlopig zit de XL volgens mij dus nog wel aan de JvG |
Ferry Corsten 3 Mei
Armin Solo 17 Mei
dus t zit wel goed 
Misschien komt Kremlin wel weer terug. Zou ik wel bruut vinden.
Ik hoor niet al te beste verhalen.
| Originally posted by magrec Ik hoor niet al te beste verhalen. |

lekker dan...
eindelijk een kwaliteitsclubje...
shitzooi
Ah dat is jammer zeg. Toevallig deze zaterdag naar XL, dat is dan dus ook gelijk de laatste keer
Geen Armin Solo dus 
SJeempie, wilde ik net volgende week gaan ;(
dudes,er is nog NIKS officieel bekend gemaakt
gewoon even afwachten
Wat is er aan de hand dan?
Sorry ik kan het ook niet helpen maar zelfs 2 days of kaos wordt een spannend verhaal......
| Originally posted by DjRV dudes,er is nog NIKS officieel bekend gemaakt gewoon even afwachten |
das allemaal prima de connecties,maar het echte wachten is op een OFFICIEELE mededeling
ik heb er ook geen goed gevoel over,maar goed
Officiele verklaring is ook wel handig ja want ik weet ook niet alles maar goed. Wel lullig het liep allemaal wel goed daar in de xl ook al had ik liever dat kremlin er nog zou zitten 
(trouwens tais voorlopig....
)
Mijn voorgevoel zegt dat de XL dicht gaat en nooit meer opengaat.....
hehe zover wil ik nu ook niet weer gaan.
2 days of kaos zullen zeer waarschijnlijk gewoon doorgaan.
2 Days of Kaos schijnt geheel los te staan van alle roddels en geruchten en gaat gewoon door heb ik gehoord.
er moet een duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen XL en marcanti plaza.
XL is een clubavond georganiseerd door oa spider en jeff.
Marcanti Plaza is het pand zelf
Marcanti Plaza zal altijd open blijven
Of de organisatie Club XtraLarge er uitkomt met de nieuwe eigenaar van Marcanti Plaza is nog maar de vraag
| Originally posted by DjRV er moet een duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen XL en marcanti plaza. XL is een clubavond georganiseerd door oa spider en jeff. Marcanti Plaza is het pand zelf Marcanti Plaza zal altijd open blijven Of de organisatie Club XtraLarge er uitkomt met de nieuwe eigenaar van Marcanti Plaza is nog maar de vraag |
Voor zover ik weet zijn er geen nieuwe eigenaren (zijn niog steeds dezelfde als tijdens kremlin) maar nieuwe uitbaters. De mensen die impact op zondagavond in de escape geven en die invulling geven aan de sinners avonden. Marcanti plaza heet het ook allang niet meer.
Er is nogal wat onduidelijkheid ontstaan over aanstaande zaterdag. Er is door impact een sms verstuurt waarin staat dat aanstaande zaterdag impact at XL is, dit is slechts gedeeltelijk waar. Er zal van 19:00 - 22:00 een impact reunion party zijn voor impact members.
Vanaf 22:00 zal het een normale XTRALARGE avond zijn met twee gast DJ's van de impact.
De timetable voor aanstaande zaterdag is als volgt :
2200-0030 impact guest DJ's
0030-0200 RANK 1
0200-0330 SPIDER
0330-0500 THE FREAK
en zo heel langzaam wordt xl eruit gewerkt.
Line up for may 
melvin,onne and stephen every saturday.
Doorpolicy:
Whores, maffia and bodybuilders