TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kamer gezocht in Den Haag
Kamer gezocht in Den Haag
Aangezien er best veel TA'ers zijn uit Den Haag, dacht ik dat ik het hier ook nog wel eens zou kunnen vragen:
Heeft iemand nog een kamer vrij in Den Haag, of weet iemand nog ergens iets
Omdat ik vanaf midden april ga afstuderen bij de politie Haaglanden (bureau Rijswijk) ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Heb verder geen voorkeur waar/hoegroot/hoeveel huisgenoten etc. Als ik maar wat heb....
Dus...weet iemand nog wat? (en nee Optimus, jullie hondehok telt nie mee
)
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by Blik www.kamernet.nl |
Maar nog zonder resultaat dus...
Ik zoek ook een kamer in Den Haag nog btw
Re: Kamer gezocht in Den Haag
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe (bureau Rijswijk) |

Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen ![]() Maarre... geen kamer voor je helaas |
Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe een bakkie koffie |
, maar wat precies ??)
Re: Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dit heet bij ons een bakkie pleur Maar helaas ik kan je niet verder helpen. Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk , maar wat precies ??) |
Re: Re: Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk, |
Ik heb nu een kamer aan de Paul KrugerLaan, rand Transvaalwijk/Regentessekwartier. Nummer 11 om precies te zijn, boven een meubelzaak.
1 mei krijg ik de sleutel, en in dat weekend knal ik ook meteen alles erin.
20m2, met inbegrip van eigen douche en toilet.
Ook een balkon erbij! 
Foto knal ik hier nog wel neer.
Nice!
En hoe ben je er uiteindelijk aangekomen??
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug
Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ?? |
Beetje veel allochtonen. Maar het is niet de schilderswijk en ik zit precies aan het randje van de wijk. Maybe scheelt dat.
Ow, en ik heb dan btw geen interslet meer. Dus zijn jullie van me af, goed he? 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ow, en ik heb dan btw geen interslet meer. Dus zijn jullie van me af, goed he? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.