TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kamer gezocht in Den Haag


Posted by SnuggLe on Mar-24-2003 17:57:

Kamer gezocht in Den Haag

Aangezien er best veel TA'ers zijn uit Den Haag, dacht ik dat ik het hier ook nog wel eens zou kunnen vragen:

Heeft iemand nog een kamer vrij in Den Haag, of weet iemand nog ergens iets

Omdat ik vanaf midden april ga afstuderen bij de politie Haaglanden (bureau Rijswijk) ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Heb verder geen voorkeur waar/hoegroot/hoeveel huisgenoten etc. Als ik maar wat heb....

Dus...weet iemand nog wat? (en nee Optimus, jullie hondehok telt nie mee )

Greetz,
SnuggLe


Posted by Blik on Mar-24-2003 17:59:

www.kamernet.nl


Posted by Opti on Mar-24-2003 18:01:

quote:
Originally posted by Blik
www.kamernet.nl


Daar zit ie al te kijken hoor Maar nog zonder resultaat dus...
En Bram, ik heb niet eens een hondehok Ik zoek ook een kamer in Den Haag nog btw


Posted by eieregooie on Mar-25-2003 03:18:

Re: Kamer gezocht in Den Haag

quote:
Originally posted by SnuggLe
(bureau Rijswijk)

Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen

Maarre... geen kamer voor je helaas


Posted by SnuggLe on Mar-25-2003 09:07:

Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag

quote:
Originally posted by eieregooie
Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen

Maarre... geen kamer voor je helaas


Nou, kom binnenkort een keer een bakkie koffie doen dan


Posted by MaGiK54 on Mar-25-2003 16:30:

Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag

quote:
Originally posted by SnuggLe
een bakkie koffie


Dit heet bij ons een bakkie pleur

Maar helaas ik kan je niet verder helpen.

Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk , maar wat precies ??)


Posted by SnuggLe on Mar-25-2003 17:02:

Re: Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit heet bij ons een bakkie pleur

Maar helaas ik kan je niet verder helpen.

Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk , maar wat precies ??)


Nog niet 100% zeker, maar wordt een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk, gekoppeld aan het veiligheidsgevoel van burgers en die van agenten/sleutelpersonen.


Posted by eieregooie on Mar-26-2003 11:58:

Re: Re: Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag

quote:
Originally posted by SnuggLe
een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk,

Hoeveel wijken hebben ze nou in Rijswijk?


Posted by SnuggLe on Apr-08-2003 16:37:

Ik heb nu een kamer aan de Paul KrugerLaan, rand Transvaalwijk/Regentessekwartier. Nummer 11 om precies te zijn, boven een meubelzaak.
1 mei krijg ik de sleutel, en in dat weekend knal ik ook meteen alles erin.

20m2, met inbegrip van eigen douche en toilet.
Ook een balkon erbij!

Foto knal ik hier nog wel neer.


Posted by Flipper01 on Apr-08-2003 16:39:

Nice!
En hoe ben je er uiteindelijk aangekomen??


Posted by MaGiK54 on Apr-08-2003 16:54:

Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug


Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??


Posted by SnuggLe on Apr-08-2003 17:14:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug


Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??


Mjah dat klopt Beetje veel allochtonen. Maar het is niet de schilderswijk en ik zit precies aan het randje van de wijk. Maybe scheelt dat.
Er zijn betere, maarja ik heb deze gewoon genomen.
Ik blijf zeker 8 maanden, denk nog wel langer hoor.

En ben eraan gekomen door een advertentie in de Haagsche Courant.


Posted by SnuggLe on Apr-09-2003 09:50:

Ow, en ik heb dan btw geen interslet meer. Dus zijn jullie van me af, goed he?


Posted by Dj Lex on Apr-09-2003 09:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow, en ik heb dan btw geen interslet meer. Dus zijn jullie van me af, goed he?


Jippie!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.