TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Four-Elements !!!!!!!
Four-Elements !!!!!!!
I iemand ook op 4elements geweest.....????? Ik was er gister wel....Het was zeker wel een vette party...(niet zo vet als shockers, maar dat is moeilijk te overtrefffen)......Ik von Billy Nasty....Eeeeeeeeeeeeeeeeeegt SUPER VET......Die gast is GOD man.....
Michel DE HEy was opvallend VET.Hij zat egt te knallen.....
En de battle Marco Carola vs Gateano Parisio was SUUUUUUUUUUUPER man
en en en en en en en......
Ja okay zijn er nog meer peeps er heen geweest......
(mooie setting BTW De Ahoy)
Mazz
Ik zag dat DJ ROOG ook kwam, of niet?
Wat bakte hij ervan?? 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Ik zag dat DJ ROOG ook kwam, of niet? Wat bakte hij ervan?? |
ja, Roog & Rose waren er ook, kheb ze 5 minuten op Impulz gezien, en toen ben ik maar snel doorgelopen......
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest. !!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest. !!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by Bellie tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen ![]() GREETZ!!! |

| quote: |
| Originally posted by Bellie tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen ![]() GREETZ!!! |
Oh ik hoor juist van heel veel mensen dat het echt onwijs tegenviel 4-elements...
Het geluid viel de hele tijd uit enzo, Billy Nasty die met zijn set is gestopt omdat de enige boxen die het nog deden zijn monitor boxen waren... bij Adam Beyer precies hetzelfde.... Cari Lekebusch die niet op is komen dagen... techno-zaal die verkeerd was aangegeven en totaal niet aangekleed was...
Nou iedereen kan wel zo lopen zeiken op ID&T maar die feesten van hun zijn toch echt veel beter geregeld!!
Voor de duidelijkheid: 4-elements is georganiseerd door UDC, die ook de Impulz en Dance Valley feesten organiseren.
Bij de laatste Impulz was het namelijk ook al raak met boxen die uitvielen/ het niet deden, probleem met de jassen etc.
JA Dat was zeker kut van de Sound System...Ik was van plan om de hele tijd bij de techno zaal te blijven......Maar BILLY NASTY draaide zoooooooooooooooooo vet......Heel Jammer van ADam Beyer....
Ik d8 toen ook ...ja lekker..kannker ZOOOOOII....maar toen waren we ff gaan chillen ...en daardoor gingen we naar Michel de hey...iK was niet van plan om naar hem toe te gaan , maar ik moest wat en HH na Techno is ff kut omdat het wat sneller gaat .....maar Michel deed het zeker VETTTTTTTTT.... dus toen was ik weer BLIJ....fftjes Bij remy gebleven en toen naar De Battle Session....in de Techno zaal....waar het eindelijk gefixt was..... (kijk..na dat Incidentje met de sound d8 ik nou dat was het weer...wat een kut feest, dus had ik nix verw8 van de rest ....en DUS was het vet....
(Boeie dat de techno zaal niet bekleed was)...Ik von het de beste zaal naAST de soundsystem failure....Ze hadden een No Bullshit MC dus dat was flex...en vette beats...Ik had het geneens door dat het niet aangekleed was..maar nu je het zegt weet ik het weer.
Ik moet wel zeggen in de main hadden ze mooie lichtjes, maar dat hielp niet bij Laidback luke en Francesco Farfa...want Luke was kut muziek en Farfa zat te kloten...(voor sensation..je kan wel leuke lichtjes hebben maar als de dj zuigt is het helenmaaaaaaaaaaal overbodig)
Whatever....Ik had het naar me zin (maar dat had ik ook op IC3 dussss...Ik wordt snel blij..haha lol)
| quote: |
| Originally posted by Bellie tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen ![]() GREETZ!!! |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmmm, ik ga juist liever naar mijn eerste feest met een hoop goede vrienden. Ik ben 16 en ik heb eigenlijk geen zin om als klein mannetje met zn tweeen tussen al die grote gasten te staan. Niet dat ik een schijterd ben ofzo. Ik zou in ieder geval zo'n eerste ervaring bijna in mn eentje beleven, maar ja dat is wat ik ervan denk Latuurrzzz...... |
goed
vond het echt wel vet op 4-lelements , maar had dan ook een fijne weg uitgestipelt , dimitri, JP , birch , van buuren en harding , jack de marseille , de heij , en remy .
heb ook gehoord dat de muziek weg viel in de techno , maar daar ben ik verder niet geweest omdat ik vond dat daar een kut sfeer hing , heb mijn weggetje niet helemaal gevolgd dus vandaar , maar verder vet knallen , trouwens een goede show was het wel in de main en dat helpt toch echt wel mee als je flink wil flippen , party on
volgens mij heb je op de verkeerde knop gedrukt, ik denk dat je op de knop "new thread" hebt gedrukt ipv "new reply"
ik ga ff iets nieuws uitproberen als moderator, ff 2 threads in elkaar zetten, als er iets fouts gaat, vergeef het me dan maar
hey, dat is ook weer gelukt, ik heb nu ook weer geleerd hoe je 2 threads in elkaar kan laten overlopen
het postje van JH@theparty was per ongeluk een nieuwe thread geworden, die heb ik nu dus verbonden met deze thread, waar die vast en zeker bedoelt was
wat een macht zeg
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmmm, ik ga juist liever naar mijn eerste feest met een hoop goede vrienden. Ik ben 16 en ik heb eigenlijk geen zin om als klein mannetje met zn tweeen tussen al die grote gasten te staan. Niet dat ik een schijterd ben ofzo. Ik zou in ieder geval zo'n eerste ervaring bijna in mn eentje beleven, maar ja dat is wat ik ervan denk Latuurrzzz...... |
).Geloof mij nou maar.9/10 mensen waartegen je praat zal heus niet naar tegen je gaan doen ofzo,want iedereen is toch vrolijk en in een feeststemming.
| quote: |
| Originally posted by Blik wat een macht zeg |
| quote: |
| Originally posted by Bellie Ok misschien wel een beetje te begrijpen.Maar let maar op hoe meer je naar feesten gaat hoe minder je op je vrienden gaat letten.Tuurlijk ben je wel met ze aan het feesten,maar wat ik bedoel is dat ALS je ze kwijt raakt (wat toch ongetwijfeld gebeurd),dat het echt wel relaxed is om in je eentje rond te lopen.Gewoon een beetje de hele omgeving verkenne zeg maar.Vooral als je voor het eerst op een nieuwe locatie bent.Gewoon effe babbelen (met chicks bijv. ).Geloof mij nou maar.9/10 mensen waartegen je praat zal heus niet naar tegen je gaan doen ofzo,want iedereen is toch vrolijk en in een feeststemming.Ik raad je dus aan als je de volgende keer naar een VET feest gaat,je je niet te laten omlullen door vrienden want nu heb je een goed feest gemist terwijl je wel graag had willen gaan........toch?? ![]() GREETZ!! |
| quote: |
| Originally posted by Bellie Ok misschien wel een beetje te begrijpen.Maar let maar op hoe meer je naar feesten gaat hoe minder je op je vrienden gaat letten.Tuurlijk ben je wel met ze aan het feesten,maar wat ik bedoel is dat ALS je ze kwijt raakt (wat toch ongetwijfeld gebeurd),dat het echt wel relaxed is om in je eentje rond te lopen.Gewoon een beetje de hele omgeving verkenne zeg maar.Vooral als je voor het eerst op een nieuwe locatie bent.Gewoon effe babbelen (met chicks bijv. ).Geloof mij nou maar.9/10 mensen waartegen je praat zal heus niet naar tegen je gaan doen ofzo,want iedereen is toch vrolijk en in een feeststemming.Ik raad je dus aan als je de volgende keer naar een VET feest gaat,je je niet te laten omlullen door vrienden want nu heb je een goed feest gemist terwijl je wel graag had willen gaan........toch?? ![]() GREETZ!! |
.....achteraf gezien dan. Als er niks aan is kan je het met je vrienden nog een beetje gezellig maken, voor zover dat mogelijk is dan zonder goeie muziek. Ik heb nu inderdaad spijt ja
| quote: |
| Originally posted by Blik hey, dat is ook weer gelukt, ik heb nu ook weer geleerd hoe je 2 threads in elkaar kan laten overlopen het postje van JH@theparty was per ongeluk een nieuwe thread geworden, die heb ik nu dus verbonden met deze thread, waar die vast en zeker bedoelt was wat een macht zeg |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ja, je hebt gelijk .....achteraf gezien dan. Als er niks aan is kan je het met je vrienden nog een beetje gezellig maken, voor zover dat mogelijk is dan zonder goeie muziek. Ik heb nu inderdaad spijt ja |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.