TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Frukt!
Pages (2): [1] 2 »
Frukt!
FRUKT �r gott! 
vad gillar du f�r frukter? varf�r?
jag gillar nog banan och fruksallad! det �r tungt i f�rorten!
frukt �r hur gott som helst ju.. tycker om all frukt n�stan.. speciellt l�skande h�rlig s�som ananas, apelsin, persika.. =)
o sen kan jag ju till�gga att fruktsallad inte �r en frukt utan en blandning.. hihi
men jag h�ller med dig om att fruktsallad �r smaskens.. fruktcocktail likas�..
annanas �r fett gott.... och Jorgubbar! mumma!
gillar alla citrusfrukter!!
kiwis!! 
appelsiner kan jag knarka s�nder p� 
clementiner, kiwis & hallon
okej wobban
blandning inte sallad 
ah, jordgubbar och hallon
| quote: |
| Originally posted by Endre okej wobban blandning inte sallad ![]() ah, jordgubbar och hallon |
Inget snack! Kiwi p� vintern, jordgubbar p� sommaren. �ret runt g�ller grapefrukt samt melon.
Har alltid tillg�ng till f�rsk frukt p� jobbet. Jag k�kar ananas, passionsfrukt, p�ron och bananer dagligen. Frukt �r nyttigt godis !
bara s�ta saker 
jordgubbar med socker
(j�ttebra i sommaren p� sm�rg�sar
)
hmm.. bananer.. �ter jag varje vecka.
ananas .. persik.. och.. grapes.. (rasiner?
).. vita grekiska. de blir j�ttes�t n�r man �tar de i riktiga s�songen.
�h and another one.. cherry.. straight from the tree.. 
| Originally posted by mindshooter annanas �r fett gott.... och Jorgubbar! mumma! |
kiwi for president.
btw: hatar n�r man h�ller p� och l�gger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas p� pizza, fyy. eller n�r man l�gger massa krossad annanas p� fl�skkotlett, bl�h.
| Originally posted by AnD btw: hatar n�r man h�ller p� och l�gger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas p� pizza, fyy. eller n�r man l�gger massa krossad annanas p� fl�skkotlett, bl�h. |
�h.. E inte jordgubbar o hallon b�r?
Persika, vindruvor, kiwi, vattenmelon etc.
Jag garanterar inte att alla ovanst�ende �r frukter, men de �r goda �nd� 
jordgubbar �r �verskattade, godaste frukten e p�ron, riktigt stora gr�na bl�ta anjou p�ron
vindruvor, melon, apelsin(hatar att skala), banan, �pple, plommon �r de godaste frukterna.. l�nge leve sommaren..
kr�mer och soppor �r grymt gott ocks�..
Bananer �ter jag p� glass det �r g�tt.
Annars �r melon, jordgubbar, �pplen och p�ron inte helt fel.
s�g att n�n skrev grapefrukt.. usch o fy o bl�.. det �r nog det v�rsta jag vet.. hatar beska saker.. ska va s�tt o h�rligt.. jordgubbar �r ju mums.. o k�rsb�r ox�.. =D
| Originally posted by fruktsoppa (hatar att skala) kr�mer och soppor �r grymt gott ocks�.. |
| Originally posted by mindshooter Skala �r fett jobbigt!! Men du i viklet land v�xer det kr�mer och soppor? l�ter coolt. |
| Originally posted by fruktsoppa typ i ekstr�ms tr�dg�rd. tror jag iaf. man kan odla det iaf. det har jag sett p� tv iaf. |
dags � l�gga mig i *seeeeg*
jordgubbar med kaffegr�dde e riktigt mumsigt p� sommarn, samma sak g�ller hallon med glass....riktigt gott 
en annan sak jag uppt�ckt att jag gillar �r att k�ka f�rsk annanas rakt av (inte burk utan riktig f�rsk)
de e sjukt gjutet � ta en skiva annanas n�r man b�rjar bli lite tr�tt � h�ngig 
| Originally posted by n0bben- haha, p�minner mig om en rolig grej p� en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle sk�ra den i skivor med en vass j�kla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha ![]() bl�dde r�tt bra men fingret klarade sig |
| Originally posted by n0bben- haha, p�minner mig om en rolig grej p� en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle sk�ra den i skivor med en vass j�kla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha ![]() bl�dde r�tt bra men fingret klarade sig |