TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ...בורחים לי נוזלים בכמות שלא תיאמן בלי שליטה מהמקום שהם לא אמורים לברוח
Pages (2): [1] 2 »
...בורחים לי נוזלים בכמות שלא תיאמן בלי שליטה מהמקום שהם לא אמורים לברוח
התכוונתי לאף חלאות, אני מנוזל טיכו!!!!!!!!!!!!!!!!
תרגיש טוב אחי..
לא יזיק לך להשתמש בנייר טואלט.. אתה תבחר לאן
לרגע חשבתי שנוזל לך במקום אחר...
בכל מקרה שים אוטריוין
ותקנח
שתה חם
ותתלבש טוב
ולא יותר מידי במחשב
| quote: |
| Originally posted by arik לרגע חשבתי שנוזל לך במקום אחר... בכל מקרה שים אוטריוין ותקנח שתה חם ותתלבש טוב ולא יותר מידי במחשב |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL כן אמא.... |
דרורי אתה מתכוון לשתף את כל הפורום בכל דבר שיקרה לך במהלך החיים? רק שתידע שגם לי וגם לאביתר וגם לדובידקה יש נזילות לא נשלטות וכן זה מעצבן אבללללללללל להבא תשאיר את המידע הזה לשימושך האישי בלבד

| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK דרורי אתה מתכוון לשתף את כל הפורום בכל דבר שיקרה לך במהלך החיים? רק שתידע שגם לי וגם לאביתר וגם לדובידקה יש נזילות לא נשלטות וכן זה מעצבן אבללללללללל להבא תשאיר את המידע הזה לשימושך האישי בלבד |

תרגיש טוב אחשלו
עזוב אותך מאוטריבין - קח סינופד
אין על הכדורים האלה לנזלת !
תרגיש טוב אחי 
ותגיד לאימא מרק עוף !
חחחח
מרוב שאני מצונן אני צריך להגיד תודה שיש לי לפחות נחיר אחד שהוא קצת פתוח לנשום ממנו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בחיים שלי לא קינחתי את האף כל כך הרבה
בכל מקרה, תרגיש טוב אחי
נקווה שגם אני וגם כולנו
אמממ......... ובקשר לכדורים ותרופות - לא נראה לי שצריך את החרא הזה... הכי טוב לתת להעביר את זה בדרכים טבעיות כמו להתלבש חם, לשתות חם, וכו'....
עדיף להכניס כמה שפחות כמיקלים לגוף..... 
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC הכי טוב לתת להעביר את זה בדרכים טבעיות כמו להתלבש חם |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC חחחח מרוב שאני מצונן אני צריך להגיד תודה שיש לי לפחות נחיר אחד שהוא קצת פתוח לנשום ממנו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח בחיים שלי לא קינחתי את האף כל כך הרבה |
תודה אחימ"ש זה מעודד 
אורן תבריא... גם טלי למקרה שהוא החזיר לך 
אני נראה לי פעם ראשונה בחיים שלי נעזר בתרופות למה אני צריך לעבוד מחר, ובנוסף... מאוד מאוד חושש לא להיות במאה אחוז למסיבה ביום ראשון 
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL אורן, סורי שהדבקתי אותך תמיד אתה חולה בגללי אבל ניראה לי שעכשיו הדבקת אותי בחזרה! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike עזוב אותך מאוטריבין - קח סינופד אין על הכדורים האלה לנזלת ! תרגיש טוב אחי ![]() ותגיד לאימא מרק עוף ! |
...אמא, את לא רוצה שאני אקרא לאבא
| quote: |
| Originally posted by arik סלח לי ילד חמוד אבל רק אמא שלו (אני) יגיד לו מה לשתות |
תרגיש טוב גבר!!!:]
| quote: |
| Originally posted by arik סלח לי ילד חמוד אבל רק אמא שלו (אני) יגיד לו מה לשתות ואני מחליט שתשתה מרקעוף חם וגם לא יזיק לך ויטמינים וביום ראשון אין מסיבה אתה שוכב במיטה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מתי אס"א ? אני רעב !!!!!!1 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מצדי בוא עכשיו מסעדה וחצי ב 6 שקל |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike חחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי אחי זה אשכרה ככה!!! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז הלכנו לשם? ונתפוס את עודד אחר כך? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אין מצבמצבמצב יא טמבל זה שעה נסיעה ... באאאאאאאאאאאההההההה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז בוא משהו פה... העיקר לעשות משהו יבש לי בצורה מטורפת!!!!!! נמאס לי כבר לראות ברוס לי!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.