TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sipo has left Skåne
Sipo has left Skåne
Tjo!
Efter 6 timmars tågfärd så är man äntligen på plaza hotel steve (d.v.s. hemma hos steve ;-)
Jag kan berätta för er som inte visste det, att steve verkar vara en hejare på inte bara att filma ... utan även att städa!
;-)
Härligt, härligt.... festa hela helgen eller?
Steve, du får gärna komma hem till mig och städa 
Stevo bor riktigt fint faktiskt
*tycka*
På lördag så smäller det fan!
Passa dig för steves skivsamling!!!!!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Stevo bor riktigt fint faktiskt *tycka*På lördag så smäller det fan! Passa dig för steves skivsamling!!!!! |
Re: Sipo has left Skåne
| Originally posted by sipowitz Tjo! Efter 6 timmars tågfärd så är man äntligen på plaza hotel steve (d.v.s. hemma hos steve ;-) Jag kan berätta för er som inte visste det, att steve verkar vara en hejare på inte bara att filma ... utan även att städa! ;-) |
| Originally posted by Connector Steve, du får gärna komma hem till mig och städa |
| Originally posted by mindshooter Passa dig för steves skivsamling!!!!! |
senaste inköp gjordes typ i London för ett par år sen... man har ju BBB 
| Originally posted by sipowitz Fast nån champange som jag blev lovad har jag inte sett till |
| Originally posted by dbl så han e verkligen det.. verkade lite så eftersom han verkar ha hållt på att städa och hålla på sen iallafall igår.... |
Jag sätter på stereon på högvolym, jag ska snart åka till jobbet och när jag kommer till jobbet så kommer jag att dra igång HÖG MUSIK och dessutom kommer det vara hårdrock !!! Jag kommer nu att rikta min webkamera mot stereon från mitt sov rum... adressen till webcameran är http://tranz.mine.nu:8080
HAHA steve du är OND riktigt OND..
det här får jag bara inte missa.. hahaha 
hehehehehe... fan va bra steve 
Fan! :/
Han reagerade ju knappt.
Höj volymen!

hehe jag såg honom ett par sekunder.. men han va fan inte uppe länge..
Ha ha ha ...
Ja det blev inte så dramatiskt men uppdraget är utfört... jävlar så snabb han var på benen 
Go morron sipo.... mvh / Steve
Hehe! sjysst låt du spelade oxo! 
fan då.. e ju inte trött längre nu... kan inte somna om... hmmmm
fan jag hörde ingen musik.. körde med din winamp radio
hahaha fan va skön du e! stackars sipo :P
hoho
hoho you have made a very powerful enemy, fast tyvärr... eftersom jag är snoozeknappens kung på väckarklockor så stänger jag av såna störande moment snabbast i världen =)
Ps, jag har ett practical joke på gång... jag har satt en webkamera på steve's jobb och kan styra den härifrån... så nån gång under dagen kommer jag försöka få filmat när steve's faktiskt jobbar på jobbet..
det blir svårt! Det är lite som att fånga när två igelkottar parar sig. Det händer väldigt sällan, men när det väl händer så är det så stort att man t.o.m. kan visa det på tv
Good luck, steve doesnt work, its against his religion.
Om du har tur så får du med när han petar sig i näsan, _det_ är ett naturfenomen
| Originally posted by mindshooter Good luck, steve doesnt work, its against his religion. Om du har tur så får du med när han petar sig i näsan, _det_ är ett naturfenomen |
ni e för sköna grabbar
"sipobitch", den ska jag lägga på minnet...