TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!!


Posted by nargila-man on Mar-28-2003 07:59:

מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!!

אז כן היום אני בן 18....
מהיום אני יכול לשתות חוקי לא שזה הפריע לי עד עכשיו....
וזהו מה יש להגיד....

עדיין לא יודעים איפה חוגגים אם למישהו יש רעיון חוץ ממסיבה שיגיד...
עוד שבועיים ככה אני חוזר לבית הישן שלי כי שיפצנו והשכרנו בזמן השיפוצים בית פה בשכונה
עכשיו חתמנו חוזה לשנה ועברו רק תשע חודש..
אז עוד שבועיים הבית השכור יהיה ריק לגמרי ואני מרים פה מסיבה אחושרמוטה!!

כולם מוזמנים!!!!


Posted by MASTERsplinter on Mar-28-2003 08:20:

מזל טוב!!!





Posted by Flotser on Mar-28-2003 09:32:

מזל טוב גבר!!!!




Posted by Sniper on Mar-28-2003 11:13:

מזל טוב דוד שלי


Posted by Segev on Mar-28-2003 12:25:

מזל טוב אחי!!!


Posted by Sm0keMachine on Mar-28-2003 13:02:

Party Hat

מזל טוב כפרה..


Posted by MasterP on Mar-28-2003 13:35:

מזל טוב אח של אח שלו
בהצלחה עם המסיבה


Posted by on Mar-28-2003 13:41:

מזל טוב גבר
מי ייתן ותתמסטל כמו כלב
והפעם, לא יהיה מי שיגיד לך משהו

(חוץ מחברה שלך אחרי שתקיא עליה ת'נשמה)


Posted by TinkerbeL on Mar-28-2003 14:01:

Party Hat

מ-ז-ל ט-ו-ב


Posted by DjChook on Mar-28-2003 14:44:

מזל טוב אח שלי


Posted by oDrori on Mar-28-2003 14:51:

מזל טוב אחשששששששששש

לרוויה ולחיים

EDIT:

אני בכיף במסיבה, נקווה שמישהו פה מסכים להסיע?


Posted by DjNumShum on Mar-28-2003 18:16:

מזל טוב דוד שלה


Posted by NyKoN on Mar-28-2003 18:18:

מזל טוב אחי

אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?


Posted by Hell_Copter on Mar-28-2003 19:18:

מזל טוב אח של אח של אח שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם הייתי נכנס קודם הייתי פותח לך את הט'רד... למה שתפתח לעצמך
אבל חפיף גבר...
העיקר היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת לאיתי!


Posted by nargila-man on Mar-28-2003 19:53:

quote:
Originally posted by NyKoN
מזל טוב אחי

אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?


יש מצב אחי אני ישקול..


ורועי חפיף אחי העיקר הכוונה אתה יודע את זה....


Posted by itamarsan on Mar-28-2003 20:49:

ואאאללללה אחיי מזללל טווווובבבבב
וגם לי מתאים את המסיבה וזה פ''ת קרוב סבבבבה
רק תעדכן איפה זה ואני שםם כבר בלי שתאמר משהוו


Posted by Tarantula on Mar-29-2003 14:19:

ממזזזללל טטווובבב אחותי (אל תשאל בא לי לגוון קצת,@#$$%%%^%$^


מקווה שחגגת כמו שצריך
יאללה 18....גם אני רוצה@%$^&&&^&*)


Posted by luckystrike on Mar-30-2003 23:49:

מזל טוב אחי !

תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????

אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ?


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 23:55:

quote:
Originally posted by luckystrike
מזל טוב אחי !

תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????

אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ?


הוא גר בפתח תקווה...
והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק...
פשוט שהם מפנים את הבית השכור...
לא ככה?!


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:00:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא גר בפתח תקווה...
והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק...
פשוט שהם מפנים את הבית השכור...
לא ככה?!

נו בדיוק !
ויש חודשיים עד תום החוזה !!!

אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!!

כמה כסף אפשר לעשות !
נהיה הסרסורים מפתח תקווה !

והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה
אלונה+טלי
WOOOOOPY


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 00:02:

quote:
Originally posted by luckystrike
נו בדיוק !
ויש חודשיים עד תום החוזה !!!

אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!!

כמה כסף אפשר לעשות !
נהיה הסרסורים מפתח תקווה !

והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה
אלונה+טלי
WOOOOOPY


מה שמזכיר לי...
היום איתי אצל אחד מהשכבה שלי שגר ליד מכללת רעננה שם.. צמרות או אנערף איך קוראים לזה
וואי איזה אדיר שם!!
כאילו בית מלון... אתה יודע על מה אני מדבר?
יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר


גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו !
YA BABY !


Posted by nargila-man on Mar-31-2003 08:52:

בכיף אחי אחלה רעיון..
אני יארגן את הבית ואתם את הבחורות...

אפשר לשלב את זה גם עם הבית החדש שלי...
עשינו ג'קוזי לשמונה איש בחצר!!!!!!!


Posted by Tarantula on Mar-31-2003 10:47:

quote:
Originally posted by luckystrike
גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו !
YA BABY !


אאמממ.... מעניין, מה עם הטבות ושיפורים תנאים משהו?


Posted by TinkerbeL on Mar-31-2003 11:17:

כל עוד יש קרן פנסיה
חופשות כמו של המורות (כולל השביתות)
הטבות ושי לכל חג

אני ישקול את זה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.