TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!!
מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!!
אז כן היום אני בן 18....
מהיום אני יכול לשתות חוקי לא שזה הפריע לי עד עכשיו....
וזהו מה יש להגיד....
עדיין לא יודעים איפה חוגגים אם למישהו יש רעיון חוץ ממסיבה שיגיד...
עוד שבועיים ככה אני חוזר לבית הישן שלי כי שיפצנו והשכרנו בזמן השיפוצים בית פה בשכונה
עכשיו חתמנו חוזה לשנה ועברו רק תשע חודש..
אז עוד שבועיים הבית השכור יהיה ריק לגמרי ואני מרים פה מסיבה אחושרמוטה!!
כולם מוזמנים!!!!
מזל טוב!!!
![]()
מזל טוב גבר!!!!
![]()
מזל טוב דוד שלי
מזל טוב אחי!!! 
מזל טוב כפרה..
מזל טוב אח של אח שלו
בהצלחה עם המסיבה

מזל טוב גבר
מי ייתן ותתמסטל כמו כלב
והפעם, לא יהיה מי שיגיד לך משהו
(חוץ מחברה שלך אחרי שתקיא עליה ת'נשמה)



מ-ז-ל ט-ו-ב

מזל טוב אח שלי
מזל טוב אחשששששששששש 
לרוויה ולחיים 
EDIT:
אני בכיף במסיבה, נקווה שמישהו פה מסכים להסיע?
מזל טוב דוד שלה
מזל טוב אחי
אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?

מזל טוב אח של אח של אח שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם הייתי נכנס קודם הייתי פותח לך את הט'רד... למה שתפתח לעצמך 
אבל חפיף גבר...
העיקר היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת לאיתי!
| quote: |
| Originally posted by NyKoN מזל טוב אחי אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן? |
ואאאללללה אחיי מזללל טווווובבבבב
וגם לי מתאים את המסיבה וזה פ''ת קרוב סבבבבה
רק תעדכן איפה זה ואני שםם כבר בלי שתאמר משהוו
ממזזזללל טטווובבב אחותי (אל תשאל בא לי לגוון קצת,@#$$%%%^%$^
מקווה שחגגת כמו שצריך
יאללה 18....גם אני רוצה@%$^&&&^&*)

מזל טוב אחי !
תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????
אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מזל טוב אחי ! תעשה חיים .... ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!???? אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן תזכיר איפה אתה גר ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הוא גר בפתח תקווה... והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק... פשוט שהם מפנים את הבית השכור... לא ככה?! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike נו בדיוק ! ויש חודשיים עד תום החוזה !!! אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!! כמה כסף אפשר לעשות ! נהיה הסרסורים מפתח תקווה ! והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה אלונה+טלי WOOOOOPY |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר |
בכיף אחי אחלה רעיון..
אני יארגן את הבית ואתם את הבחורות...
אפשר לשלב את זה גם עם הבית החדש שלי...
עשינו ג'קוזי לשמונה איש בחצר!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by luckystrike גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו ! YA BABY ! |
כל עוד יש קרן פנסיה
חופשות כמו של המורות (כולל השביתות)
הטבות ושי לכל חג
אני ישקול את זה 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.