TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kan een progressive freak mij even helpen? :)
Kan een progressive freak mij even helpen? :)
Hi all,
Ik wil me graag gaan verdiepen in de meer progressieve kant van de muziek. Probleem is alleen dat ik me de laatste jaren alleen heb bezig gehouden met trance.
Ik zou graag het volgende willen weten
:
- Wie zijn een beetje de hotte dj's?
- Wie zijn de hotte producers?
- Wie zijn de hotte dj/producers?
- Waar kan ik een beetje de nieuwe releases volgen op proggiegebied?
- Wat zijn de betere online en analoge shops (platenzaken)?
Bovendien zou ik graag van iemand een lijstje ontvangen met zijn collectie progressive op MP3 van de laatste +/- 2 jaar
Als laatste vraag ik me af of er ook verschillende stijlen zijn binnen de progressive. Zijn er hardere/vocale varianten?
Ik weet dat ik veel vraag, maar dat zal een die-hard proggie liefhebber alleen maar deugd doen hier 
Greetings and thanx!
Blighty
Re: Kan een progressive freak mij even helpen? :)
| quote: |
| Originally posted by blighty - Wie zijn een beetje de hotte dj's? - Wie zijn de hotte producers? |
Vincent, heb ej zelf geen tijd om te zoeken ofzo
?
| Originally posted by New Wave Vincent, heb ej zelf geen tijd om te zoeken ofzo ? |
Sommige mensen hier hebben zoveel kennis en kunnen mij beter een weg laten banen door de wondere wereld van de progressive 

Voor info over releases e.d.
www.xpander.nl
www.progressive-sounds.com
www.globalunderground.com (ga dan naar het forum en check tracklist forums en vinyl forum)
Dj's en producers:
James holden
Rui da silva
Matthew dekay
Gabriel & dresden
Charlie may
Sasha
digweed
nick muir (alleen producer)
Junkie xl
Cass
evolution
nick warren
dave seaman
Steve porter
Satoshi tomiie
Lee burridge
Steve lawler
Lexicon avenue
peace division
lemon 8
quivver
parks & wilson
danny howells
san
Futureshock
jonathan lisle
James zabiela
Chris cowie
chris fortier
per
lucien foort
moshic
anthony pappa
deep dish
danny tenaglia
ashley casselle
En nog veeeeeeel meer

maar dit zijn zo'n beetje de bekendsten.
En 90% hiervan produceert en is ook dj
Hi,
Thanx, hier kom ik de komende maanden wel mee door 
Greetings,
Blighty
Als je alle pseudoniemen van de producers wilt hebben..
euh nee doe maar niet dan ben ik 3 uur bezig met typen 
kan een dokter my even helpen ik loop al de hele dag met een stijve nek kan niet naar rechts draaien met mijn hoofd ik verga van de pijn!

Gebruik de search eens, zoek dan naar 'Top 20 progrssive tunes of 2002' of zoiets
| Originally posted by arj1o1 kan een dokter my even helpen ik loop al de hele dag met een stijve nek kan niet naar rechts draaien met mijn hoofd ik verga van de pijn! |
Download dit eens van mijn ftp:
Chris Fortier - Bedrock
Max Graham - Transport Volume 4
Alle Global Underground cd's
Dat soort dingen zijn wel relaxed 
Ow ja, het is geen Globalunderground.com , maar .co.uk
Dus 
Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt, maar ik ga altijd gewoon naar de platenzaak en luister de nieuwe progressive bak. Haal daar dan uit wat je mooi vindt.
Platen van de "bekende" producers blijven natuurlijk top, maar er is zoveel moois buiten wat deze mensen allemaal maken.
Succes 
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt, maar ik ga altijd gewoon naar de platenzaak en luister de nieuwe progressive bak. Haal daar dan uit wat je mooi vindt. Platen van de "bekende" producers blijven natuurlijk top, maar er is zoveel moois buiten wat deze mensen allemaal maken. Succes ![]() GreetZ, DC |
| Originally posted by basd Dat werkt inderdaad misschien nog wel het beste.. Enige probleem is dan (als je draaitafels hebt dus) dat je dan bijna automatisch ook gaat kopen, en dat kost klauwen met geld, maar da's weer een heel ander verhaal.. |
| Originally posted by blighty Het is leuk om twee stijlen te draaien (bijv. proggie en trance) maar dit gaat op den duur zoveeeeeel geld kosten. Volgens mij moet je gewoon de stijl volgen die je echt grijpt en niet de stijl die je OOK wel gaaf vindt. Greetings, Blighty |
hi,
Misschien ben ik wel geinteresseerd 
Contact me even.
Greetings,
Blighty
Ik misschien ook wel, check ff je pm 
GreetZ, DC
| Originally posted by blighty hi, Misschien ben ik wel geinteresseerd ![]() Contact me even. Greetings, Blighty |
of hebbie daar scriptje voor ofzo
| Originally posted by Joost008 Eej vraagje, typ je dat elke keer in dat van hi, en greetings blighty of hebbie daar scriptje voor ofzo![]() |

Neuh, maar vroeg het me al een tijdje af dusz....ik dacht vraag het toch maar es een keer