TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך חוגגים יום הולדת 18 או איך בילתי שישי שבת בבית חולים!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by nargila-man on Mar-29-2003 20:21:

איך חוגגים יום הולדת 18 או איך בילתי שישי שבת בבית חולים!

טוב קוראים לי איתי והסיפור שלי כזה:

אתמול היה לי יום הולדת 18...
החלטנו נלך לחגוג במסיבה היינו איזה 10 חברים ובסוף החלטנו ניסע לקווינס
יצאנו באיזה 12 וחצי ככה אני עם האוטו שלי ועוד חבר עם אוטו ופגשנו שם כמה ידידות...
בדרך עצרנו לקנות טקילה זבל בשלושים שקל (טאקו טאקו) שיהיה שמח...
הגענו לקווינס שתינו 4 ילדים טקילה אחת אני הקפצתי כמו מטורף איזה 10 טקילות כמעט נקיות, עכשיו שתבינו 10 זה לא כזה הרבה אבל הייתי על בטן ריקה ואלכוהול משפיע עליי אחושרמוטה...
בקיצור הסטלה עלתה לי מהר ועד שהגענו לכניסה של הקווינס היה כבר 1 וחצי ולא נתנו יותר להכנס..
נסענו לחפש מסיבה אחרת הלכנו לירח לא נכנסו מקום מסריח וכל הדרך אני מזיין לחברים שלי במוח..
רצינו לנסוע להום קלאב בדרך התחלתי להקיא אחושרמוטה איזה 6-7 פעם..
אחרי זה כבר הפסקתי להקיא ועוד פעם התחלתי להקיא אבל הקאתי דם !
אני כל שנייה פותח את הדלת של האוטו שלי באמצע נסיעה ומקיא (מן הסתם אני לא נהגתי) עכשיו באיזה צומת פתחתי את הדלת על פונטו של אחד שהיה עם חברה שלו ההוא כמעט השתגע עליי....
הגענו לשניידר שמו אותי במיון וכל הדרך אני מקיא דם...
הכניסו לי צינור איזה שתי מטר דראך האף לתוך הקיבה!!!!!!!!!!!
בני זונות כמעט שמתי לאחות מכות בת זונה ניסתה אולי חמש פעם לשים לי אותו ואני משתגע עליה כולי מסטול...
שמו לי אינפוזיה וכל מיני דברים....
אחרי זה שיחררו אותי ב9 הלכתי הביתה סיפרתי להורים שלי מה קרה ההם צחקו עליי....
הלכנו לג'ירף המסעדה באיזה 3 לאכול וזהו!

זה יום הולדת שאני לא ישכח!


Posted by DjChook on Mar-29-2003 20:23:

חחחחחחחחחחחחח אחי אחלה סיפור

ההורים שלך סחבקים

חחח

סחבק, איזה מילה מגניבה


Posted by Flotser on Mar-29-2003 20:31:

חחח סוף טוב

זה כנראה מה שאלכוהול עושה כשפתאום חוקי כבר לשתות

כל מקרה זה די מפחיד בטח להקיא דם,

תרגיש טוב ושתהיה לך אחלה של שנה 18!!!


Posted by Sm0keMachine on Mar-29-2003 20:41:

חחחח איזה יומהולדת מיוחד
עשיתם בשכל שלא נכנסתם לירח, שמעתי המקום הזה מגעיל ביותר..מלא בערסים..
ובקשר לטקילה - למה לא להשקיע עוד איזה 30 שקל ולקנות וודקה פינלנדיה ולהשתכר בסבבה בלי להתפחלץ?
מיליוני רוסים לא טועים!


Posted by NyKoN on Mar-29-2003 20:47:

למה לעזאזל הקאת דם?!
:/
שאלוהים ישמור עליך
איזה יומהולדת


Posted by itamarsan on Mar-29-2003 21:05:

quote:
Originally posted by NyKoN
למה לעזאזל הקאת דם?!
:/
שאלוהים ישמור עליך
איזה יומהולדת

חחחחח איזה יום הולדתתת אח''ש מאוד מיוחדדדדדדד
הוא הקיא דםם כי לא היה לו משהו אחר להקיא כי הקיבה היתה ריקה
ואני מקווה שעכשיו אתה יותר ו......
god bles you


Posted by Sniper on Mar-29-2003 21:59:

אווצ' בעעע מסכן אחי
בכל אופן העיקר שהכל טוב עכשיו!!!
מזל טוב שוב


Posted by oDrori on Mar-29-2003 22:27:

כמו שאני מכיר את ג'ירף, זה ארוחת פיצוי מעולה...




העיק'ר אתה בסדר אחי... ואל תדאגג, מסיבת יומולדת שלך אנחנו נגיע לשמור עלייך


Posted by Hell_Copter on Mar-29-2003 22:58:

וואלה אחי רק תהיה בריא...
מוכר לי כל הקטע הזה... חוץ מלהקיא כמויות של דם...
יענו יצא לי להקיא דם... אבל לא בכמויות מסחריות...
גם אני הייתי בקווינס אתמול... בכניסה... וגם אני לא נכנסתי
נראה לי עשית בשכל... אבל העיקר תרגיש טוב!!


Posted by Rising on Mar-30-2003 11:21:

פיי איזה דרך לחגוג.... מקווה שהכל בסדר עכשיו ומזל טוב גבר


Posted by TinkerbeL on Mar-30-2003 11:47:

ווואייי איזה מיסכן

טוב תחשוב על זה ככה
לפחות זה יום הולדת שתזכור כל החיים


Posted by nargila-man on Mar-30-2003 14:21:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
ווואייי איזה מיסכן

טוב תחשוב על זה ככה
לפחות זה יום הולדת שתזכור כל החיים


זהו גם חבר שלי אמר לי את זה שהיינו בבית חולים ראסמי זה נכון..

תשמעו קטע שסיפרו לי מה עשיתי בבית חולים
האחות באה אליי עם צינור איזה מטר ומשהו אורך לעשות לי שטיפת קיבה היא הכניסה לי את זה מהאף לקיבה!!!!!!!!!!!
קוראים לזה זונדה או משהו כזה
עכשיו היא כזה מנסה להכניס את זה ואני בן זונה אם זה לא הדבר הכי כואב שעשיתי בחיים שלי לא מאחל לאף אחד..
הקיצר היא מנסה להכניס לי את זה כמה פעמים וזה כואב רצח ואני צועק עליה תעזבי אותי יבת זונה לא רוצה ממך כלום והיא מנסה אולי איזה 7 פעם להכניס ואני מוציא לה את זה!
בסוף כל החברים שלי תפסו אותי והיא הכניסה לי את זה!
בני זונות אי אפשר לנשום עם החרא הזה תחשבו צינור בתוך הגרון שלכם!
עד עכשיו כואב לי שאני נושם מהחרא הזה...

אבל חפיף העיקר הכל עכשיו בסדר...

רועי באיזה שעה הייתה בחוץ?
לא ראית באחת וחצי שתיים איזה חבורה של עשר איש באו כולם מסטולים רצח אחד שיער ורוד אחד כחול (אני) ואחד מחומצן?


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 15:05:

quote:
Originally posted by nargila-man
רועי באיזה שעה הייתה בחוץ?
לא ראית באחת וחצי שתיים איזה חבורה של עשר איש באו כולם מסטולים רצח אחד שיער ורוד אחד כחול (אני) ואחד מחומצן?


הייתי בחוץ מטיפה אחרי 12 וחצי עד איזה 1 וחצי ככה
וואלה לא ראיתי כאלה חבר'ה
אבל היה מפוצץ מדי אז זה לא הכי משנה


Posted by DjChook on Mar-30-2003 15:21:

רועי, הקווינס זה עדיין של צוות אייס ?


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 20:04:

quote:
Originally posted by DjChook
רועי, הקווינס זה עדיין של צוות אייס ?


קווינס ביום שישי זה של צוות
NX


Posted by DjChook on Mar-30-2003 20:25:

הבנתי אותך

סבבה,

גם היפהופ מעפן כזה ?


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 20:33:

quote:
Originally posted by DjChook
הבנתי אותך

סבבה,

גם היפהופ מעפן כזה ?


כמו בכל מסיבה אחי
אולם למטה זה שחורה בעיקר ולמעלה יותר הדאנסים
אבל זה משולב


Posted by DjChook on Mar-30-2003 20:36:

הלמעלה של הקווינס מגעיל


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 20:40:

quote:
Originally posted by DjChook
הלמעלה של הקווינס מגעיל


זה בסדר אחי גם הלמטה...


אוף למה פירקו את האקו
זה היה מקום באמת שאהבתי...


Posted by DjChook on Mar-30-2003 20:41:

תכלס
האקו היה חביב

סעמק נשבע לך אני לא צוחק, הסצינה על הפנים


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 20:43:

quote:
Originally posted by DjChook
תכלס
האקו היה חביב

סעמק נשבע לך אני לא צוחק, הסצינה על הפנים


ת'אמת אני לא מתגבר עדיין שהאומן 17 מבחוץ נראה כמו חורבה!!


Posted by DjChook on Mar-30-2003 20:44:

תשמע הם העדיפו לשים עוד כסף על הבפנים


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 20:45:

quote:
Originally posted by DjChook
תשמע הם העדיפו לשים עוד כסף על הבפנים


חחחחח תאמין לי שזה לא תירוץ...
אני ישים תמונה עוד מעט
רק צריך לעשות משהו לפני


Posted by DjChook on Mar-30-2003 20:46:

נראה מחר
נראה לי אני עף לישון קצת


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:58:

אחי אחלה סיפור !
ומה אתה בוכה זונדה זה כלום זה ניתוח שטח פשוט
אני מלמד את זה את הרופאים והפארמדיקים שאני מאמן ...

כולה צינור לקיבה שנכנס דרך האף כדי לעשות בדיקות ...
בדרך שואבים כדי לראות מה רואים ומקווים לא לראות תופעה שנקראית
COFFIE GROUND ...
שהדם נקרש בבטן ...

קיצר מה היה לך בסוף ?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.