TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- (נחשו מה משוץף לטיאסטו ולי? (וגם : ביי ביי אחימ"ש


Posted by oDrori on Mar-31-2003 13:06:

(נחשו מה משוץף לטיאסטו ולי? (וגם : ביי ביי אחימ"ש

שנינו ניגנו סט של 6 שעות


מסיבת פולין התחילה בסביבות עשר בלילה ביום ראשון ונמשכה עד בערך 4 וחצי בבוקר.... פושט לא ייאמן כמה שהיה טוב והקהל זרם איתי, חברים הלך לי אדייייייר קיצר כותר טוב מזה לא יכול להיות, אחרי החיסול גם הלכנו לבי"ס לעשות בלאגן וישנו כולם ביחד בתוך בניין (היה קפוא) ... השכבה שלי כזאת אלכוהוליסטית זה לא ייאמן... חשבנו שאם כמות משקאות כמו שסידרנו ייגמר אולי חצי עד סוף המסיבה. עד שתיים עשרה הכל הלךךךךך


קיצר אישים לא ישנתי מאז... גם לא נרדמתי אחרי המסיבה ועייף לי אז לילה גוב ואני אראה אותכם עוד שבוע ויום!!!!!!

(סדרו מפגש ראבאק)


Posted by Scorchio on Mar-31-2003 13:51:

מה פולין?
שו איפה תיקלטת ועל הפטיפונים?
מאיפה יש לך מספיק ויינילים בשביל שש שעות ?


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 14:28:

אני מניח שהוא ניגן גם היפ הופ וכל מיני זבל שאוהבים...
וסיפקו לו נגני סי די...

עודד יא קקי צהוב!!!!! אם אתה אומר שהיה כל כך טוב אז למה אמרת למורן שלא שווה לנו להגיע?!?!

תעשה חיים בפולנד


Posted by Shahar on Mar-31-2003 14:51:

וואייייייייי תהנה אחייייייי!!!!!!!!


Posted by Rising on Mar-31-2003 15:06:

תהנה גברררר!!

נראה לי יש לעודד מספיק תקליטים..


Posted by Flotser on Mar-31-2003 15:36:

ואלה באמת שווה ככה לנגן לכל השכבה איזה 6 שעות

תהנה בטיול, תלמד


Posted by oDrori on Mar-31-2003 18:55:

חחח כמובן שהיו מלהיטים, בגלל זה הקהל זרם


רועי מצטער שאמרתי לכם לא להגיע וזה פשוט כשהתקשרת כבר נשארו רק איזה 30 ילד אבל היה עדיין ממש אדיר אח"כ... מאן איזה מסיבה מעולה זה פשוט לא ייאמן.


חברים, החל מאחת בלילה אני לא בבית 8 ימים ... נראה את כולכם!


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 19:14:

quote:
Originally posted by oDrori
חחח כמובן שהיו מלהיטים, בגלל זה הקהל זרם


רועי מצטער שאמרתי לכם לא להגיע וזה פשוט כשהתקשרת כבר נשארו רק איזה 30 ילד אבל היה עדיין ממש אדיר אח"כ... מאן איזה מסיבה מעולה זה פשוט לא ייאמן.


חברים, החל מאחת בלילה אני לא בבית 8 ימים ... נראה את כולכם!

דמעות בעיניי !!!
עודד שמור על עצמך ...
וכמו העיראקים תגיד לאימא שתזרוק עלייך מלח לפני הטיסה
או בצל ?
מה הם זורקים שם הדפוקים האלה ?

טוב נו הבנת את הכוונה !

ביי אחי !


Posted by DJ-Kreing^^ on Mar-31-2003 20:50:

שמח בשימחתך אחי...
תהנה בפולין


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 23:00:

quote:
Originally posted by luckystrike
וכמו העיראקים תגיד לאימא שתזרוק עלייך מלח לפני הטיסה
או בצל ?
מה הם זורקים שם הדפוקים האלה ?

טוב נו הבנת את הכוונה !

ביי אחי !


שו דה פאק!??!?!!?!?!?
למה הם עושים דבר כזה??


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 23:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שו דה פאק!??!?!!?!?!?
למה הם עושים דבר כזה??

עיראקים לך תבין ...

סתם זה נגד מזל רע או משהוא כזה ...


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 23:56:

quote:
Originally posted by luckystrike
עיראקים לך תבין ...

סתם זה נגד מזל רע או משהוא כזה ...


הנה קח בצל שהם תתפס בשבי שתוכל לבכות להם!?
או הנה קח מלח... ככה הבשר שעליך יהיה טעים?!


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-01-2003 05:08:

Satan (eek!)

ענקקקקקקקקקקק חבל שלא הייתי (חולה ובוכה בבית כולי לבדי) אבל אני שמח לפחות שקיבלת תמורה להשקעה שלך ושל כל בני געש החסונים, אני יודע שאתה כבר "נופש" בפולין אז קצת מאוחר לאחל לך בהצלחה ותהנה וכל המוצי פוצי הזה, ועל תשכח את הפאקט שלי יטווס



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.