TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בוש מת!


Posted by NyKoN on Mar-31-2003 21:14:

Sad בוש מת!

לפני רבע שעה
ב12...
הגיע מחבל מתאבד בתוך מכונית נפץ והתפוצץ בסמוך לשיירה של בוש שנסע לאירוע צדקה במרכז וושינגטון

בוש נפצע קשה והרגע הודיעו על המוות שלו


































סתם..
1 באפריל שמח

לא מצאתי משהו טוב...


Posted by Tarantula on Mar-31-2003 21:16:

חחחחחחחחחחחחח...
איזה מסטול
כאילו מי כבר יאמין לך?!


Posted by HyPeRSoNiC on Mar-31-2003 21:25:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מסטול


Posted by oDrori on Mar-31-2003 21:29:

חחחח איך שכחתי שאני נוסע באחד באפריל

יפה יפה


Posted by TinkerbeL on Mar-31-2003 21:35:

חחחחחחחחחח
רציתי גם לפתוח טרד עם איזה מתיחה


רק שאני לא מקורית

אני מכירה מישהו שיש לו יום הולדת היום
חח תארו לעצמכם
סיוט!


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 23:02:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני מכירה מישהו שיש לו יום הולדת היום
חח תארו לעצמכם
סיוט!


אני מכיר יותר מאחד שיש לו יום הולדת היום....

אולי עבדו עלינו ובעצם אין לנו בגרות מחר בבוקר?!?


Posted by DjChook on Apr-01-2003 12:17:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אולי עבדו עלינו ובעצם אין לנו בגרות מחר בבוקר?!?


הממממ
זה יכול להיות משעשע
איכס, יום מטומטם


חפיף
ד"א, חרא בדיחה


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 12:34:

quote:
Originally posted by DjChook
הממממ
זה יכול להיות משעשע


אולי זה היה יכול להיות משעשע...
אבל מה שכו עבדו עליי בשעה
אמרו לי להגיע ב 10:15... והגעתי כמו בנאדם בזמן
אבל חיכיתי כמו כלב שעה בחוץ ורק ב 11:15 נכנסתי פנימה לחמש דקות ואז הביתה
עלוב ביותר


Posted by Rising on Apr-01-2003 12:37:

מההההההה??????? כוס עמק!!! מי ינהיג את האמריקאים המפגרים האלה עכשיו???


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 12:41:

quote:
Originally posted by Rising
מההההההה??????? כוס עמק!!! מי ינהיג את האמריקאים המפגרים האלה עכשיו???


המופתי של מובראק!!!!!


Posted by Sniper on Apr-01-2003 12:49:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיקקקק
חחחח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.