TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדאם חוסיין בן זונה הומו!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Vortex_SA on Mar-31-2003 21:29:

סדאם חוסיין בן זונה הומו!!

סתם, הוא לא הומו... אחד באפריל
איזה דפוק אני כן כן...


Posted by HyPeRSoNiC on Mar-31-2003 21:56:

אבל הוא בן זונה
אז זה נכון חלקית..........


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 22:09:

טוב חבר'ה המקום מזדהם ...

תרגיעו


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 23:12:

מצטער אבל לא חידשת לי כלום בט'רד הזה...
מוזר הנוער של היום


Posted by NaOren on Apr-01-2003 12:56:

חחחחחחחח
איזה אהבלים...


Posted by Elior on Apr-01-2003 13:05:

שיווווווווווו
איזה סקופ...



סדאם חוסיין מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת




2 בפאריל...

יאללה...טחנו כבר את 1 באפריל...


Posted by Sniper on Apr-01-2003 13:07:

אין אין אתם דפוקים בקיצר!!!
לדעתי זה אחד הימים היותר מפגרים שיכלו להיות


Posted by Rising on Apr-01-2003 13:07:

שגיא ציפיתי ליותר...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 13:09:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
2 בפאריל...

יאללה...טחנו כבר את 1 באפריל...


אתה רק אומר את זה כי עבדו עליך היום...

אני מבטיח לך שמחר אני יעשה לך גם משהו


Posted by Elior on Apr-01-2003 13:17:


תנסה אותי

אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו:
"אתה והילה נפרדתם ?"
אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל"
אז ידידה שלי כזה עושה לי:
"בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..."
אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה
ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה
ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון

והכל פסדר.. שיגעו אותי היום


Posted by Rising on Apr-01-2003 13:19:

מוזר... הנוער של היום


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 13:19:

quote:
Originally posted by KrazyDJs

תנסה אותי

אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו:
"אתה והילה נפרדתם ?"
אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל"
אז ידידה שלי כזה עושה לי:
"בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..."
אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה
ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה
ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון

והכל פסדר.. שיגעו אותי היום


מוזר... הנוער של היום...
אהההה של מחר...


Posted by NaOren on Apr-01-2003 13:22:

יואווו

מה יש לכם מהמשפט הזה???

פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 13:23:

quote:
Originally posted by NaOren
יואווו

מה יש לכם מהמשפט הזה???

פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה


בטיול ג'יפים באילת היה לנו נהג בדואי...
וחבר שלי התחיל לעשות לו את הקטע של רועי לוי על הבדואים
יוווו איזה צחוקים היה!!!


Posted by Rising on Apr-01-2003 14:24:

quote:
Originally posted by NaOren
יואווו

מה יש לכם מהמשפט הזה???

פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה


רועי הדביק אותי
תכף יהיה לי פוסטים כמו שלו

לא רוצה!!


Posted by Vortex_SA on Apr-01-2003 15:48:

quote:
Originally posted by Rising
שגיא ציפיתי ליותר...


מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 16:50:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק


אז זה למה אני ככה...
יש לי מגן בפיזיקה יום שישי


Posted by DjChook on Apr-01-2003 17:00:

בהצלחה רועי

איך זה הולך

מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה

או שהם ביחד ?


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:02:

quote:
Originally posted by DjChook
בהצלחה רועי

איך זה הולך

מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה

או שהם ביחד ?


אחד לחשמל אחד למכניקה
אין לנו עדיין פרקי בחירה כי לא סיימנו

אני לא יודע כלום!!!!@#$%@##$@~@#$
ולא התחלתי ללמוד.. ואין לי כוח להתחיל ללמוד


Posted by DjChook on Apr-01-2003 17:03:

אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים

(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:06:

quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים

(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)


ראית איזה יופי שהורידו בחשמל את כל הזרם חילופין?
אבל זה עדיין פרק בחירה... אז כל הזין לנו

בכלל המיקוד יצא די זבל... בעיקר במכניקה
הורידו לנו תנע שזה הכי קל שיש
והשאירו תנועה מעגלית, תנועה הרמונית פשוטה, ולווינים שזה הכי קשה בגרוויטציה
כל הזין לי


Posted by DjChook on Apr-01-2003 17:09:

חחחח מסכן

שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית

ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה

לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין


Posted by Narcotic Mind on Apr-01-2003 17:12:

יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:13:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח מסכן

שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית

ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה

לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין


וואי שכחתי שאני יכול להמר מבחינתי

ואתה כן למדת בחשמל על זרם חילופין כי החומר של הפרקי בחירה הוא כמעט אותו חומר כמו החשמל


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:14:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד


לא הייתי כמעט באף שיעור על מגנטיות... זה גם בעיה אצלי
צריך ללמוד הכל לבד


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.