TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדאם חוסיין בן זונה הומו!!
Pages (2): [1] 2 »
סדאם חוסיין בן זונה הומו!!
סתם, הוא לא הומו... אחד באפריל 
איזה דפוק אני כן כן...
אבל הוא בן זונה
אז זה נכון חלקית.......... 
טוב חבר'ה המקום מזדהם ...
תרגיעו 
מצטער אבל לא חידשת לי כלום בט'רד הזה...
מוזר הנוער של היום
חחחחחחחח
איזה אהבלים...
שיווווווווווו
איזה סקופ...
סדאם חוסיין מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
2 בפאריל...
יאללה...טחנו כבר את 1 באפריל...
אין אין אתם דפוקים בקיצר!!!
לדעתי זה אחד הימים היותר מפגרים שיכלו להיות
שגיא ציפיתי ליותר...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs 2 בפאריל... יאללה...טחנו כבר את 1 באפריל... |
תנסה אותי
אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו:
"אתה והילה נפרדתם ?"
אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל"
אז ידידה שלי כזה עושה לי:
"בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..."
אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה
ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה
ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון
והכל פסדר..
שיגעו אותי היום
מוזר... הנוער של היום 
| quote: |
Originally posted by KrazyDJs תנסה אותי אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו: "אתה והילה נפרדתם ?" אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל" אז ידידה שלי כזה עושה לי: "בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..." אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון והכל פסדר.. שיגעו אותי היום |
יואווו
מה יש לכם מהמשפט הזה???
פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה
| quote: |
| Originally posted by NaOren יואווו מה יש לכם מהמשפט הזה??? פסדר אז רועי לוי מלך דייי להגיד את זה כל שניה |
| quote: |
| Originally posted by NaOren יואווו מה יש לכם מהמשפט הזה??? פסדר אז רועי לוי מלך דייי להגיד את זה כל שניה |
| quote: |
| Originally posted by Rising שגיא ציפיתי ליותר... |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק |
בהצלחה רועי
איך זה הולך
מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה
או שהם ביחד ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook בהצלחה רועי איך זה הולך מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה או שהם ביחד ? |
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים
(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני בטוח שתסתדר אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה למרות שכבר סיימנו שניים מלאים (זרם חילופין ופיסיקה מודרנית) |
חחחח מסכן
שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית
ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה
לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין
יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח מסכן שנה שעברה במכניקה הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין |

| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.