TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פרי קורסטן ! ID&T Radio Show ........


Posted by luckystrike on Apr-01-2003 01:26:

פרי קורסטן ! ID&T Radio Show ........

טוב לפי מה שהבנתי פה אז פרי גם חתם ברדיו אידיאיטי
והוא הולך בדרך של ארמין (ולאחרונה גם יוהן ג'ילאן) ומתחיל תוכנית חדשה
ברדיו !
יש על זה בהרחבה בטראנס.אנ.יו אבל לפי מה שהבנתי
יקראו לתוכנית
Ferry Corsten's World Tour
כמו הסידרת דיסקים שלו ...

כל שבת ראשונה בכל חודש (יענו רק פעם בחודש) בין
שעה 10:00 בערב ל 2:00 בלילה ...

המממ מה אתם חושבים ?
מצד אחד נחמד מצד שני ארמין היה החלוץ והמלך בקטע הזה !
וככה גם התחלנו לדבר איתו - כל ימי חמישי אני זוכר את
זה עוד לפני הגיוס שלי ... לארמין גם היה את הסאונד המיוחד
בתוכנית שלו ... אי אפשר לחקות את זה ...
טוב נו ... נקווה שיהיה סבבה


Posted by Sm0keMachine on Apr-01-2003 01:36:

נשמע טוב...

למרות שכמו שאמרת, אי אפשר להגיע לרמה של ארמין..
מה גם שלדעתי פרי קצת תקוע בעבר אבל בטח אני היחיד שחושב ככה פה!

טוב יאללה לך לישון!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 08:45:

נשמע נחמד ביותר...
אבל זה לא יתפוס כמו ארמין בחיים!!!!!!!


Posted by luckystrike on Apr-01-2003 11:38:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
למרות שכמו שאמרת, אי אפשר להגיע לרמה של ארמין..
מה גם שלדעתי פרי קצת תקוע בעבר אבל בטח אני היחיד שחושב ככה פה!



גם אני חושב ...
פרי לא מה שהיה פעם ...


Posted by DJ-Kreing^^ on Apr-01-2003 19:23:

נשמע סבבה, ביחוד שסטייט אופ טראנס נגמר עוד כמה שבועות ואז זה יתפוס את מקומו...
חבל רק שפרי בטח לא יודע מזה מירק


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 19:28:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
נשמע סבבה, ביחוד שסטייט אופ טראנס נגמר עוד כמה שבועות ואז זה יתפוס את מקומו...
חבל רק שפרי בטח לא יודע מזה מירק


נראה לי הוא היה במירק אז עם ארמין...
שהוא התארח באסוט


Posted by Shahar on Apr-02-2003 13:28:

פרי תותח !!
איזה יופי שיהיה לו תוכנית...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.