TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הילד חזר...:)


Posted by Elior on Apr-01-2003 12:49:

הילד חזר...:)

אחחחחחחח
איזה כיף לחזור סוף סוף לכאן...

אחרי שהמחשש שלי חלה בסקטורים פגומים, בעיות ביוס וכו' וכו'...

אחרי שבוע קשה, בלי מחשש...הילד חזר...

הארד-דיסק חדש
מספיק מקום לשירים

זכרון חדש
מספיק מקום לתוכונת ליצור שירםי



כנראה שבקרוב אני יעלה לשרת רמיקס ראשון...
לשיר לא ממש חדש..
Catch - Walk On Water

צ'יז...

טוב...חזרתי... וזהו...


Posted by Rising on Apr-01-2003 12:51:

ברוך שובך גבר...
רק תתרחק מצ'יז.


Posted by Elior on Apr-01-2003 12:54:

אני יודע...
עד לפני שהצטרפתי לכאן
לא היה לי כמעט שירים שהם לא צ'יז...
כאילו
Funky House
ScouseHouse

צ'יז רציני..בעעעע


אני רק עושה ניסיון על זה...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 12:54:

זה בטח עוד בדיחת 1 באפריל
הוא לא באמת חזר חבר'ה!!!







סתם סתם... ברוך שובך


Posted by Sniper on Apr-01-2003 12:54:

welcome back boy


Posted by Elior on Apr-01-2003 12:58:

אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 12:59:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...



טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...

איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה


Posted by Elior on Apr-01-2003 13:02:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...

איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה



היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...

"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"

וכו' וכו' כו'..


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 13:04:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...

"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"

וכו' וכו' כו'..


בוגר...
זה אחד הגרועים
אוהבת עוד מישהו... שתאהב... שתביא עליו ביד
אבל זה גרוע איך שהיא עשתה...
מילא אם הייתה מחזיקה את זה כל היום ככה
לא אחרי שניה אומרת...


Posted by NaOren on Apr-01-2003 13:04:

חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 13:05:

quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)


אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום


Posted by NaOren on Apr-01-2003 13:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום




Posted by luckystrike on Apr-01-2003 14:04:

ברוך שובך ...

תוריד נעליים לפני שאתה נכנס ושים בכניסה ...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 16:48:

quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך שובך ...

תוריד נעליים לפני שאתה נכנס ושים בכניסה ...


משפט טוב דווקא
בוא נכניס את זה לחוקים של הפורום?


Posted by luckystrike on Apr-01-2003 19:09:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
משפט טוב דווקא
בוא נכניס את זה לחוקים של הפורום?


פחחחחחח
עזוב לא נחוץ ...
פשוט תמיד יותר טוב יחף או גרביים מנעליים ...

אין כמו לשבת בקולנוע בגרביים על הראש של זה שלפנייך ...

בבבבההההה


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 19:12:

quote:
Originally posted by luckystrike
פחחחחחח
עזוב לא נחוץ ...
פשוט תמיד יותר טוב יחף או גרביים מנעליים ...

אין כמו לשבת בקולנוע בגרביים על הראש של זה שלפנייך ...

בבבבההההה


חחחחחחח מוזר שכמוך...

פשוט נשפכתי עכשיו פה!!!!
יש פרסומות ברקע ואני כזה שומע אישה שרה כל אחת והפין שלה
ואז מסתכל ורואה שכתוב פינוק
זה קרע אותי לגמרי... לאיודע למה


Posted by luckystrike on Apr-01-2003 19:32:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח מוזר שכמוך...

פשוט נשפכתי עכשיו פה!!!!
יש פרסומות ברקע ואני כזה שומע אישה שרה כל אחת והפין שלה
ואז מסתכל ורואה שכתוב פינוק
זה קרע אותי לגמרי... לאיודע למה

פפפפפפפפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא קרוע ....


כמו שחבר שלי חשב שבשיר החדש של שרון רוטר אתם יודעים זה עם
הפזמון
"כל הציפורים מציצות ..... לאהבה ..."
מכירים ?
קיצר אז הוא מתחיל שהיא אומרת
"גע בי .... נה נה נה נה"
כל הזמן וחבר שלי חשב שזה
"קקי ...."
קיצר עזבו ...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 19:42:

quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר אז הוא מתחיל שהיא אומרת
"גע בי .... נה נה נה נה"
כל הזמן וחבר שלי חשב שזה
"קקי ...."
קיצר עזבו ...


אני דווקא הייתי חושב שזה
גבי... נה נה נה נה נה
אבל מה לשרון רוטר ולגבי גזית!??!?!
טוב די אני צריך להתחיל ללמוד פיזיקה


Posted by luckystrike on Apr-01-2003 19:44:

טוב חבר'ה שאלה

אני יודע שזה דיי טיפשי אבל היום שמעתי איזה שיר ברדיו
ופעם שנייה שאני שומע את זה ושם לב למשהוא


אתם מכירים את השיר הזה שהולך

"יונתן ... סע הבייתה ... קח תרמיל קח אווירון ..."

קיצר אתם בטוח מכירים שיר ישן ודיי מפורסם ואם הייתי
יכול לשיר לכם הייתם מזהים
קיצר מי שזיהה בכל זאת - שמתם לב שהמילים בקטע הזה זה

"יונתן סע הבייתה ... קח תרמיל קח אווירון ... קנה מתנה
קטנה לילד ... אווירון "

כאילו מה החרוז פה ?????!??!!?!???
מה הוא דפוק ???
אווירון = אווירון !!!!

אאאאאאהההההההההההההההההה

בקשה שמישהוא פה יודע על מה אני מדבר ?


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 19:47:

quote:
Originally posted by luckystrike
מישהוא פה יודע על מה אני מדבר ?


ת'אמת לא ממש...

אבל נשמע שיר מאוד עלוב!!!!!!!!!!!!
אני מכיר שיר שהולך
קח תרמיל, קח מקל... בלה בלה בלה בלה בלה מהר


Posted by luckystrike on Apr-02-2003 12:36:

אוף איך אתם לא מכירים את זה !!!
תקשיבו לרדיו מדי פעם יא קקות !



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.