TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הילד חזר...:)
הילד חזר...:)
אחחחחחחח
איזה כיף לחזור סוף סוף לכאן...
אחרי שהמחשש שלי חלה בסקטורים פגומים, בעיות ביוס וכו' וכו'...
אחרי שבוע קשה, בלי מחשש...הילד חזר...
הארד-דיסק חדש
מספיק מקום לשירים
זכרון חדש
מספיק מקום לתוכונת ליצור שירםי 
כנראה שבקרוב אני יעלה לשרת רמיקס ראשון...
לשיר לא ממש חדש..
Catch - Walk On Water
צ'יז...
טוב...חזרתי...
וזהו...
ברוך שובך גבר...
רק תתרחק מצ'יז.
אני יודע...
עד לפני שהצטרפתי לכאן
לא היה לי כמעט שירים שהם לא צ'יז...
כאילו
Funky House
ScouseHouse
צ'יז רציני..בעעעע

אני רק עושה ניסיון על זה...
זה בטח עוד בדיחת 1 באפריל
הוא לא באמת חזר חבר'ה!!!
סתם סתם... ברוך שובך 
welcome back boy
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter טוב שמע... אנחנו נפרדים... סתם... 1 באפריל... איזה זונה הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע... "יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן" אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב" היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]" אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום" ואז היא כזה אומרת לי "יחתיכת מטומטם, 1 באפריל" וכו' וכו' כו'.. |
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)
| quote: |
| Originally posted by NaOren חחחחחחח יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע ( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...) |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום... מוזר... הנוער של היום |
ברוך שובך ...
תוריד נעליים לפני שאתה נכנס ושים בכניסה ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ברוך שובך ... תוריד נעליים לפני שאתה נכנס ושים בכניסה ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter משפט טוב דווקא בוא נכניס את זה לחוקים של הפורום? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike פחחחחחח עזוב לא נחוץ ... פשוט תמיד יותר טוב יחף או גרביים מנעליים ... אין כמו לשבת בקולנוע בגרביים על הראש של זה שלפנייך ... בבבבההההה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחח מוזר שכמוך... פשוט נשפכתי עכשיו פה!!!! יש פרסומות ברקע ואני כזה שומע אישה שרה כל אחת והפין שלה ואז מסתכל ורואה שכתוב פינוק זה קרע אותי לגמרי... לאיודע למה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike קיצר אז הוא מתחיל שהיא אומרת "גע בי .... נה נה נה נה" כל הזמן וחבר שלי חשב שזה "קקי ...." קיצר עזבו ... |
טוב חבר'ה שאלה
אני יודע שזה דיי טיפשי אבל היום שמעתי איזה שיר ברדיו
ופעם שנייה שאני שומע את זה ושם לב למשהוא
אתם מכירים את השיר הזה שהולך
"יונתן ... סע הבייתה ... קח תרמיל קח אווירון ..."
קיצר אתם בטוח מכירים שיר ישן ודיי מפורסם ואם הייתי
יכול לשיר לכם הייתם מזהים
קיצר מי שזיהה בכל זאת - שמתם לב שהמילים בקטע הזה זה
"יונתן סע הבייתה ... קח תרמיל קח אווירון ... קנה מתנה
קטנה לילד ... אווירון "
כאילו מה החרוז פה ?????!??!!?!???
מה הוא דפוק ???
אווירון = אווירון !!!!
אאאאאאהההההההההההההההההה
בקשה שמישהוא פה יודע על מה אני מדבר ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מישהוא פה יודע על מה אני מדבר ? |
אוף איך אתם לא מכירים את זה !!!
תקשיבו לרדיו מדי פעם יא קקות !
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.