TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Scoot bond live set maar hoe?


Posted by RJR on May-28-2001 20:36:

Talking Scoot bond live set maar hoe?

He jongens ik heb de ive sets van massive en qontact voor een groot gedeelte maar scott bond moeten jullie echt checken!!!! Ik wil hem best voor jullie uploaden maar ik heb geen idee hoe ik em van cd naar mp3 krijg en dan op de site ( ben niet zo fanatiek met computers ) Help me voor je eigen best wil!


Posted by Dj Lex on May-28-2001 20:40:

hey hartstikke leuk jongen, maar ik dnk dat heel veel die set al hebben hoor.


Posted by tango on May-28-2001 20:42:

hm, ik moet hem nog steeds hebben. Waar is ie te halen lexje?

wacht, check je pm maar is effe


Posted by Henkie_henk on May-28-2001 21:04:

cds zijn gewoon om te zette naar mp3 door ze te rippen.. zoek naar wav converter to mp3 of gewoon naar cd ripper.. op www.downloads.com

vind je daar freeware.. kost t je nix.. vind je daar shareware.. dan moet je ook nog ff naar wwww.astalivista.com en daar zoeken naar een crack of serial


Uploade kan je het best doen naar een pubje.. een public ftp..
(das het grootste probleem ;-)

GreetZz


Posted by Akira on May-29-2001 00:25:

ik heb die set ook nog niet dus gooi maar ergens neer


Posted by Henkie_henk on May-29-2001 00:38:

quote:
Originally posted by Akira
ik heb die set ook nog niet dus gooi maar ergens neer


Ja hiero bij mij (op me deurmat)

jezus het wordt echt te laat


Posted by Akira on May-29-2001 00:38:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ja hiero bij mij (op me deurmat)

jezus het wordt echt te laat

ga dan slapen brakke beer hehehe


Posted by Henkie_henk on May-29-2001 00:39:

quote:
Originally posted by Akira

ga dan slapen brakke beer hehehe


Neej morgen ist pas brak.. nu kan ik kwasie cool weer lkkr laat opblijven as usual

3 keer raaie welke die hard trance addict nu om *maker vraagt?


Posted by Akira on May-29-2001 00:48:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Neej morgen ist pas brak.. nu kan ik kwasie cool weer lkkr laat opblijven as usual

3 keer raaie welke die hard trance addict nu om *maker vraagt?

hahaha...welk manneke is dat dan??HAHAHA


Posted by Dj Lex on May-29-2001 07:20:

Nou ik heb hem van RMF. Iedereen weet hoe dat werkt? Mooi zo. Downloads of the day, maar denk niet dat hij nog steeds available is. Anders kan ik hem misschien wel is via msn ofzo sturen.

laterssss


Posted by Dwingo on May-31-2001 12:18:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Anders kan ik hem misschien wel is via msn ofzo sturen.

laterssss


Ik houd me in ieder geval hiervoor aanbevolen. De andere sets van Massive heb ik wel, maar die van Scott Bond nog niet. Omdat iedereen zei dattie zo goed was wil ik hem toch graag een keer horen.

PM me even als je die set naar me wilt sturen via MSN


Posted by Dj Lex on May-31-2001 12:35:

Ja is goed man, maar wat heb jij voor sets van Massive, misschien heb jij een leuke voor mij???

Mzzl



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.