TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cygnus X - Destiny

Posted by Teal'k on May-28-2001 21:34:

Cygnus X - Destiny

Ik heb em Tiesto 2x horen draaien (1x Qontact, 1x Homelands).. CHILL NUMMER!!

Wat vinden jullie ervan??

Posted by Bellie on May-28-2001 21:56:

kem hem niet !!

GREETZ!!

Posted by JdDark on May-28-2001 22:03:

ik dacht dat het hypermetrical ofzoiets was

Posted by Remy D on May-28-2001 22:08:

Na such is life is ook over dit nummer weer veel onduidelijkheid...

Posted by Akira on May-28-2001 23:58:

Idea

waar kan je dat nummer downen ???

Posted by Dj Lex on May-29-2001 07:19:

Ik weet het ook niet, maar wil hem wel, ik denk dat Limewire ofzo hem wel heeft.

Posted by magrec on May-29-2001 10:28:

is het dit nummer?????????

http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/1minuteunknown.mp3

Posted by Glaniskanis on May-29-2001 10:33:

Wie verzint toch al die namen waardoor we zo in de war raken. Ik heb het Such Is Life verhaal al wel 100 keer moeten uitleggen

Greetz,
Glaniskanis

Posted by TranceFool on May-29-2001 13:07:

Arrow

LEES ALLEMAAL DE THREAD IN DE MUSIC DISCUSSION!!!!!!!!!

Posted by Blik on May-29-2001 13:23:

quote:
Originally posted by magrec
is het dit nummer?????????

http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/1minuteunknown.mp3

ja dat is hem, zeker wel een vet nummer

ik ga me er niet mee bemoeien, hij zal wel een keer uitkomen, en dan hoor ik het wel

Posted by Blik on May-29-2001 13:40:

DJ Tiesto
Live @ Homelands (26.05.01)

1. Midfield General - Coat Noise
2. Muse - Newborn - (Oakenfold Mix)
3. Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix)
4. Cygnus X - Destiny
5. DJ Tiesto - Flight 643
6. Ralphie B - Massive

dit is trouwens de tracklist (bedankt Tango)

Posted by Teal'k on May-29-2001 14:57:

glanis.. tja.. als hij zo staat aangegeven bij een playlist ga ik ervan uit dat hij zo ook echt heet.. verder such is life klinkt niet hetzelfde.. misschien een weirdo remake ofzo ik lees die music discussion thread wel ff

Posted by Ding Chavez on May-29-2001 15:38:

quote:
Originally posted by Blik
DJ Tiesto
Live @ Homelands (26.05.01)

1. Midfield General - Coat Noise
2. Muse - Newborn - (Oakenfold Mix)
3. Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix)
4. Cygnus X - Destiny
5. DJ Tiesto - Flight 643
6. Ralphie B - Massive

dit is trouwens de tracklist (bedankt Tango)

AARGGHHHH, dat is hem helemaal niet....... Ga aub even bij de FRS de nieuwe CD van Johan Gielen "Recorded" luisteren, en luister dan vooral naar track 02 Ralphie B. - Massive
Je zult horen dat dat de zo fantastische track 04 van Ti�sto @ Homelands en Qontact is.... alleen heeft ie toen een andere remix gedraaid.
Of Cygnus X heeft eens herel erg flink lopen jatten en de remix onder hun eigen naam uitgebracht, maar dat denk ik eigenlijk niet

Posted by Blik on May-29-2001 16:09:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

AARGGHHHH, dat is hem helemaal niet....... Ga aub even bij de FRS de nieuwe CD van Johan Gielen "Recorded" luisteren, en luister dan vooral naar track 02 Ralphie B. - Massive
Je zult horen dat dat de zo fantastische track 04 van Ti�sto @ Homelands en Qontact is.... alleen heeft ie toen een andere remix gedraaid.
Of Cygnus X heeft eens herel erg flink lopen jatten en de remix onder hun eigen naam uitgebracht, maar dat denk ik eigenlijk niet

je kunt hem natuurlijk ook ff rippen van die CD af, en uppen naar de speciale myplay account van ons Nederlandse TA's, als je hem nog niet hebt, PM Glaniskanis maar ff......

als je hem zou kunnen uppen zouden wij heel blij zijn, dan weten wij ook eindelijk ook of het waar is wat je zegt

Posted by Ding Chavez on May-29-2001 17:29:

Het enige "probleem" is dat ik de CD op me werk gehoord heb, iemand had em meegenomen, en daarna nog een keertje bij de FRS. MAar als er getwijfeld wordt aan mijn oprechtheid dan zal ik ff vragen of ik de CD fftjes mag lenen

Posted by moogwai on May-29-2001 17:46:

Ik heb Recorded... ik zal morgen Ralph B - Massive wel ff op onze myplay zetten Ik heb de Homelands set nog niet, maar de Qontact set wel en nummer 4 van deze set is inderdaad Ralph B - Massive

Posted by tango on May-29-2001 19:02:

hm, dan blijkt maar weer dat ze bij m's djsets de playlist weer lekker doorelkaar hebben gehaald.

grtz,
TNG

Posted by Ding Chavez on May-30-2001 06:47:

Het hele albumis trouwens te downen op www.raremusicfinder.com voor wie geinteresseerd is.