TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cygnus X - Destiny
Cygnus X - Destiny
Ik heb em Tiesto 2x horen draaien (1x Qontact, 1x Homelands).. CHILL NUMMER!!
Wat vinden jullie ervan??
kem hem niet
!!
GREETZ!!
ik dacht dat het hypermetrical ofzoiets was
Na such is life is ook over dit nummer weer veel onduidelijkheid...
waar kan je dat nummer downen ???
Ik weet het ook niet, maar wil hem wel, ik denk dat Limewire ofzo hem wel heeft.
is het dit nummer?????????
http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/1minuteunknown.mp3
Wie verzint toch al die namen waardoor we zo in de war raken. Ik heb het Such Is Life verhaal al wel 100 keer moeten uitleggen
Greetz,
Glaniskanis
LEES ALLEMAAL DE THREAD IN DE MUSIC DISCUSSION!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by magrec is het dit nummer????????? http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/1minuteunknown.mp3 |
DJ Tiesto
Live @ Homelands (26.05.01)
1. Midfield General - Coat Noise
2. Muse - Newborn - (Oakenfold Mix)
3. Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix)
4. Cygnus X - Destiny
5. DJ Tiesto - Flight 643
6. Ralphie B - Massive
dit is trouwens de tracklist (bedankt Tango)
glanis.. tja.. als hij zo staat aangegeven bij een playlist ga ik ervan uit dat hij zo ook echt heet.. verder such is life klinkt niet hetzelfde.. misschien een weirdo remake ofzo ik lees die music discussion thread wel ff
| quote: |
| Originally posted by Blik DJ Tiesto Live @ Homelands (26.05.01) 1. Midfield General - Coat Noise 2. Muse - Newborn - (Oakenfold Mix) 3. Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix) 4. Cygnus X - Destiny 5. DJ Tiesto - Flight 643 6. Ralphie B - Massive dit is trouwens de tracklist (bedankt Tango) |
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez AARGGHHHH, dat is hem helemaal niet....... Ga aub even bij de FRS de nieuwe CD van Johan Gielen "Recorded" luisteren, en luister dan vooral naar track 02 Ralphie B. - Massive Je zult horen dat dat de zo fantastische track 04 van Ti�sto @ Homelands en Qontact is.... alleen heeft ie toen een andere remix gedraaid. Of Cygnus X heeft eens herel erg flink lopen jatten en de remix onder hun eigen naam uitgebracht, maar dat denk ik eigenlijk niet |
Het enige "probleem" is dat ik de CD op me werk gehoord heb, iemand had em meegenomen, en daarna nog een keertje bij de FRS. MAar als er getwijfeld wordt aan mijn oprechtheid
dan zal ik ff vragen of ik de CD fftjes mag lenen 
Ik heb Recorded... ik zal morgen Ralph B - Massive wel ff op onze myplay zetten
Ik heb de Homelands set nog niet, maar de Qontact set wel en nummer 4 van deze set is inderdaad Ralph B - Massive 
hm, dan blijkt maar weer dat ze bij m's djsets de playlist weer lekker doorelkaar hebben gehaald.
grtz,
TNG
Het hele albumis trouwens te downen op www.raremusicfinder.com voor wie geinteresseerd is.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.