TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Jappio on Apr-02-2003 21:34:

Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?

Ik weet niet of deze thread al bestond, maar omdat de zoekfunctie is disabled kon ik nie ff zoeken

In ieder geval, waar ga jij heen deze zomer? Omdat ik dus tentamens heb middenin de vakantie, wordt het een korte vakantie voor mij. Ga samen met een maatje van me in de auto jumpen om ergens aan de franse kust een weekje te gaan golfsurfen. Verder ga ik in September ergens met al mn maten een week naar Isla Margarita ofzo, omdat je dan toch geen kont betaald voor een all-inclusive reis

en waar gaan jullie heen?

Posted by jp on Apr-02-2003 21:37:

Waarschijnlijk zomerskie�n in Zwitserland en een beetje mountainbiken, en natuurlijk
de Loveparade (indien die niet door gaat zijn de
Love from Above en Lovestern Galaktika al op zich reden
genoeg om te gaan...

Posted by Blik on Apr-02-2003 21:42:

2 weken Calella, Spanje

het oorspronkelijke plan was om naar Kreta te gaan maar we waren een beetje laat met boeken, en toen kostte het opeens 750 euro per persoon voor 11 dagen

nu zijn we de helft kwijt voor 17 dagen

Posted by SnuggLe on Apr-02-2003 22:09:

Niet nog...geen idee eigenlijk. Maybe weekje of 10 dagen italie met de auto.

Verder wat festivals aflopen (Extrema, GKGG, Mysteryland).

Moet afstuderen namelijk

Posted by eieregooie on Apr-02-2003 23:37:

Kheb werkelijk nog geen idee... Als ik me vrienden moet geloven wordt ik een dag of 10 meegesleurd naar zuid frankrijk...

Posted by TimeportE on Apr-03-2003 02:15:

haha salou.. erg fout ik weet et.. maar ja, zolang je maar lol hebt zeg ik altijd maar dus tot dan

Posted by arj1o1 on Apr-03-2003 05:58:

nog nergens maar waarschijnlijk gewoon in nl

Posted by TranceFool on Apr-03-2003 06:20:

quote:
Originally posted by TimeportE
haha salou.. erg fout ik weet et.. maar ja, zolang je maar lol hebt zeg ik altijd maar dus tot dan

whehe, ik ook
wilden eigenlijk eerst naar Mallorca maar alles zat ongeveer al vol

Posted by M@rc on Apr-03-2003 06:58:

Vorig jaar was het Itali�, dit jaar wordt het maar eens Portugal!
Nog nooit geweest daar, lijkt me wel leuk..!

We gaan met zn 5en, dus ut zal wel gezellig worden..
Gelukkig wel een beetje een 'hot-spot' in Portugal (Albuveira), zodat je tenminste nog wel een beetje kan feesten...

Eind december al geboekt, maar we waren toch een van de laatste, dus we hebben nog geluk gehad ook

Posted by Flipper01 on Apr-03-2003 08:27:

Cool

15 dagen naar Marmaris
&
8 dagen naar Alanya:

Posted by dj_spare on Apr-03-2003 09:11:

Ik ga lekker 2 weekjs bakken in Blanes, en natuurlijk dan ook nog even naar het Lloret Dance Festival (23 juli)... enig!

Posted by basd on Apr-03-2003 10:58:

Tien dagen naar Zweden, beetje kamperen, beetje mountainbiken..

Posted by Odyne on Apr-03-2003 11:02:

quote:
Originally posted by Flipper01
15 dagen naar Marmaris

Posted by Passiva on Apr-03-2003 11:05:

OMG!!! SHEEP

Posted by raoel on Apr-03-2003 11:07:

Ik ga 12 dgen naar Malgrat de Mar.
eigenlijk heet het plaatsje waar we zitten Santa Suzanna, maar da ligt tegen Malgrat aan. We zelfs dichter bij het uitgaanscentrum dan de meeste appartementen in Malgrat zelf.

Alst aan mij ligt, maar kweet niet wa de rest wil, gaan wij ook naar lloret dance festival. Ben benieuwd naar de line-up, maar als die zo goed is als vorig jaar

Posted by Miss Proximus on Apr-03-2003 13:35:

telt 8 maanden Mexico ook mee? (is pas in oktober)

verder festivals bezoeken in buitenland en als ik geld overheb misschien een stedentrip ofzo (Parijs, Rome), Volgend jaar maar weer een echte vakantie, naar de US, Zweden of Zuid Afrika ofzo.
nu eerst ook fulltime aan de slag in de zomervakantie (als ik iets kan vinden), zodat ik wat extra geld heb voor tijdens m'n stage

lang leve reizen!!

Posted by LowRider on Apr-03-2003 14:34:

8 dagies salou
heb er zin in

Posted by New Wave on Apr-03-2003 14:44:

Ah nog geen idee.
Eerst effe zien of ik der wel geld voor heb

Posted by Chicane on Apr-03-2003 15:40:

Vriendinnetje en moi hebben heel wat moeten doorstaan de laatste tijd en veel meegemaakt, dus ga ik het groots aanpakken om haar in de eerste plaats en ons in de tweede plaats eens lekker in de watten te leggen.

Beginnend met een love midweekje Parijs, effe van het moment supr�me genieten om later in de zomervakantie door te kachelen naar Barcelona, aldaar boven op de berg mijn geliefde een hele speciale vraag te stellen (ze leest dit nooit, dus iedereen mondje dicht svp ) en daarna nog heerlijk 2 weken Griekenland eraan plakken in het zeer riante huis van der ouders door te brengen met elkaar (exclusief ouders ) en het zeer waarschijnlijke goede nieuws te vertellen aan haar opa en oma in Thessaloniki.

En natuurlijk vaste prik een keertje Center Parks of Limburg

ik heb er nu al vet veel zin in, zul je zien krijgen we een pleuris zomer niet te filmen....

Posted by Teknikol on Apr-03-2003 15:57:

misschien Italie en anders niets. Ik zie nog wel of ik zin heb

Posted by mantisnl on Apr-03-2003 16:42:

2 weken met mn ouders naar tirol

Posted by Switch on Apr-03-2003 17:00:

kheb nog helemaal niks gepland, wou eigenlijk met een maat van me naar hongarije gaan, maar aangezien hij nog student is, en ik misschien binnenkort een flatje krijg, zit dat dus op losse schroeven. zal de 2e keer zijn dat ik weer niet naar het buitenland ga, en ik heb die rust erg hard nodig, dus zal wel weer zwaar gefrustreerd zijn in de winter

zat eraan te denken om volgend jaar naar Miami te gaan ofzo....
misschien met een groepje? iemand interesse?

Posted by Dj Lex on Apr-03-2003 17:00:

quote:
Originally posted by Chicane
Beginnend met een love midweekje Parijs, effe van het moment supr�me genieten om later in de zomervakantie door te kachelen naar Barcelona, aldaar boven op de berg mijn geliefde een hele speciale vraag te stellen

Wow Chicane, vet hoor. Zo lang heb je toch nog geen relatie met haar?

Succes iig

Posted by Switch on Apr-03-2003 17:10:

quote:
Originally posted by Chicane

En natuurlijk vaste prik een keertje Center Parks of Limburg

Limburg wtf?
niemand gaat naar Limburg voor de lol, het is dicht bij Belgie!!

Posted by joesterizor on Apr-03-2003 17:18:

ik ga dit jaar naar kos... jammer dat ik daardoor niet naar Extrema festival kan :'(

Pages (4): [1] 2 3 4 »