TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sommige mensen
Pages (2): [1] 2 »
Sommige mensen
Hebben het verstand echt in hun kleine teen zitten:
http://www.i-cu.nl/?pagina=leden/pr...xtreme-gabberin
En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet
alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS)

Heb je stiekem in andere forums lopen wroeten? 
On-Topic: stoer doen, erbij horen, geen enkel benul hebben... 
hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum

Favoriete auto: Golf GTI
zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde 
PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken...
| quote: |
| Originally posted by magrec hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum |
kolere wat een gek mens is dat zeg 
Nee, ik snap ook niet echt waarom je dat hier neerpleurt. Zo krijgen dat soort mensen alleen maar meer aandacht!
Re: Sommige mensen
| Originally posted by magrec Hebben het verstand echt in hun kleine teen zitten: http://www.i-cu.nl/?pagina=leden/pr...xtreme-gabberin En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS) |
gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah!
allemaal ff een driegmailtje sturen naar [email protected]
Of natuurlijk opgeven voor allemaal spam

| Originally posted by Optimus gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah! allemaal ff een driegmailtje sturen naar [email protected] Of natuurlijk opgeven voor allemaal spam |
wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n fucking pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden
mensen mogen veel van mij, van mij mag je DENKEN dat je buitenlanders niet moet, je mag van mij alles denken maar hitlergroet en idd die verwijzingen naar SS gaan veel te ver 
dr lievelingsgetal is btw 88 wat weer verwijst naar HH .. heil hitler zoals jullie ongetwijvelt wel bekent is
| Originally posted by robin wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n fucking pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden |
| Originally posted by Optimus gewoon in je temporary internet files kijken... daar staat dat plaatje in |
das geen probleem hor t gaat mij dr meer om dat zij ONS (iedereen dus) voor lozer uit druft te maken.. en ja k ga HET zeker opgeven voor spam 
Inderdaad TE triest voor woorden.
hoe simpel kan je zijn, ouders zullen ook wel niet helemaal 100% zijn of die hebben dat kind al afgeschreven.
en waar komt al dat fanatisme vandaag zeg..jezus

mwhehe sjek die foto.
Allemaal kiddies van 16 
Wat een zielig figuren zeg. Achtergestelde boeren uit een verlaten gat. Als ze zo stoer zijn moeten ze zo een half uurtje op de Haagse Markt gaan lopen, kijken wat voor een effect dat geeft Als ik zo rond had gelopen toen ik 16 a 17 was had die ouwe van me waarschijnlijk me beide stokken gebroken. Te triest voor woorden dit.
Kennen we deze site niet opgeven aan ��n of andere anti-rascime groepering. Wordt ze misschien wel aangeklaagt voor rascisme 
zo wordt de hele hardcore altijd weer verpest
komt trouwens van MoH forum of niet?
Nou euh
zat eerst op weak-link rond te neuzelen en daar werd ik doorverwezen naar een topic op start2dance en toen klikte ik daar op een link en toen kwam ik op deze website terecht 
| Originally posted by arj1o1 zoeits verpest dus de hele hardcore komt trouwens van MOH forum of niet? |
Oorbellenvolk

| Originally posted by Djeebie Woonplaats: LJOUWERT de GEKSTEEEEEEE!!! Favoriete auto: Golf GTI zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde ![]() PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken... |
Liwwadduh IS gewoon de gekste
Beetje jammer dat ze t Ljouwert noemt, geeft alweer aan wat voor sneu lui t zijn 
weeeeeeeeeeeeeee
| Originally posted by Miss Proximus Ken r wel van gezicht. Had afgelopen za-dag een gabberfeestje ('94-'99) en die lui stonden allemaal VET verbaasd te kijken hoe wij (de ECHTE oldstyle hooligans) helemaal uit ons dak gingen op de platen van VER voor hun tijd weeeeeeeeeeeeeee |
het is 18 btw.. en dr broer, ook lonsdale petje op.. ze had 6 broers ofzo stond dr.. hele familie zal wel zo zijn.. 
| Originally posted by MaGiK54 Achtergestelde boeren uit een verlaten gat. |

ik voel me trouwens toch niet aangesproken dus wat doe ik hier eigenlijk