TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sommige mensen
Pages (2): [1] 2 »

Posted by magrec on Apr-03-2003 18:51:

Sommige mensen

Hebben het verstand echt in hun kleine teen zitten:

http://www.i-cu.nl/?pagina=leden/pr...xtreme-gabberin

En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet

alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS)

Posted by jp on Apr-03-2003 18:56:

Heb je stiekem in andere forums lopen wroeten?

On-Topic: stoer doen, erbij horen, geen enkel benul hebben...

Posted by magrec on Apr-03-2003 19:01:

hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum

Posted by Djeebie on Apr-03-2003 19:06:

Favoriete auto: Golf GTI

zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde

PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken...

Posted by jp on Apr-03-2003 19:19:

quote:
Originally posted by magrec
hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum

Tja, hier wordt dat niet gewaardeerd

Posted by Nook on Apr-03-2003 19:22:

kolere wat een gek mens is dat zeg

Posted by eXos on Apr-03-2003 19:22:

Nee, ik snap ook niet echt waarom je dat hier neerpleurt. Zo krijgen dat soort mensen alleen maar meer aandacht!

Posted by Jourdain on Apr-03-2003 19:27:

Re: Sommige mensen

quote:
Originally posted by magrec
Hebben het verstand echt in hun kleine teen zitten:

http://www.i-cu.nl/?pagina=leden/pr...xtreme-gabberin

En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet

alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS)

Weak-link ?

Posted by Opti on Apr-03-2003 19:30:

gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah!

allemaal ff een driegmailtje sturen naar [email protected]

Of natuurlijk opgeven voor allemaal spam

Posted by Jourdain on Apr-03-2003 19:33:

quote:
Originally posted by Optimus
gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah!

allemaal ff een driegmailtje sturen naar [email protected]

Of natuurlijk opgeven voor allemaal spam

Die laatste lijkt me wel leuk

Posted by robin on Apr-03-2003 19:34:

wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n fucking pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden

mensen mogen veel van mij, van mij mag je DENKEN dat je buitenlanders niet moet, je mag van mij alles denken maar hitlergroet en idd die verwijzingen naar SS gaan veel te ver

dr lievelingsgetal is btw 88 wat weer verwijst naar HH .. heil hitler zoals jullie ongetwijvelt wel bekent is

Posted by Opti on Apr-03-2003 19:37:

quote:
Originally posted by robin
wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n fucking pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden

gewoon in je temporary internet files kijken... daar staat dat plaatje in

Posted by jp on Apr-03-2003 19:51:

quote:
Originally posted by Optimus
gewoon in je temporary internet files kijken... daar staat dat plaatje in

Explorer balk - View - Source...

Posted by robin on Apr-03-2003 19:54:

das geen probleem hor t gaat mij dr meer om dat zij ONS (iedereen dus) voor lozer uit druft te maken.. en ja k ga HET zeker opgeven voor spam

Posted by Original on Apr-03-2003 20:27:

Inderdaad TE triest voor woorden.
hoe simpel kan je zijn, ouders zullen ook wel niet helemaal 100% zijn of die hebben dat kind al afgeschreven.

en waar komt al dat fanatisme vandaag zeg..jezus

Posted by New Wave on Apr-03-2003 20:51:

mwhehe sjek die foto.
Allemaal kiddies van 16

Posted by MaGiK54 on Apr-03-2003 21:01:

Wat een zielig figuren zeg. Achtergestelde boeren uit een verlaten gat. Als ze zo stoer zijn moeten ze zo een half uurtje op de Haagse Markt gaan lopen, kijken wat voor een effect dat geeft Als ik zo rond had gelopen toen ik 16 a 17 was had die ouwe van me waarschijnlijk me beide stokken gebroken. Te triest voor woorden dit.

Kennen we deze site niet opgeven aan ��n of andere anti-rascime groepering. Wordt ze misschien wel aangeklaagt voor rascisme

Posted by arj1o1 on Apr-04-2003 07:56:

zo wordt de hele hardcore altijd weer verpest
komt trouwens van MoH forum of niet?

Posted by magrec on Apr-04-2003 08:12:

Nou euh

zat eerst op weak-link rond te neuzelen en daar werd ik doorverwezen naar een topic op start2dance en toen klikte ik daar op een link en toen kwam ik op deze website terecht

Posted by Teknikol on Apr-04-2003 08:22:

quote:
Originally posted by arj1o1
zoeits verpest dus de hele hardcore
komt trouwens van MOH forum of niet?

w8 ff ik las het niet goed, ow hier staatie nog een keer! en nog een keer! en nog een keer

on topiq: idd heel triest dit, ik lach zulke mensen echt uit.

Posted by M5 on Apr-04-2003 09:24:

Oorbellenvolk

Posted by Miss Proximus on Apr-04-2003 10:29:

quote:
Originally posted by Djeebie
Favoriete auto: Golf GTI

zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde

PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken...

Hey Gozer wil je klappen ofzo Liwwadduh IS gewoon de gekste Beetje jammer dat ze t Ljouwert noemt, geeft alweer aan wat voor sneu lui t zijn

Ken r wel van gezicht. Had afgelopen za-dag een gabberfeestje ('94-'99) en die lui stonden allemaal VET verbaasd te kijken hoe wij (de ECHTE oldstyle hooligans) helemaal uit ons dak gingen op de platen van VER voor hun tijd weeeeeeeeeeeeeee

OPTIEFEN achterlijke nep-neo's

Posted by New Wave on Apr-04-2003 10:42:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ken r wel van gezicht. Had afgelopen za-dag een gabberfeestje ('94-'99) en die lui stonden allemaal VET verbaasd te kijken hoe wij (de ECHTE oldstyle hooligans) helemaal uit ons dak gingen op de platen van VER voor hun tijd weeeeeeeeeeeeeee

hakken doen der nog maar weinig.
Laats was ik op een studentenfeestje in Utrecht en toen werdt der wat happy hardcore gedraait, dus ik efef stevig hakken..........NIEMAND........helemaal niemand die het deed..........stonden ze allemaal te kijken :s
Ook een keer in de klaveet.......komen allemala van die lonsdale sukkels die denken dat ze gabber zijn.......sta je daar efef te hakken....lopen ze je vaag aan te kijken van "tjezz jong, hou eens op, WAT DOE JE?"

Kutkneuzen.....pubertjes eerste klas

Posted by robin on Apr-04-2003 11:05:

het is 18 btw.. en dr broer, ook lonsdale petje op.. ze had 6 broers ofzo stond dr.. hele familie zal wel zo zijn..

Posted by Miss Proximus on Apr-04-2003 13:23:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Achtergestelde boeren uit een verlaten gat.

Misschien dat je dat ff kunt her-formuleren, want dat is wel MIJN stad die je ff naarbeneden haalt

niet dat ik hier nou m'n hele leven blijf wonen

Maar goed, dat wij nou in het buitenland wonen betekent niet dat we allemaal boeren zijn ik voel me trouwens toch niet aangesproken dus wat doe ik hier eigenlijk

Pages (2): [1] 2 »