TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Guy Ornadel 10 maj
Pages (2): [1] 2 »
Guy Ornadel 10 maj
Fokused @ G�ta K�llaren
10-05-2003 21:00-03:00
Main floor:
Guy Ornadel (Uk)
Parham
JdotP
The Balcony:
Alf Tumble
VJ: Martin Malm
F�rk�psbiljetter finns p� f�ljande st�llen:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Sk�negatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18
F�r mer info:
http://www.fokused.net
http://www.guyornadel.com
Entr�
F�rk�p: 150 sek
D�rren: 200 sek
Guy Ornadel...vad k�r han f�r stil??
melodisk och uplifting 
Ornadel �r riktigt stor hemma i England... han lirade p� Lucia Kryssningen � de va inte d�ligt �ven om en del skulle s�ga att han k�rde en del ost ibland...
Men detta �r min typ av DJ... fart och energi.
Har tv� set med han, fr�n Dance Valley och Godskitchen.
Inte missa !
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Inte missa ! |
Jag kommer vara d�r, 
Vilken Fokused-hora jag �r allts�... 
| Originally posted by WhiteRussian Jag kommer vara d�r, ![]() Vilken Fokused-hora jag �r allts�... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan man va de ? Isf e jag de me |
man kanske f�r ta sig en liten titt p� d d�r seten
| Originally posted by mindshooter :\ 11 dar f�r tidigt |

| Originally posted by XLA Jag fyller �r samma dag som du ![]() Synd att jag bara fyller 17. Sl�a f�r�ldrar |
man f�r ju inte missa guy, dom har placerat det ganska bra (5 min att g� fr�n mig) yees, i'll be there aiight?
och p� l�rdag drar man till italien, klubbrikt st�lle det d�r :P
Eros ramasotti �r en r�tt fet Trance DJ har jag h�rt...
| Originally posted by mindshooter ja j�vlar va sega dom m�ste vart...du missar juh sveriges klubb-scens-explosion h�ra |
*fixar fejkleg.*
Nei men faen...
*g�r p� veggene igjen*

Dere f�r kose dere,Guy kommer til � rocke hardt,spesielt hvis han drar ut de harde platene han har i baggen.Er ikke sikkert han kommer til � gj�re det med tanke p� hvordan Parham spiller, men man kan aldri vite...
| Originally posted by Sand Leaper Nei men faen... *g�r p� veggene igjen* ![]() |
| Originally posted by Gaby Lika bra att flytta till Stockholm, eller?? |
mindshooter mfl som �r under 20...har ni k�pt biljett? jag vill s� g�rna g� men v�gar man k�pa f�rk�p??
varf�r skulle jag k�pa biljett till en fest som jag inte kan g� p� 
oki heh n�men tyckte jag l�ste n�nstans att ni hade k�pt tickets thats why :P men d e c�l m�nga fr�n TA som skulle g�?
jag vet inte vilka som ska g� faktiskt...jag vill verkligen...fan...
| Originally posted by mindshooter jag vet inte vilka som ska g� faktiskt...jag vill verkligen...fan... |
| Originally posted by NordLight Du har v�l ganska bra kontakt med Jake & Parham. Det l�ser sig nog om du snackar med dem... Good Luck NL |
men det gick inte...eftersom jag �r under 18 finns risken f�r att dom sumpar tillst�ndet vid koll :\ efter att jag �r 18 kommer jag in p� alla deras fester... men detta suger
| Originally posted by mindshooter jake �r min bundie men det gick inte...eftersom jag �r under 18 finns risken f�r att dom sumpar tillst�ndet vid koll :\ efter att jag �r 18 kommer jag in p� alla deras fester... men detta suger |
Bara s� ni vet s� �r det inget f�rk�p p� biljetterna som det sas f�rst utan det �r 150:- f�re midnatt och 200:- efter midnatt.
S� det �r f�rst dit som g�ller... jag ser fram emot att se samtliga SWETAs d�r