TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lyckan är fullkomlig!!!


Posted by RebeL9 on Apr-07-2003 22:54:

Party Hat Lyckan är fullkomlig!!!

Vill bara säga att jag är överlycklig. Äntligen tog Frölunda SM-guld.
Det har vi fan förtjänat!
mm smaka på orden igen.
sm guld sm guld sm guld...

SM GULD


Posted by reveal on Apr-07-2003 22:55:

det var en spännande match surt sätt den avgjordes på dock, självmål är ju ingen höjdare


Posted by zamson on Apr-07-2003 23:19:

quote:
Originally posted by reveal
det var en spännande match surt sätt den avgjordes på dock, självmål är ju ingen höjdare


blev bara glad att det blev mål och att det var frölunda som gjorde det! (var ju fan redan så gott som klart att d skulle vinna guldet)... jag menar vafan efter en så lång match vill man bara att d ska ta slut...

så fick jag se mitt arkiv-x också yesssss


Posted by dbl on Apr-07-2003 23:22:

tänkte ha skapat en sån här thread själv, men glömde av det...
fan va grymma dem e... spöade färgestads hororna med 4-0 i matcher... *muhahahahahahahaha*


Posted by zamson on Apr-07-2003 23:25:

HEJJA GNAGET...

*skoja*


Posted by robstar on Apr-08-2003 01:11:

Ja trodde fotbolls säsongen va över?


Posted by RebeL9 on Apr-08-2003 03:25:

quote:
Originally posted by robstar
Ja trodde fotbolls säsongen va över?


den har just börjat igen :P


Posted by x-dream on Apr-08-2003 06:25:

Bara att gratulera Frölunda till vinsten...

Tråkigt att dom skulle vinna på ett sånt skitmål....


Posted by SWE_TRANCE on Apr-08-2003 06:34:

Helt klart kul för Frölunda!!

Var ju 38 år sedan det senaste guldet hamnade i göteborg!


Posted by AnD on Apr-08-2003 08:11:

vem bryr sig om hockey?

nu är iaf allsvenskan igång och aik kommer ta sm guld. det måste vi göra i år! fin match i söndags föresten. kylan och blåsten gör ingenting när ens lag vinner med 3-0 stackars enköping


Posted by Vizay on Apr-08-2003 08:48:

giiiii jag hatar mig själv..missade AIK's premiär pga. sjukdom men men de får bli hammarbyderbyt nästa istället


å till frölunda kan jag bara säga ett stort fett

GRATTIS

har haft landställe precis norr om gbg som vi åker till fler gånger varje år så gbg ligger en ändå ganska nära om hjärtat

tycker de va grymt kul att dom snuvade färjestad på guldet, dom har ju så många iaf


Posted by zamson on Apr-08-2003 09:48:

så det hänger lite gnagare här ändå... trevligt trevligt...


Posted by SWE_TRANCE on Apr-08-2003 10:04:

quote:
Originally posted by zamson
så det hänger lite gnagare här ändå... trevligt trevligt...


ähh, det enda ni kan skryta med är väl eran arena, "råttsunda"

Själv är man en stolt ängel
Men i dessa tider är det tufft, men jag är alltid optimist!


Posted by Vizay on Apr-08-2003 10:12:

vi ska på picknick till göteborg, mé flaskor å stenar i en korg


Posted by robstar on Apr-09-2003 04:50:

quote:
Originally posted by RebeL9
den har just börjat igen :P


Hehe, ja skulle bara skoja lite men de verkade inte som nån reagerade.

Grattis Grattis!


Posted by dj_hysterix on Apr-09-2003 19:49:

kul för er grabbar


Posted by Goldiluxe on Apr-12-2003 14:26:

Monkey Dancer 2

HEJJJJJA FROOOOLUNNNNNDDDA!!

indianerna rockar loss!


WOOOHOOOOO!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.