TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lyckan är fullkomlig!!!
Lyckan är fullkomlig!!!
Vill bara säga att jag är överlycklig. Äntligen tog Frölunda SM-guld.
Det har vi fan förtjänat!
mm smaka på orden igen.
sm guld sm guld sm guld...
SM GULD
det var en spännande match
surt sätt den avgjordes på dock, självmål är ju ingen höjdare
| quote: |
| Originally posted by reveal det var en spännande match surt sätt den avgjordes på dock, självmål är ju ingen höjdare |
yesssss
tänkte ha skapat en sån här thread själv, men glömde av det...
fan va grymma dem e... spöade färgestads hororna med 4-0 i matcher... *muhahahahahahahaha* 
HEJJA GNAGET...
*skoja*
Ja trodde fotbolls säsongen va över? 
| quote: |
| Originally posted by robstar Ja trodde fotbolls säsongen va över? |
Bara att gratulera Frölunda till vinsten...
Tråkigt att dom skulle vinna på ett sånt skitmål....
Helt klart kul för Frölunda!! 
Var ju 38 år sedan det senaste guldet hamnade i göteborg!
vem bryr sig om hockey? 
nu är iaf allsvenskan igång och aik kommer ta sm guld. det måste vi göra i år! fin match i söndags föresten. kylan och blåsten gör ingenting när ens lag vinner med 3-0 
stackars enköping
giiiii jag hatar mig själv..missade AIK's premiär pga. sjukdom
men men de får bli hammarbyderbyt nästa istället 
å till frölunda kan jag bara säga ett stort fett
GRATTIS
har haft landställe precis norr om gbg som vi åker till fler gånger varje år så gbg ligger en ändå ganska nära om hjärtat
tycker de va grymt kul att dom snuvade färjestad på guldet, dom har ju så många iaf 
så det hänger lite gnagare här ändå... trevligt trevligt... 
| quote: |
| Originally posted by zamson så det hänger lite gnagare här ändå... trevligt trevligt... |


vi ska på picknick till göteborg, mé flaskor å stenar i en korg 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 den har just börjat igen :P |

kul för er grabbar

HEJJJJJA FROOOOLUNNNNNDDDA!! 
indianerna rockar loss!
WOOOHOOOOO!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.