Februari is druk dus hebben wij weer een zeer aantrekkelijke line-up voor elkaar gekregen!! Line up: Seb Fontaine Kosmas Epsilon Joyce Mercedes Intieme locatie..... wat wil je nog meer?
En dat zeg je niet effe eerder Jordi? Gave lineup, ben er bij als ik niet op vakantie ben....!!
___________________ "Life is all about choices & respect"
Pak echt net mijn telefoon om je te sms-en!!!!
Echt heeeeeeeeeeeeeeel bizar dit!!
quote:Originally posted by Jordi Bouman Pak echt net mijn telefoon om je te sms-en!!!! Ja ja dat is wel laat Maar ik moet even zien, hopen dat ik niet op vakantie ben dan.
ziet er leuk uit! hoop wel voor je dat Seb Fontaine komt.. heeft dacht ik wel een reputatie om niet op te komen dagen..
___________________ bc
Mooie line-up hoor, even kijken of dit in de agenda gaat passen...
Als Seb niet komt mag Jordi van mij zelf draaien....beviel me wel Goeie line-up, ga zeker kijken of ik hierbij kan zijn!
___________________ Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
quote:Originally posted by joesterizor hoop wel voor je dat Seb Fontaine komt.. heeft dacht ik wel een reputatie om niet op te komen dagen.. True true...bij de opening van de Asta wassie trouwens wel opkomen dagen
___________________ Down-Under was da bomb
Heerlijke line-up, wij zijn dan alleen op wintersport...
___________________ Sasha!
quote:Originally posted by joesterizor hoop wel voor je dat Seb Fontaine komt.. heeft dacht ik wel een reputatie om niet op te komen dagen.. Hij had vroeger een reputatie inderdaad!! Maar we hebben afgesproken met zijn boekingskantoor dat we hem mogen kielhalen als hij niet komt!!!
quote:Originally posted by sndh Als Seb niet komt mag Jordi van mij zelf draaien....beviel me wel Dank U, maybe next time weer