Dus... Dit heb ik vandaag uit betrouwbare bron vernomen... Tijs weer op clubtour in NL?
Mar-05-2005 19:34
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Op rondreis in het kader van de Mickey Mouse House
Mar-05-2005 19:46
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Mijn laatste keer Tiesto in Asta was warm/platgedrukt/zuig set........ondanks de verwachte nadelen, is het wel weer een keertje leuk om Tosti in een club te zien
Mar-05-2005 19:57
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Mar-05-2005 20:04
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Onee de kleuters beginnen weer
Ik hoop dat je er niet mij mee bedoelt, want ik gaf gewoon mijn mening van de laatste keer Asta met Tiesto en dat was echt geen pretje verdrukking 40 graden boven het vriespunt en Tiesto draaide een inspiratieloze set, één van de slechste van de +/- 50 setjes die ik van de beste man heb gehoord.....dus ik vind van me zelf dat ik genoeg vergelijkbaar materiaal heb om deze asta-avond met Tiesto af te kraken.
Maar als meneer het beter weet, dan hoor ik het graag......
Mar-05-2005 20:14
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Denk dattie JP bedoelt.... Snap ook niet waarom je dat zegt JP, dacht dat jij eerst ook zo vol van hem was.
Mar-05-2005 20:21
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Onee de kleuters beginnen weer
Jij ben hier nog wel het dichtste bij het kleuterschap met je 15 jaar
Mar-05-2005 20:54
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Originally posted by HiGH_NrG
Jij ben hier nog wel het dichtste bij het kleuterschap met je 15 jaar
HAHAHAHAHAHAHA
Mar-05-2005 20:59
jp
Retired tranceaddict
Tiesto is geen club DJ maar een popster die zijn koninkrijk regeert vanaf Magikal Mountain. Van Tokyo tot Sydney is de naam Tijs Verwest synoniem voor een nieuwe wereldgodsdienst genaamd 'dance'. Beatrix is haar status als vertegenwoordiger van Nederland al lang verloren, in plaats van lintjes worden er nu plaatjes gemixt. Bang om het contact met het volk te verliezen heeft de trancevoorlichtingsdienst besloten volksfeesten te organiseren op lokaal niveau, waarbij een afspiegeling van het dancepubliek aanwezig mag zijn.
Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.
Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.
Mar-05-2005 21:05
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by jp
Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.
Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.
Daar is hij op zijn best? pardon? laatste keren in het Gelredome was zijn mixen en platenkeus nou niet dat je zegt "op zn best".
Nee, tijs komt veel beter tot zn recht in clubs. Ik heb laatst nog een set gehoord van hem in een engelse club. Dat was echt goed! mixen strak goede platen alles klopte!
Ik kijk dan ook erg uit naar dit feestje. Nu hopen dat de asta de boel niet te vol laat lopen, maarja we kunnen dan ook niet alles hebben he....of wel?
Mar-05-2005 21:57
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Daar is hij op zijn best? pardon? laatste keren in het Gelredome was zijn mixen en platenkeus nou niet dat je zegt "op zn best".
Nee, tijs komt veel beter tot zn recht in clubs. Ik heb laatst nog een set gehoord van hem in een engelse club. Dat was echt goed! mixen strak goede platen alles klopte!
Ik kijk dan ook erg uit naar dit feestje. Nu hopen dat de asta de boel niet te vol laat lopen, maarja we kunnen dan ook niet alles hebben he....of wel?
Volgens mij bedoelt Jee Pee het allemaal een beetje cynisch
En ik ben bang dat de Asta wel te vol raakt.....verleden keer hadden ze de hele avond de muziek van Misja Helsloot en Montana doorgeschakeld naar de kleine zaal, zodat het niet te vol was in de hoofdzaal....net voordat Tiesto begon, ging er één of andere dj in de kleine zaal draaien, zodat die zaal leegstroomde en iedereen ging naar de hoofdzaal en helaas was deze zaal niet berekend op dit soort aantallen, waardoor iedereen in de verdrukking kwam......
Mar-05-2005 22:05
jp
Retired tranceaddict
Als er niks anders te doen is wil ik best wel een kijkje nemen heur