|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Hey spare,
Vet setje inderdaad, lekkere beuk klassiekers. Mooi vind ik dat wederhoren van zo een set je echt terug naar het gevoel van toen brengt. Dat je dan denkt van jeee was dat voor kut overgang en dat valt dan weer weg omdat het terug gaat naar de emotie van toen. |
Haha inderdaad, deze sets brengen me weer helemaal terug in die tijd. De tijd waarin ik wekelijks 4 of 5 nieuwe platen kocht, en ook eigenlijk allemaal goede platen. Only-DJ's had echt een wereldklant aan mij, het kon allemaal niet op. Natuurlijk hier en daar een miskoop -heb zelfs nog een DJ Jean plaat ergens -.. En natuurlijk elke week A State Of Trance luisteren en iedere zaterdagavond Dance Department met Wessel van Diepen (toen DD nog gewoon GOED was, nu is het allemaal koek en zopie house).. wat te denken van de legendarische State Side sets van Paul Oakenfold
En over die overgangen tsja dat hoorde erbij, als ik nu zo zou draaien zou ik deze set niet eens durven delen met iemand Maar inderdaad de emotie overheerst met deze muziek! Jammer dat ik zelf pas ben gaan feesten vanaf 2003 (heb wel heel wat hoogtepuntjes meegepakt)
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ahhh... those were the days...
Wat een tracklist. Ben 'm meteen aan het downloaden.
BTW Spare, je ETN.FM guestmix van april 2005 speel ik ook nog regelmatig eens af. Inmiddels een klein klassiekertje in m'n playlist |
Haha, ETN.FM guestmix dat is ook al lang geleden ja, volgens mij heb ik die ook nog ergens op mijn PCtje staan : ...
ben wel benieuwd naar andere setjes van mensen.. mag ook wel een oud kletsersetje van tiesto ofzo zijn natuurlijk 
|
Mar-25-2009 13:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:24.
Forum Rules: