Je bent wel vroeg zeg, het duurt nog ruim een maand voordatie uitkomt.
Maar ik ga donderdagmiddag 18 december op me verjaardag met een vriendin. Beide hebben het boek gelezen, dus we zijn errug benieuwd.
Nov-16-2003 17:52
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Deze moet ik zien! Vind het LOTR-wereldje echt prachtig! Zal zo spoedig mogelijk in de bios zitten denk ik!
Hoeveel mensen hier hebben de boeken eigenlijk gelezen?
Nov-16-2003 17:56
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Re: Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003
quote:
Originally posted by FunkySimon
[SIZE=3]
Christopher Lee, vooral bekend als de tovenaar Samuran uit The Lord Of The Rings.....
Heet ie nie Saruman?
Nov-16-2003 18:09
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by FunkySimon
hehe jij bent ook vroeg met plannen dan
Verleden jaar ook me verjaardag geweest, was toen premiere dag, dus ik had me toen al voorgenomen weer de 18de te gaan, dus ik heb dit al een jaar in de planning staan.
Donderdag komt trouwens de special edition box uit van deel 2. Kopuuuuuuuuuh dus.
Nov-16-2003 18:15
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Hm, ik kan echt niet wachten tot ie in de bioscoop is
2 jaar geleden werd ik door iemand meegenomen naar het eerste deel, en ik had de boeken niet gelezen, en wist dus ook niet waar het over ging. Eerst leek het me niks, maar na de eerste film heb ik meteen alle 3 de boeken gelezen Helemaal geweldig!
Het is trouwens niet te hopen dat die regisseur al te veel aan de verhaallijn heeft veranderd... Als hij Saruman er al helemaal uit geknipt heeft... (die speelt toch best een belangrijke rol aan het einde). Ik kan me niet voorstellen dat het verhaal er dan beter op geworden is. We zullen het zien.
Nov-16-2003 18:26
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by DJ D-Man
Als hij Saruman er al helemaal uit geknipt heeft... (die speelt toch best een belangrijke rol aan het einde). Ik kan me niet voorstellen dat het verhaal er dan beter op geworden is. We zullen het zien.
Lees jij dan ffe het 3e deel er nog ffe op na, want naar mijn wetens is zijn aandeel in het 3e deel te verwaarlozen
Originally posted by Raymond
Lees jij dan ffe het 3e deel er nog ffe op na, want naar mijn wetens is zijn aandeel in het 3e deel te verwaarlozen
In het boek had hij de hele Gouw gesloopt he...
Nov-16-2003 20:49
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
ja ik verheug me er nu al op Heb ze alle drie gelezen al is dat alweer een aantal jaar geleden. denk dat ik ze nog maar eens ga lezen...Ja en ik heb expres ook gewacht met het kopen van de dvd van the two towers vanwege die extended edition. Vet!
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Nov-16-2003 20:51
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by DJ D-Man
In het boek had hij de hele Gouw gesloopt he...
[SPOILER]
Ja, maar dat komt pas nadat Frodo mee gaat met Gandalf naar de heilige rustplaats. Dus dat stuk draagt niks meer bij aan het verhaal.
Sam en de twee andere hobbits gaan dan terug naar de Gouw en dan zien ze wat er mee gebeurd is en komen ze in opstand tegen de orks en Saroman. Maar in principe is de ring dan al gered en is Aragon de nieuwe koning van midden aarde.
[/SPOILER]
Ik heb deel 1 en 2 ook nog niet gezien
Heb ze hier this wel liggen op DVD, zal ze binnenkort tog es gaan kijken, en overwegen om naar de bios te gaan!
Nov-16-2003 22:34
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Raymond
[SPOILER]
Ja, maar dat komt pas nadat Frodo mee gaat met Gandalf naar de heilige rustplaats. Dus dat stuk draagt niks meer bij aan het verhaal.
Sam en de twee andere hobbits gaan dan terug naar de Gouw en dan zien ze wat er mee gebeurd is en komen ze in opstand tegen de orks en Saroman. Maar in principe is de ring dan al gered en is Aragon de nieuwe koning van midden aarde.
[/SPOILER]
Frodo gaat pas naar de Grey Havens nadat Saruman weg is...en het draagt zeker wel bij aan het verhaal. Het beëidigt de Saruman-kwestie. Ik zou het echt heel slordig vinden als het laatste stuk weggelaten wordt!
Nov-16-2003 22:35
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
echt jammer dat ze "sjappie" niet meer in de 3e film stoppen.....ik vond dat laatste stuk toch vrij belangrijk, ook omdat saruman door de enten wordt vrijgelaten omdat ze denken dat ie toch niet meer gevaarlijk is. Dus naar de enten: "zie je nou wel sissies, had maar naar Gandalf geluisterd!". Ook mooi contrast, hoe ze erin slagen de wereld te redden van bijna onoverwinnelijk kwaad, maar hun mooie ideale thuishonk toch nog achteraf overhoop kan worden gehaald door zo'n derderangs tovenaar met gebroken staf. Ben je ff niet thuis gaan ze gelijk lopen te fokken daar.....dat hobbitvolkje ook...
We zien wel! Ik vond de eerste twee films mooi, hoewel een deel van me vooral naar deel 2 nagelbijtend heeft zitten kijken naar hoeveel veranderd of weggelaten is t.o.v. t boek.