Ik ga in dec. actief starten met draaien net als Little Theseus.
Ik ben reeds in het bezit van wat vinyl, maar absoluut niet genoeg om al sets te creeren of een eigen "sound". Ik ben ook van plan om de eerste maanden het mixen trachten onder de knie te krijgen. Hier heb ik niet de nieuwste platen voor nodig,..een bassline is een bassline (niet helemaal waar, maar je begrijpt wat ik bedoel) Ik vroeg me daarom ook af of er mensen hier in het bezit zijn van wat ouder trance vinyl wat ze niet meer draaien of wat gewoon "out of date" is, en wat ze willen verkopen aan mij voor een zacht prijsje. Ik verwacht geen superstampers maar gewoon nette (kwaliteit plaat zelf) platen waarmee te oefenen is. Wie kan me helpen??
Greetz,
Blighty
oh ja, omgeving Nijmegen is handig. Ik ben tevens bereid om porto te betalen. Ik weet alleen niet of dit flink op gaat lopen.
kijk es op http://www.gemm.com/ ,2 hands vinyl ,kunje bijv ook nog yahel - voyage krijgen
Oct-23-2001 08:48
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Bellie had nog HC platen
Oct-23-2001 09:58
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Hoi,
Dat Gemm vind ik eerlijk gezegd niet zo super, eigenlijk nog duurder dan nieuw vinyl en bovendien Amerikaanse site. En HC is niet echt mijn stijl Ik zat meer te denken aan jullie TA's, of jullie nog oude platen hebben.
Registered: Jun 2001
Ik heb ongeveer 100 oude club/trance vinyls en een stuk of 50 oude HC platen nog liggen, die ik toch al van plan was te gaan verkopen. Heb zelf onlangs mij tafels verkocht en doe daar dus nix meer mee. Heb ook nog een vriend met oude HC platen (weet niet of je uberhaupt wel in HC geinteresseerd bent, maar ik heb ermee leren draaien en is vaak wel een makkelijke manier om het te leren ivm de vaak makkelijke opbouw in die nummers). Stuur ff een mailtje ([email protected]), dan lullen we er we even verder over!!
Tall21
Oct-23-2001 13:00
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by blighty Hoi,
Dat Gemm vind ik eerlijk gezegd niet zo super, eigenlijk nog duurder dan nieuw vinyl en bovendien Amerikaanse site. En HC is niet echt mijn stijl Ik zat meer te denken aan jullie TA's, of jullie nog oude platen hebben.
Greetz,
Blighty
kvroeg me af hoe het nu staat me je draai kunsten.
nog 2e hands platen gevonden, of gewoon toch met nieuw vinyl gaan oefenen.
ikzelf draai nu sinds september en heb zoon 65 platen , loopt al erg snel op, alleen mijn rekening blijft leeg
greetzz
Jan-20-2002 22:06
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
mijn platenspeler is helaas al 2 jaar stuk dus ik heb nix meer aan mn paar trance platen die ik heb... maar ik vind het toch wel zonde om ze te verkopen, want ze zijn op zich best goed (rank 1 - airwave, gouryella - gouryella, so project - direct dizko, en nog wat mindere platen) dus eigenlijk post ik nu voor niets....