(van de id-t website): Sensation White: Erick E Armin Gielen Jean Marcello Beetje tegenvaller vind ik. Sensation Black: Michel de Hey Marco V Cris Liebing Picotto Dana Dit ziet er al wat beter uit. Maar voor de prijs (55Euro) is het toch wat magertjes vind ik. Wat jullie?
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Was daar niet al een thread over
Ja dat was er al en die staat niet zover onder deze Maja goed kijke is lastig zo vroeg in de ochtend
___________________ www.ga-eagles.cjb.net Eagles to tha top!!!
hey cosmic, als je er nog bent..je kunt heel makkelijk je eigen threads colsen...of misschien zelfs deleten als dat nog werkt
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Ik wilde net zeggen...anders lees je even goed Greetz, SnuggLe
___________________ "Life is all about choices & respect"
Sorry, foutje, had die andere thread dus nog niet gezien. Beschouw deze maar als closed......
uuh...maar hij is nog open? delete m dan zelf ff!!
Kan je me dan uitleggen hoe hem kan closen? Ook misschien handig voor een volgende keer als ik weer eens niet oplet...
onderaan deze pagina staan admin options, daar kun je zo'n venstertje uit laten springen en daar staat op thread closed o.i.d. dat kun je aanklikken en anders doe je gewoon edit/delete van je eerste post en dan bovenaan vakje voor "delete"button aanvinken maar dat moet binnen 3 uur geloof ik suc6