|
[Enschede] Man steekt vrouw neer
Onbekende steekt vrouw in hals
ENSCHEDE - Een 19-jarige vrouw is vanmorgen om half drie in de hals gestoken op de Hengelosestraat op de parallelweg bij de universiteit. Zij kwam van haar werk in de binnenstad toen ze op haar fiets werd ingehaald door een man die haar zonder iets te zeggen met een mes in de hals stak.
De Enschedese viel en zag de man opnieuw op haar af komen. Ze rende weg richting Enschede. Een automobiliste zag haar en bracht het slachtoffer naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis is de wond van het slachtoffer gehecht.
Het slachtoffer kon het volgende signalement van de dader geven: Een man van tussen de 40 en 50 jaar met grijs haar en aan de voorkant kalend. Hij droeg een opvallend grote grijze snor. Hij reed op een donkere vermoedelijk zwarte fiets en droeg waarschijnlijk donkere kleding.
De politie houdt er ernstig rekening mee dat de dader van deze steekpartij ook iets te maken heeft gehad met het steken van een fietser op vrijdag 30 augustus. Toen werd - ook midden in de nacht - op fietspad van de Hengelosestraat, komend uit de richting Hengelo, iemand - een 28-jarige Hengeloër - zonder aanleiding in zijn zij gestoken
Vrij Creepy..dit is vlak bij mijn huis gebeurt. Ik ken het slachtoffer...ze heet Marije en woont bij mijn vriendin op de flat. Echt bizar! Ze is dus in d'r hals gestoken. Als die vent haar halsslagader had geraakt was het echt mis gegaan...!!!
Blijkbaar maakt het voor die kerel ook niet uit of het slachtoffer man of vrouw is. Ik weet wel dat ik nu als ik terugfiets uit de stad óók een mes in de aanslag heb...voor het geval dat.
Echt bizar...waar gaat het heen met de samenleving? Wat een ontzettende gekken en MONGOLEN lopen er rond hier. Zinloos geweld...draaideurcriminelen....delinquente marokkaantjes...allemaal oppakken en opknopen die eikels!
Greetz,
SnuggLe