|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Carnie
tranceaddict in training
Registered: May 2001
|
|
hmm
heb ik me daarom een beetje de pest pokke pleuris naar die sets lopen zoeken, hadden ze me dat niet ff eerder kunnen vertellen.
waar ik trouwens niet goed van wordt is dat gezeik met napster en een site waar ik de live sets van trance energy en dergelijke vandaan heb, iets met cbj.net, is verdomme ook al weg.
dus mocht iemand info hebben on massive, wanneer het wordt uitgezonden en dergelijke, dan hoop ik dat ik de tijd heb om zelf die sets op hd te zetten, moet wel ff mijn hele kamer verbouwen, want mijn draad van stereo naar compu is een beetje te kort, maar ja je moet er wat voor over hebben.
ik zoek ondertussen rustig verder over info on massive, want ik moet en zal scott bond hebben en marco v mag ook wel, maar de laatste sets zijn vrijwel nooit te krijgen.
Gegroet mensen!
|
|
May-04-2001 05:17
|
|
|
 |
 |
Carnie
tranceaddict in training
Registered: May 2001
|
|
zul je altijd zien, als iemand toevallig die set heeft en hem ken verspreiden laat het dan ff weten, want ehhh uitgaan is ook belangrijk heh 
morgen ff naar wageningen, geloof dat om 22:30 Marco Bailey zal gaan draaien, dus moet ff daar uit mijn dak gaan, daarna maar weer naar de disco, zal dat dan ff tegen vallen zeg, maar ja, je moet wat natuurlijk.
en ik weet zeker dat het trouwens niet die site was, tenzij dat een verkorting is van degene die ik had, weet 100% zeker dat ie op cbj.net eindigde, maar wat het nou precies was, tja ehh naja dat maakt ook geen ene fuck uit, want hij is toch pleite.
|
|
May-05-2001 04:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:17.
Forum Rules: