|
|
|
|
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
Jan-02-2003 15:33
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Carl Cos @ Area 2 Detroit |
karel kots?
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Irritantste member Optimus, stop digging up old threads 
geliefde member Optimus, hij bukt zo goed (Haat liefde verhoudingen he? ) & NewWave om dezelfde reden 
|
hey, dat kan niet he! óf in het eerste rijtje of de laatste, niet allebei
Leuk jaar, jammer dat Jukx onterecht werd geband, Addiction werd gehouden, heb in 2002 veel TA's ontmoet, altijd gezellig natuurlijk
Mijn lijssie:
Beste feest: Mysteryland 17/08/02 was onvergetelijk En Nexus 23/02/02 was ook mooi, heb toen voor het eerst wat TA's gemeet Nexus 05/10/02 was ook super, omdat er echt een boel TA's waren gekomen... normal tref je zo'n groot aantal TA's alleen op grote feesten
Beste DJ: Iris!!!! het was toch het jaar van Armin van Buuren denk ik Sander Kleinenberg op Capital voor het eerst gehoord, dat was echt heel lekker, en oh ja, op Mysteryland liepen Theseus en ik bij toeval de Serious tent 's middags waar Ann Savage zou draaien... draaide ze back2back met een of andere gek die zich uitleefde a la Tom Harding met scratchwerk en al... super! Ik wil Eddie Halliwell in Nederland!
Beste nummer: Heb aan zovéééél nummers goeie herinneringen Een greepje: Tomaz vs Filterheadz - Sunshine, Mauro Picotto - Back to Cali (Push Remix) (Qontact whaaa ), Plastic Boy - Silver Bath, Gouryella - Ligaya, Solar Stone - Seven Cities (V-Ones Living Cities Remix), Bedrock - Emerald (Filterheadz Remix), Solar Stone - Sola Coaster, DJ Hooligan - hear You Nouw (Grand Chillas Mix) (ISOS rel party, wat een superbegin!
Beste Liveset: Ehm.... de set van Tiësto @ DD is al aardig legendarisch geloof ik... was er toen helaas niet bij Armin Solo 26/10/02 was een lekkere om bij aanwezig te zijn
Beste Album: In My Memory was niet van 2002 toch? Doe dan maar In Search of Sunrise 3, heel lang op gewacht en echt supermooi
Irritantste member: Swamper ghehehe
geliefde member: Iedereen van TA die ik gemeet heb y'all
goede voornemens: Afvallen en weer (goed en serieus) gaan trainen mwhahaha. Ben sinds ik niet meer serieus train 10 kilo aangekomen En school moet wat beter gaan, nog 2 tentamens, dan heb ik mijn propedeuse jaaaaa!
Last edited by Opti on Jan-02-2003 at 16:22
|
|
Jan-02-2003 16:14
|
|
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
|
Jan-02-2003 16:32
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Jan-02-2003 16:46
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Beste feest: van alle gratis feesten dit jaar was Mysteryland de allerbeste
Beste DJ: Tiesto
Beste Nummer: Bedrock - Emerald (daar zit zoveel energie in)
Beste Liveset: Tiesto @ Innercity 2002
Beste Album: Fatal Tracks 2
Irritantste member: Al die UKTA's, komt nog eens bij dat ik zowiso al een grafteringhekel aan Engelsen heb 
Geliefde Member: Donna, SnuggLe, Optimus, Jappio, Lex, Yarnie, Pivot, Massive, Glaniskan, RV, Theehuis en iedereen die ik dit jaar heb mogen meeten, jullie zijn de beste feestbeesten out there!
Goede Voornemens: Gelukkig worden en me leven weer oppikken, 2002 was verrot, 2003 schop ik kont 
Jan-02-2003 16:50
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Beste feest Lloret del Mar dance festival (Tiesto, AVB, Kid Vicious, en Marco V )
Beste DJ Armin van Buuren
Beste nummer Zie Optimus, al die nummers schopten kont
Beste Liveset Nu-Nrg live @ Orgasmatron (de eerste, weet de datum niet)
Beste Album AvB 004 Transparence
Irritantste member daar had ik een tijd geleden nog wel een antwoord op(Donna), maar nu niet meer, er zijn geen irritante members meer .
geliefde member heb ik ook niet
goede voornemens meer sporten, beetje afvallen, meer feesten bezoeken, rijbewijs halen en mijn Propedeuse in het eerste jaar halen 
Jan-02-2003 17:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:45.
Forum Rules: