Hey people!
Ik zat laatst ff door wat ouwe spullen te kijken en toen vond ik het cd-singeltje waarmee het voor mij eigenlijk allemaal begon: 'Josh Wink - Higher State Of Consiousness'
Dat was in 1996.
Nu vroeg ik me dus af met welke plaat het voor jullie begonnen is... Waarmee begon jullie Addiction?
Ma$$eL,
MZ.
May-18-2001 12:11
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Met de single van Energy 52 - Cafe Del Mar. Dat was mijn turning point.
Maar Josh Wink - Higher State Of Consiousness is een zwaar relaxed nummer.
Greetz
May-18-2001 12:28
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Het begon voor mij toen de hardcore op zijn retour was.
Ik luisterde al vaker naar trance, maar hield me er nooit serieus mee bezig. Op een gegeven moment kocht ik Tiesto (waarvan ik nog geen idee had wie het was) - live at Innercity (1998), waarna het allemaal meer vorm begon te krijgen
May-18-2001 12:42
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Robvef Met de single van Energy 52 - Cafe Del Mar. Dat was mijn turning point.
Greetz
Achja, Energy 52. Dat is er ook zo eentje waar je altijd blij van wordt als je hem hoort!
May-18-2001 13:11
Robvef
Bring That Beat Back!!!
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Achja, Energy 52. Dat is er ook zo eentje waar je altijd blij van wordt als je hem hoort!
Echt wel. Vind het echt een werelds nummer.
Vage clip zat er ook bij. Was toen wel commercieel.
Maar ja, je moet ergens een verslaving beginnen toch.
May-18-2001 13:13
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben
Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had
En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt.
May-18-2001 13:24
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
met Robert Miles - Children, en daarna begon de interesse pas ECHT met Tiesto live at Innercity...jezus, wat een goeie ceedee is dat toch...
May-18-2001 14:18
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Oja, ik vergat 3 Drives On A Vinyl met Greece2000.
May-18-2001 14:48
Blik
The Almighty Blik
als ik het zou weten zou ik het zeggen is denk ik met één of andere 538 dance smash hits CD begonnen, en langzaam uitgebouwd
Registered: May 2001
Voor mij begon het met natuurlijk Tiesto @ innercity 98. En zo rond die ontdekte ik ook Out of the blue. Had hem laatst nog ff op vinyl weer geluisterd, hij blijft gewoon vet.
greetz
May-18-2001 19:34
cyberia
born trancEaddict
Bij mij begon het allemaal met cherrymoon 2(compilatie)met oa Moby/hymn en cherrymoon trax/let there be house,en bonzaï 5 compilation
May-18-2001 21:13
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by moogwai Hmmm, ff denken... Robert Miles - Children, Jens - Loops & Things en nog enkele die ik vergeten ben
Maar mijn interesse in trance begon pas echt toen ik Trance 100 deel 1 in mijn bezit had
En Cafe del Mar is zeker een van de beste nummers ooit gemaakt.
Het begon bij mij ook bij energy52, ik vind dat nog steeds het beste nummer ooit gemaakt. (nalin & kane remix). Geeft me echt altijd zo'n relaxed zomer gevoel.