|
Re: Stageplaats...!
| quote: | Originally posted by dj dimwit
He mensen,
Ik ben helemaal wanhopig. Ik moet zo snel mogelijk een stageplek zien te vinden voor m'n opleiding (Digitale Communicatie). Ik zou het liefst iets doen dat te maken heeft met muziek of geluidsbewerking e.d., dus bv het studiowerk of iets multimediaals waarbij geluid een belangrijke rol speelt. Ik ben zelf namelijk nogal bezig met het maken van muziek (met software). Ik heb het er over gehad met zo'n stage-pipo hier en hij vond het een goed idee. Ik neem wel aan dat het iets met digitale communicatie te maken moet hebben. Maar ik zoek me suf op internet, ik vind echt niets. Ik zoek gewoon iets creatiefs op multimedia gebied en dan vooral audio. Dus met Soundforge werken ofzo, stemmetjes opnemen en bewerken, muziek maken, geluiden opnemen...zoiets.
Als iemand van jullie een goeie tip heeft waar ik kan kijken of als iemand verder iets voor me weet...graag! Of mail me anders ff: [email protected]
Alvast bedankt!!
John |
Wat ik zou doen, is dit:
Je schrijft een mail naar het NOB (Nederlandse Omroepproductie Bedrijf), voorzover ik weet leunen ze 99% op stagaires.
Ze hebben namelijk geen cent te makken en zijn bijna failliet.
Als het bij NOB niet lukt dan lukt het misschien helemaal niet meer want het heet nu DutchView en ik weet niet of ze nu nog dingen met digitale zooi doen.
De laaste keer dat ik der was hadden ze net een hele nieuwe digitale studio gebouwd...echt retegaaf studiootje.
je ziet maar 
Voordeel van Hilversum is dat je meer verdient met je declaraties dan met je stagevergoeding HEY pluspuntje niet ?