Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Main Forums > Chill Out Room > Danish TA's look in here
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aabech
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
King Danish TA's look in here

Hello fellow tranceaddicts..

If you're from Denmark, please reply to this post and let me know; I would like to see how many vikings we really are in here.

You see, I would like to get a Danish board going, but this will require at least 15 other active Danish users.. So post away people

Old Post Aug-16-2003 14:32  Denmark
Click Here to See the Profile for Aabech Click here to Send Aabech a Private Message Add Aabech to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

The Denmark forum is here

Last edited by jp on Aug-16-2003 at 16:44

Old Post Aug-16-2003 15:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aabech
Supreme tranceaddict

haha, your animated winking-sig scared the living shit outta me

Old Post Aug-16-2003 15:25  Denmark
Click Here to See the Profile for Aabech Click here to Send Aabech a Private Message Add Aabech to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Munken
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Tror ikke du skal regne med at finde 15 danskere her, i al den tid jeg har været her har jeg set 2-3 danskere.

edit* Glemte at sige du er en af de tre dansker jeg har set

Livet er en lang lort....
Jeg tager bare større bider end andre.

Last edited by Munken on Aug-16-2003 at 19:25

Old Post Aug-16-2003 19:19  Denmark
Click Here to See the Profile for Munken Click here to Send Munken a Private Message Visit Munken's homepage! Add Munken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aabech
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Munken
Tror ikke du skal regne med at finde 15 danskere her, i al den tid jeg har været her har jeg set 2-3 danskere.

edit* Glemte at sige du er en af de tre dansker jeg har set

Aarh hvor kedeligt.. Jeg har kun set en nu, dig.. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle trancers her fra Danmarks... Ved du hvor jeg kan finde nogle? Savner nogle at tage ud og clubbe med

Old Post Aug-16-2003 19:29  Denmark
Aabech
Supreme tranceaddict

haha jploveparade you monster fag

Old Post Aug-16-2003 19:30  Denmark
Munken
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Så et par andre danskere her for 2 års tid siden, men de er forsvundet.

Ved ikke hvor du finder folk i danmark som er til trance, men nogen er der da, det har jeg da set på gorgeous de gange jeg har været der.

Livet er en lang lort....
Jeg tager bare større bider end andre.

Old Post Aug-16-2003 19:38  Denmark
Click Here to See the Profile for Munken Click here to Send Munken a Private Message Visit Munken's homepage! Add Munken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aabech
Supreme tranceaddict

Jah Gorgeous.. suk

Det er ikke sådan at være 17 og fra Odense.. Men jeg fylder 18 om godt 3 uger. Så hvis der kommer et godt navn i efterårsferien på IN/G kommer jeg.. Så kan vi lige snakkes om at mødes før og få en lille kop øl?

Old Post Aug-16-2003 19:50  Denmark
jp
Retired tranceaddict

Jeg har en gigant pølse

Old Post Aug-17-2003 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aabech
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by jploveparade
Jeg har en gigant pølse

Net zoals je moeder

Old Post Aug-17-2003 19:01  Denmark
jp
Retired tranceaddict

quote:
Originally posted by Aabech
Net zoals je moeder

jeres moder er ligeledes jeres herigennem

Old Post Aug-17-2003 19:10  Netherlands
Aabech
Supreme tranceaddict

crappy translater

Old Post Aug-17-2003 19:21  Denmark

TranceAddict Forums > Main Forums > Chill Out Room > Danish TA's look in here
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp me out with this unknown mix/remix [2002] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSensurreal - "No White Clouds In My Blue Sky" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:05.

Forum Rules: