Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

Pris utlovas såklart till det som e mest pinsamt

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-01-2002 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Jag blir den första för rakning. En pinsam grej hände när jag var i mellanstadiet. Jag hade haft gympa och hade just dushat. Då knackade det på dörren som skiljer tjernas från killarnas omklädningsrum.
Dom hade med sig min klocka som jag glömt.
Jag hade en handuk på mig som jag höll med den vänstra handen.
När tjejen räckte fram den så kortslöts det i pallet och jag tog den med vänster hand.
Då skämdes jag sådär halvt.

One of the few ones left

Old Post Dec-01-2002 18:35  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Drunk

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Då skämdes jag sådär halvt.

hohohohoho, flåt men ja skratta raaaakt ut när ja läste det dära

ja måste komma på nåt pinsamt som hänt mig oxå alltså.
*tänkaaa

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-01-2002 19:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Haha! Lr hur!
Ja tror ja håller min pinsamtheter för mej själv.

Old Post Dec-02-2002 03:59  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Såklart det har hänt mig otroligt pinsamma saker men tyvär så har mitt undermedvetna förträngt allt sånt... typ... seriöst

Old Post Dec-02-2002 06:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by robstar
Haha! Lr hur!
Ja tror ja håller min pinsamtheter för mej själv.

håller med... + att jag inte kan komma på något...
eller jo det kan jag, men det var inget jag hadde minne av dagen efter utan det var mina kompisar som fick påminna mig.. mer säger jag inte

Old Post Dec-02-2002 10:09  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by dbl
håller med... + att jag inte kan komma på något...
eller jo det kan jag, men det var inget jag hadde minne av dagen efter utan det var mina kompisar som fick påminna mig.. mer säger jag inte

Word!!

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Dec-02-2002 11:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Vilka jävla mesar! Buuuu!

One of the few ones left

Old Post Dec-02-2002 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Vilka jävla mesar! Buuuu!

Ska du säga "Mr dropped my towel"!

Old Post Dec-02-2002 17:34  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by robstar
Ska du säga "Mr dropped my towel"!

lol

Old Post Dec-02-2002 18:02  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

hmmm

När ja var på n jäla spritfest på Kos gjorde ja bort mig ganska rejält...
inte så att ja gjorde nå speciellt eg... men ja blev hejdlöst full
(blandning av att ja ville festa å att ja inte hade nån koll på hur mycket ja drack eg.) låter väl lamt att säga nu i efterhand.. men under dagarna så drack ja inte så mycket vatten... för ja orka inte springa på toa hela tiden, eftersom man låg på beachen ju så när vi kom ner på festen märkte ja att ja var skittörstig.. (logiskt nog) å d där jäkla drinkarna de blanda smaka ju skitgott.. å inte som sprit alls.. hahahah så ja tror ja släckte törsten med tre st. rakt av eller snarare.. sen drack ja kanske 4-5 drinkar till...
(i små plastmuggar alltså) sen kommer ja inte i håg så mycket mer

min kompis berätta iofs om en kille som hade suttit i över 2 timmar å hållt mig i handen...(kommer ihåg att ja inte ville bli lämnad ensam under d värsta ruset när ja mådde som värst, d var därför han satt där me mig) å ja var helt borta... låg typ me huvudet på bordet.. riktigt illa.. ja var ju t.o.m. intresserad av killen.. men gjorde inge vidare intryck den natten alltså

mja.. så ja gjorde bort mig inför alla på den festen alltså det e inte fint när tjejer blir så fulla (inte killar me iofs) men värre me tjejer...

liksom...17-åringar super sig så fulla.. inte 21-åringar haha
första å sista gången ja blev så full alltså...dricker alltid måttligt annars. ska ja kanske lägga till att mina kompisar var ute å letade ef mig i tre timmar på natten? nee, d e en annan historia.

hmmz, va mer pinsamt har hänt? måste tänka mer.

Exon, ja håller me dig asså...folk e för mesiga

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-02-2002 19:17  Sweden
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

De mest pinsamma sakerna kommer jag inte ihåg (tur nog förmodligen)
fyllegrejer... Har även infallit så att det varit pinsamt att inte komma ihåg vad man gjorde, utan att gå vidare på det.

Old Post Dec-03-2002 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHUGE TUNE NEEDS ID (trance) [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDave Robertson - "Allrights" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:42.

Forum Rules: