Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dum fråga?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Polarlicht
tranceaddict

Registered: Apr 2002
Question Dum fråga?

Hur många posts måste man göra innan man kan ta bort det där gräsliga
"tranceaddict in training" eller har jag missat någonting i inställningarna?

Old Post Mar-15-2003 16:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Polarlicht Click here to Send Polarlicht a Private Message Add Polarlicht to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

There are no stupid questions, just stupid people.

Alla nya frågar detta, det finns ett par olika gränser men efter 400 posts kan du skriva vad du vill som titel..fram tills dess kommer du få olika töntiga titlar som får dig att se ut som en habmurgermeny.

Old Post Mar-15-2003 16:47 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

fram till 500 posts så får man lite olika statusar...typ in training bl.a. (minns inte dom andra)

för att få sätta den som du vill måste du ha lagt 500 posts å varit medlem i minst 6 månader så kämpa på

[edit]

kenny de e väl 500 posts eller har det blivit ändrat?

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-15-2003 16:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rem_monster
tranceaddict

Registered: Feb 2003

Ja, den jag har nu är ju inte så mycket bättre än "tranceaddict in traning" så livet är tufft

Old Post Mar-15-2003 19:00  Sweden
Click Here to See the Profile for rem_monster Click here to Send rem_monster a Private Message Add rem_monster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Polarlicht
tranceaddict

suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe

Old Post Mar-15-2003 19:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Polarlicht Click here to Send Polarlicht a Private Message Add Polarlicht to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mystoz
Guest

Registered: Not Yet
quote:
Originally posted by Polarlicht
suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe

det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500

här har du mera info om det

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208

Old Post Mar-15-2003 19:47 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rem_monster
tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Mystoz

Ahh, bara 100 till "tranceaddict" kan vara värt o skriva ner lite så man kommer dit

**edit**

Ironiskt nog så blev jag på nåt konstigt sätt "tranceaddict" i och med denna post. Och det var vid 50 man blev "tranceaddict" och jag har skrivit 47 inlägg...

Old Post Mar-15-2003 19:57  Sweden
Click Here to See the Profile for rem_monster Click here to Send rem_monster a Private Message Add rem_monster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Forsätter jag med mina 0.13 posts/day, så kommer det bara ta ~3290 dagar tills jag kan välja min egen "titel".

Old Post Mar-15-2003 22:06  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Mystoz

e ju inte bara att spamma eftersom man måste ha varit medlemm i 6 månader först

+ att vad spelar titeln för roll igentligen???
på alla forum jag e på som har titlar så e det en massa spam och alla nybörjar e hel irriterande på sina titlar... spela roll

Old Post Mar-16-2003 02:23  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Polarlicht
tranceaddict

Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har

Old Post Mar-16-2003 08:20  Sweden
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Polarlicht
Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har

fortsätt me sånna här posts )eller sånna här som min ) så kommer du snart upp i 500

Old Post Mar-16-2003 11:33  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting

Old Post Mar-16-2003 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dum fråga?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID #1 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDuderstadt - "Muhanjala" (Sean Tyas remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:22.

Forum Rules: