Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ÖRTA Meetup
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002
Smoking ..umm..something ÖRTA Meetup

Ålrajt nu ere dags att vi tar å styr upp det här me meetups ....vi i Örebro tänkte föregå med gott exempel å försöka anordna en liten ÖrTA meetup här i stan=)....dock e vi ju inte så många...4 st tror jag så borde ju gå å fixa....=)

vi försöker här med sätta en liten trend å kanske få ihop en riktig meetup på kryssen lr likande i sommar.....
förra gången va det ju närmare 30pers där å kanske träffa 10, när vi alla borde ha trängts i nån trapp lr nått

dags å sätta igång...=)

//ÖRTA crew

Old Post Jun-16-2004 18:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003
Rasta

yay, hur många är på av er nu då? och vilka datum passa osv? vi tänkte typ att man kunde ha picknick i stadsparken med lite musik eller så

Old Post Jun-16-2004 18:23  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by St_Andrew
vi tänkte typ att man kunde ha picknick i stadsparken med lite musik eller så

awwwwww..... fem (glöm inte Fred_Acler) tappra själar har picnic i stadsparken i Örebro....sen kanske inte alla kommer heller.. så de bara blir 2 .... gullit kan tänka mig erik och tomas sitta där tillsammans på en filt neeee felåt... jag tycker de e grymt att ni ordnar ÖRTA hoppas det kommer många och att ni får trevligt

Go Amnezia och St_Andrew.. eldsjälarna i det här projektet.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-16-2004 18:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Glorie
awwwwww..... fem (glöm inte Fred_Acler) tappra själar har picnic i stadsparken i Örebro....sen kanske inte alla kommer heller.. så de bara blir 2 .... gullit kan tänka mig erik och tomas sitta där tillsammans på en filt neeee felåt... jag tycker de e grymt att ni ordnar ÖRTA hoppas det kommer många och att ni får trevligt

jenny du är ju för fan gammal örebroare, kom hit ffs så blir det några fler iaf

Old Post Jun-16-2004 18:38  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by St_Andrew
jenny du är ju för fan gammal örebroare, kom hit ffs så blir det några fler iaf

ja kanske det får se om ni kan träffas nästa gång ja åker upp

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-16-2004 18:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

quote:
Originally posted by Glorie

lol även fast vi bara skulle va 2 skulle hela parken få veta att vi e på ÖRTA meetup
du e ju oxå gammal örebroare...iaf bott här ett tag juh..så får springa hit å joina vårt gang så ökar vi medlemsantalet till hela 6 st

Old Post Jun-16-2004 18:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

haha oops....orka inte uppdatera sidan så såg inte att st_andrew redan tagit upp dina gamla örebromeriter

Old Post Jun-16-2004 18:45  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Meetups funkar ju hyffsat nuförtiden och det har ju vart några tycken genom tiderna... Dock så måste man sätta en tid och plats för meetup under kryssningar vilkets tom. gjordes på den första Lucia Kryssen 2002 men det fungerade inte så bra... Man måste tänka ut den bästa och mest logiska platsen eller helt enkelt fixa ett gott kontaktnät mellan alla som ska med...

Lycka till på eran ÖRTA

Kolla in dom små klippen från en STHLMTA som vi hade för nåt år sen.. den så kallade TA-picknicken på min FTP...

Kan slänga upp direkt länkar till ett par av dom video snuttarna här lite senare.... check back inom en timme i denna tråden

Old Post Jun-16-2004 18:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kolla in dom små klippen från en STHLMTA som vi hade för nåt år sen.. den så kallade TA-picknicken på min FTP...

som jag skulle ha kommit på, men inte kunde pga att det blev bytt datum någon dag innan

Old Post Jun-16-2004 19:00  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

tänka sig

Jag har faktiskt tänkt starta en MATA topic, Malmö meetup, ett tag nu men så var ni före detta är ju en kul grej. Helt klart roligast om man kan ha lite skön musik också, det är ju trots allt musiken som fört oss samman

själv hoppas jag på en Malmö meetup. Sist vi hade meetup i Malmö var det Sipowitz som ordnade allt och han gjorde det så jävla bra, får se om jag kan hitta på nåt i samma stil fast lite mindre

Old Post Jun-16-2004 21:36  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

jag är då allt en stolt örebroare!

hehe, en filt, riktigt många kakor, en stereo och massa *host* folk i stadsparken låter bra :P

men jag är på!

Old Post Jun-17-2004 09:56  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Meetups funkar ju hyffsat nuförtiden och det har ju vart några tycken genom tiderna... Dock så måste man sätta en tid och plats för meetup under kryssningar vilkets tom. gjordes på den första Lucia Kryssen 2002 men det fungerade inte så bra... Man måste tänka ut den bästa och mest logiska platsen eller helt enkelt fixa ett gott kontaktnät mellan alla som ska med...

Lycka till på eran ÖRTA

Kan slänga upp direkt länkar till ett par av dom video snuttarna här lite senare.... check back inom en timme i denna tråden

du som inte ens kom på min 30års skiva =) fick låna lokal + personal gratis o sen sluta festen halv sex på morronen =)))

äh.. det går fler tåg

Old Post Jun-17-2004 10:34  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ÖRTA Meetup
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto @ Dutch Dimension 2002 - Does anybody know the 65th track? [2018] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTube - "Wake Up" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:51.

Forum Rules: