Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Video Tråden
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003
Wink Trance Video Tråden

tänkte att man kunde tippsa folk om nysläppta videos här. betygsätta och diskutera dem också.

mitt första tipps: steves nya video utav envios "touched by the sun"

(självklart så finns den att ladda ner på liquidsunset.org)

bara lite nyfiken steve, vart fick du film matrialet från? ser ganska gammalt ut, typ 80 talet eller något i den stilen.

grym film i alla fall skön stil, bra låt, bra editerat.

klart värdig att visas på mtv dance charts eller fan va det heter
den får 83 JayBee's utav 99 möjliga. (därför att 100 inte är möjligt. sålänge nya filmer görs så kan ingen film uppnå "bästa" )

fan det bara SPRUTAR UT steve filmer nu! när kommer nästa?

edit: tänkte bara säga också att jag verkligen gillar på slutet när man ser inneifrån bilen och han åker i slowmotion och motor ljudet typ ekar (fast tvärtom, blir starkare istället för svagare) skön rulle fan, blev bättre andra gången jag tittade på den. hoppas den blir officiell eller så!

Last edited by JayBee on Aug-25-2004 at 08:35

Old Post Aug-23-2004 09:27  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

finns det så många fler amatörtrancevideor?

Old Post Aug-23-2004 21:13  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

Steves video är underbar! Riktigt bra gjort mannen =) Originell idé också (jag har inte sett något liknande iaf).

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Aug-23-2004 21:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

aa cool som fan

Old Post Aug-24-2004 15:58  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Spankox - The the club är en riktigt skön låt som jag först hörde på sensation i år av Brian S. VIdeon är rätt cool den också, ni finner den här http://ultrasun.dotdance.com/go269

Old Post Aug-26-2004 17:02  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilverX
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Balloon - Monstersound

bästa videon nånsin

Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!

Old Post Aug-27-2004 06:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SilverX Click here to Send SilverX a Private Message Add SilverX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by SilverX
Balloon - Monstersound

bästa videon nånsin

bajs =( scooter är med i videon..dj ballon är ena ur warpbrothers.. behöver jag säga mer =(

Old Post Aug-27-2004 11:44 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

MEN FAAAAAN

eric_prydz-call_on_me-svcd-2004-se.mpeg

Satan i gatan !!!!! vad mer kan man säga...

OMG brudar igen ---> rocco-drop_the_bass-svcd-2002-onlyj-mkv.m2v
Skitlåt dock !!!

Last edited by SteveTranz4ever on Aug-29-2004 at 12:33

Old Post Aug-29-2004 12:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det är ju inte trance men va fan... och jag kanske upprepar mig...
Har den på datorn men zappade förbi MTV och där var den....

Eric Prydz - Call on me videon

Första gången jag visade den för en tjejkompis så frågade jag henne seriöst varför hon inte är lesbisk... kalla mig grabbig men fan dom babesen... OMG !

Old Post Oct-01-2004 21:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

^ Den är fejk! Jag har sett träningsvideos från 80-talet, och brudarna var knappast så snygga

För övrigt så ser jag typ 1-2 musikvideos om året. Har inga kanaler som visar sånt så om jag ser en video är det hemma hos någon polare som har MTV eller dylikt.

Ahh just det Günters video's är ju alltid nice! "Go Sunshine Girls Go!"

Old Post Oct-01-2004 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

snyggaste tjejen i Call On Me-videon är hon där svarthåriga med de otroligt fina blåa ögonen. Man får se henne kasta med håret lite. Snacka om BEJB
Killen är för skön i den videon. Vilken våt blick han har hahaha

Old Post Oct-01-2004 22:23  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

hmm, jag undrar en grej om call on me videon, tänk er att brudarna var nakna i videon, skulle det igentligen vara nån skillnad eftersom videon anspelar så mycket på sex

Old Post Oct-01-2004 23:13  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Video Tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome melodic track, need id... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRMB - "Redemption 2.0" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: