Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > låt
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002
Arrow låt

postade den här i promotion delen, utan vidare lycka, tänkte pröva lyckan här och se om den är någe större

Flora (4am mix)
Flora (original mix)(ambient)

bil / afterhours / hejsvejs - stajl

Old Post Jan-08-2003 08:35 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

precis lyssnat igenom 4am mixen
riktigt skön faktiskt

får ju rysningar såhär när man precis vaknat

men en sak bara, i början när det håller på å bygger upp å sådär, kanske bara är mina högtalare (vem vet?) men det lät lite för distat/brusigt för att den ska ge en renare njutningskänsla

ska vara lite mer mjuka ljud?

ahja, jag är ingen expert direkt

Old Post Jan-08-2003 09:49 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Helskön produktion och melodi med bra potential. men jag håller till viss del med dioxys, det kanske hade gått att hitta ett "renare" regn sampel.. men det dominerande känslan jag får av låten är den som man får ibland när man sitter o hör på en låt och tänker "nu skulle det bli jättebra om låten gick si och så" och så väntar man på att det skall hända men det kommer aldrig lixom men den är väldigt bra med dom förändringar som finns i mitt huvud just nu finns det några remix möjligheter ?

-Treo-

Old Post Jan-08-2003 10:38  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

tack för kommentarer, och remix möjligheter finns är 2 som remixar just nu, en prog mix + en Tranc'N'Bass stil

Old Post Jan-08-2003 13:10 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

låter ju riktigt fint

original mix passar nog bra som god natt visa.. eller låt

remixa.... hmm... håller på med en låt nu... fast jag har ingen melodie till den och kan inte komma på nån heller..
så kanske

Old Post Jan-08-2003 13:45  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by dbl
låter ju riktigt fint

original mix passar nog bra som god natt visa.. eller låt

remixa.... hmm... håller på med en låt nu... fast jag har ingen melodie till den och kan inte komma på nån heller..
så kanske

tack tack mannen,
gör som du vill, 3 pers på den redan, bara kul med fler

Old Post Jan-08-2003 18:25 
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Lyssnar aldrig på ambient, men flora var faktiskt helskön..det var rätt bra tryck i den kicken..testade maxa subban!

Old Post Jan-08-2003 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Endre

tack tack mannen,
gör som du vill, 3 pers på den redan, bara kul med fler

skulle ju alltid kunna försöka mig på den och sen om det blir nått bra så blir det

Old Post Jan-08-2003 19:33  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by Nyx
testade maxa subban!

Old Post Jan-08-2003 19:40 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > låt
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat remix of Deep Dish - Stay Gold is this? [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" (Atlantis ITA Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:34.

Forum Rules: