Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dricker ni???
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Rasta Dricker ni???

Hallå!

Har en ganska intressant fråga (för min egen del)...

När Du går på fester för att dansa "all night long", dricker Du någon alkohol då? Altså så att Du blir onykter...

Själv så dricker jag endast Red Bull och andra energidrycker som erbjuds. Drack mig onykter på den första festen jag gick på, men då blir man ju så jävla trött så man orkar inte dansa!!

Så nuförtiden dricker jag aldrig alkohol när jag går på fester för att dansa...
Det sparar jag till krogen istället...

Old Post Mar-03-2003 08:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Ja du, jag älskar att dricka ! Tycker att det skitsoft att sitta på krogen och snacka skit med polarna för att sedan dra sig vidare.
Dom ggr då jag är ute och dansar, dricker jag mig salongsberusad och inte mer. Anlednigen till det, är att jag blir så himla trött annars.

Old Post Mar-03-2003 08:35  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

när jag ska ut å dansa så dricker jag inte mkt alkohol

Old Post Mar-03-2003 14:37 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Om det finns tillgång så brukar jag göra det. Dock på fester som slutar på morgonkvisten kan det bli väl jobbigt om man supit tungt så då brukar det inte bli särskilt mycket.

Har aldrig behövt det för att ha kul på "raves".

Old Post Mar-03-2003 14:44 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Dansar inte, men om jag går på fest hemma hos nån så dricker jag. Annars också i allmänhet (finne som man e )

Old Post Mar-03-2003 14:46  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Om det finns tillgång så brukar jag göra det. Dock på fester som slutar på morgonkvisten kan det bli väl jobbigt om man supit tungt så då brukar det inte bli särskilt mycket.

Har aldrig behövt det för att ha kul på "raves".

va det inte du som drack en del av viktors (har jag för mig han hette) flaska med.. ehmm.. vatten???

pga mina tråkiga polare så blir det aldrig av att jag bara går ut för att dansa som typ på voyage festen.. så det blir bara att jag dansar när det e bra musik som kommer lite då och då... speciellt när live bandet spelar för då brukar det spelas trance på det andra.. ehmm. lite mindre dansgolvet.

men i lördags när jag va ute va faktiskt första gången på länge som jag va ute och blev packad... har ju druckit typ, men fortfarande varit istortsett nykter dem senaste gångerna..

men jag märkte mest av det när jag kom hem i söndags morse vid 4 tiden

Old Post Mar-03-2003 15:05  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
Re: Dricker ni???

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Själv så dricker jag endast Red Bull och andra energidrycker som erbjuds.

Då ställer jag en för mig intressant fråga. Varför dricker du Red Bull?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-03-2003 15:11  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by dbl
va det inte du som drack en del av viktors (har jag för mig han hette) flaska med.. ehmm.. vatten???

Shhhh...jag vet inte vad du pratar om...vet inte hur det där ryktet började sprida sig

Old Post Mar-03-2003 15:19 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
biznology
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2000
hmm kanske...som är det för få timmar jag ska dricka. hela nätten? kanske inte.

energidricker är bra, men hort jag att mer an två är jättedålig. de smakar sååå gott|

Old Post Mar-03-2003 15:28  United States
Click Here to See the Profile for biznology Click here to Send biznology a Private Message Add biznology to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Re: Re: Dricker ni???

quote:
Originally posted by Aendy
Då ställer jag en för mig intressant fråga. Varför dricker du Red Bull?

För att det är så jävla gott!!
Och det sägs ju att det ska vara uppiggande, så varför inte "köra" på den linjen
Glömde säga att jag brukar käka koffeintabletter när det behövs också..

Old Post Mar-03-2003 15:34  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

kan säga så här. Jag har aldrig druckit alkohol i hela mitt liv. inte ens alkohol i cider. anledningen är att jag äcklas av det. stanken och effekten har gjort att jag aldrig varit sugen på att ens testa. Var med klassen i Tjeckien för ett tag sedan. Då söp alla som svin och försökte få mig att dricka men jag kunde bara inte.
Ser inget behov av att dricka och jag har lika kul utan.

Dessutom tycker jag att det e ganska trist att vara på en fest där folk är skitpackade. Det går inte att föra en vettig diskussion med någon för att man vet att det de säger just nu är inte deras vanliga åsikt som de hade haft om de varit nyktra.

Jag säger som Ferry Corstne: No drugs, no smoke no alhocol!

Old Post Mar-03-2003 16:08  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Wink

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Shhhh...jag vet inte vad du pratar om...vet inte hur det där ryktet började sprida sig

hahahahhahahah

just det, ja dricker oftast nuförtiden. börja VÄLDIGT sent me det när ja flytta hemifrån typ hehe men ja dricker oftast för att det e gott men aldrig så ja blir så full.. det händer nå enstaka ggr typ... som över nyår... hohoho. då slog d slint rejält. INTE bra me tanke på att ja var på världens trancefest juuu... missa ju rank1 typ p.g.a att ja var så dragen eller aaa... men man gick ju bara runt å mingla liksom. det e INTE bra att dricka för mycket om man ska dansa.. etc. se på kända dj's.. då ere bra att dricka litebara, för att d e gott

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-03-2003 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dricker ni???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBeautiful Trance Tune --> played in Ibiza in 1998 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSueno Latino - "Sueno Latino" (Salt Tank Amnesian Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:17.

Forum Rules: