Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mitt första riktiga liveset!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001
Mitt första riktiga liveset!

Hade några vänner som praktiserade på lokalradion här i värnamo och de var för lata för att göra ett program så de bad mig komma ner och mixa lite. Hade ~40 minuter på mig och jag gjorde mitt bästa. Blev en mix av det hårdare slaget.

Tracklist:

01. Oliver Klitzing - I Like That Beat
02. OGP - What If
03. E-Cutz - ... And Then They Start To Dance (Kaylab Remix)
04. Marco V - Echoes (V.ision Remix)
05. Rayden - I Know Ur Waiting (Uberdruck Remix)
06. Method's Of Mayhem - Drunk In Chicago (Hard Mix)
07. Deep Project - The Fly (Cherry Dee Remix)
08. Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Remix)

Klantade mig ganska brutalt vid övergången till Marco V - Echoes (V.ision Remix), vette fan vad jag tänkte på

Droppa en kommentar!

//--*****-// Länk borta (Tror alla som vill kommentera har gjort det). Finns på Steve's exelenta FTP annars //--*****-//

Soundcloud!

Music by me

Last edited by Connector on Mar-23-2003 at 23:58

Old Post Mar-20-2003 02:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tankar hem nu Droppar en kommentar så snart jag har möjlighet

Old Post Mar-20-2003 07:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

tankar den nu steve varför tankar du aldrig mina mixar

Old Post Mar-20-2003 16:32  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

tankar oxo hem nu..

Old Post Mar-20-2003 17:27 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by zamson
tankar den nu steve varför tankar du aldrig mina mixar
Måste ha missat de... sorry mannen... Connectors mixar brukar jag normalt ta hem från han över ICQ
Ladda upp den annars på min SWETA-FTP...

Lyssnar nu iaf.... jag känner på mig att jag kommer gilla detta även om en mix suger, men jag tror herr Lehtomäki är hård mot sig själv ibland också...
Mr_Lehto_in_the_mix.mp3 var ju en killer iaf.... för den som inte tagit den finns den på min FTP

Old Post Mar-20-2003 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan de va ju ett hela trevligt sett

SUPER NAJS HELT ENKELT !

Old Post Mar-20-2003 18:15  Sweden
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Dåligt med kommentarer här va

quote:
men jag tror herr Lehtomäki är hård mot sig själv ibland också...

Jo kanske det... Det måste man väll vara

Soundcloud!

Music by me

Old Post Mar-20-2003 22:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Gillade playlisten!!!
Skönt set!

Old Post Mar-20-2003 22:21  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Hello!

schysta låtar! gilla nästan alla men d var nån mixning som inte kändes "riktigt 100"
det var min kommentar det good job! vilken kanal sändes d i sa du? lokalt?

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Mar-20-2003 at 22:39

Old Post Mar-20-2003 22:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Glorie
schysta låtar! gilla nästan alla men d var nån mixning som inte kändes "riktigt 100"
det var min kommentar det good job! vilken kanal sändes d i sa du? lokalt?
BBC Radio 1

not

Old Post Mar-20-2003 23:43  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

hehehe..

bra mixat kunde vart lite hårdare dock

Old Post Mar-21-2003 20:26 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by ShyTrance
hehehe..

bra mixat kunde vart lite hårdare dock

vad man än spelar så kan det alltid bli "hårdare"..

Old Post Mar-22-2003 10:36  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mitt första riktiga liveset!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V Innercity Pre-party track!!!! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCominotto - Tyson (Devasted Mix) [Underground] [UND 1041] [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules: