Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reclaim Law And Order !
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001
Reclaim Law And Order !

Och så var det dags igen. Reclaim the streets/city eller va fan dom heter har slagit till igen. Vad är det för fel i huvudet på dessa idioter?!? Den här gången har de demolerat delar av Kungsgatan & Stureplan. Är det någon som kan upplysa okunniga mig om vad är det för budskap som skall nå fram? För jag fattar fan ingenting! Det enda jag har i behållning av dessa apor är att de maskerar sig, vandaliserar och är loosers i största allmänhet.

NL out

Old Post May-01-2003 20:45  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jag och vizay som skulle gå efter dem med plur skyltar

men det regnade så jag orkade inte

Old Post May-01-2003 20:57 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XLA
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

åfan, ser detta på TV3 nyheterna just i detta nu (nej, jag kollar inte på TV3s nyheter med vilje, väntar på Oz)
Fan ta Reclaim the Streets/City/whatever, de ger fredliga anti-kapitalister som jag ett dåligt namn. Skulle villja mörda dem med hammare och skära :P

Old Post May-01-2003 21:02  Sweden
Click Here to See the Profile for XLA Click here to Send XLA a Private Message Visit XLA's homepage! Add XLA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Dioxys
jag och vizay som skulle gå efter dem med plur skyltar

men det regnade så jag orkade inte

Plur skyltar ?

Old Post May-01-2003 21:03  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by XLA
åfan, ser detta på TV3 nyheterna just i detta nu (nej, jag kollar inte på TV3s nyheter med vilje, väntar på Oz)
Fan ta Reclaim the Streets/City/whatever, de ger fredliga anti-kapitalister som jag ett dåligt namn. Skulle villja mörda dem med hammare och skära :P

Är det anti-kapitalism de vill proklamera?

Old Post May-01-2003 21:06  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Har sagt det förr... kommer säga det flera gånger igen.

Vill man ha en fungerande organisation: HÅLL RENT I DE EGNA LEDEN!

"Vi är fredliga men all uppmärksamhet riktas till folk som inte har med vårat budskap att göra."
Tråkigt för er... börja rensa!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-01-2003 21:24  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

nordlight: jag å dioxys hade på planer att gå med en PLUR skyllt eftersom vi egentligen inte har något att demonstrera för så vi tänkte sprida lite allmänt fredligt budskap...men de va för regnigt som sagt

men jag spyr fanimej på dom där jävla AFAsvinen som springer runt å demolerar våra städer för rent nöjes skull....äckligt e vad det är...äckligt och avskyvärt

batteries not included.

- dave

Old Post May-01-2003 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Vizay
nordlight: jag å dioxys hade på planer att gå med en PLUR skyllt eftersom vi egentligen inte har något att demonstrera för så vi tänkte sprida lite allmänt fredligt budskap...

Sprida fredligt budskap är nice, och sorry om jag är lite obildad i ämnet...men vad är en PLUR skylt?

NL

Old Post May-01-2003 21:49  Sweden
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

haha ingen fara...nån gång ska man lära sig nått nytt ju

asså PLUR e ju Peace Love Unity Respect...typ Ravekulturens huvudbudskap en gång i tiden

en PLURskylt e helt enkelt en skylt som det står PLUR på

batteries not included.

- dave

Old Post May-01-2003 21:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Vizay
haha ingen fara...nån gång ska man lära sig nått nytt ju

asså PLUR e ju Peace Love Unity Respect...typ Ravekulturens huvudbudskap en gång i tiden

en PLURskylt e helt enkelt en skylt som det står PLUR på

Aha !

Old Post May-01-2003 21:56  Sweden
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Aendy
Har sagt det förr... kommer säga det flera gånger igen.

Vill man ha en fungerande organisation: HÅLL RENT I DE EGNA LEDEN!

"Vi är fredliga men all uppmärksamhet riktas till folk som inte har med vårat budskap att göra."
Tråkigt för er... börja rensa!

Var precis inne på Gatuaktionens hemsida och läste lite. Ja... jag kan väl inte säga att jag delar deras åsikter, men de får tycka vad dom vill, så länge de håller sig till demokratiska spelregler.

Jag tror inte ett dugg på att det är några få bråkstakar (som bara råkar ansluta) som ställer till det utan att organisationen uppmanar till vandalism, klotter m.m. I deras artikel "Att tänka på inför en gatufest" påminns man om att ta med "Spray, målarfärg, kritor".Det finns inget led att hålla rent. Det är smutsigt från början till slut.

Old Post May-01-2003 22:12  Sweden
Mirv0
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Detta händer när fritids gårdarna stänger

Ännu ett bevis på att världen är full med idioter

tragiskt

Old Post May-02-2003 00:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Mirv0 Click here to Send Mirv0 a Private Message Visit Mirv0's homepage! Add Mirv0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reclaim Law And Order !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998 la locomotive track 9... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTon TB - "Static Bullet" (Jochen Miller Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:59.

Forum Rules: