Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Flytta hemifrån! (dekoration m.m)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001
Dunno Flytta hemifrån! (dekoration m.m)

Jepp, på lördag smäller det, ska flytta hemifrån . Sitter just nu och glor på room service och blev lite inspererad .
Kollar runt efter lite sköna grejer att inreda stället med. (har typ inget att ha på väggarna, och inte mycket att ha på marken heller för den delen ) skulle uppskatta alla tips jag kan få om någon skön sida / affär som säljer afficher, tapeter (gärna med nån lite "psykadelisk" känsla, eller nån stor fet bild från en livespelning t.ex.) alltså där dom säljer lite orginella prylar som man kan få stället att ha en soft känsla ...

kan vara vadsomhelst t.ex. någon skön slags belysning ni sett för nån tid sen. (men då menar jag inte nån tråkig, grå lampa från ikea eller så)

tack på förhand!

KESO!

Old Post Apr-27-2004 21:41  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

ett tips är ju att inte ha förmkt kanske.. lovar att du tröttnar på det efter ett tag men en polare till mig har en rätt cool grej i sovrummet..

är som camouflagenät han satt upp i taket.. sa att det var grymt billigt köpt på ÖB själv har jag 1 backdrop från spacetribe (köpt på saturn return, finns att köpa på en hel del andra ställen med)

det blir rätt schysst ändå, har den rätt markerad på väggen typ

Last edited by Rikard on Apr-27-2004 at 23:08

Old Post Apr-27-2004 21:49 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Spring ner till Eko och köp en stor tom ram. Typ 120x80 cm eller något likande. Sedan ramar du in alla biljetter och flyers från fester du varit på (och ENDAST fester du varit på) - det är en given sak på väggen hos alla clubbhoppers Det passar överallt, oavsett resten av dekoration/inredning i rummet.

Såhär såg min ram ut för någon månad sedan (än så länge ganska tom, men tids nog kommer jag fylla den Har även ett par 3-4 flyers ytterligare som jag inte satt dit.

www.laszlo.se

Old Post Apr-27-2004 23:06 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

huaa, kan inte sova blev för mycket kaffe ikväll

dioxys: nää .. antar att man inte ska överdriva, men vore ju lite fixa nåt kul iallafall

skön ideè lazlo .. synd att det inte blivit mycket fester på senaste för min del (pga olika orsaker)

tack för förslagen än så länge

KESO!

Old Post Apr-28-2004 01:11  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Dioxys
är som camouflagenät han satt upp i taket.. sa att det var grymt billigt köpt på ÖB

en varning är att dem oftast luktar förjävligt. möjligt att det går att få bort genom att trycka in hela skiten i tvättmaskinen.

Old Post Apr-28-2004 09:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

@Laszlo.... OMG
om jag skulle göra det med alla mina flyers kunde jag avtäcka alla väggar i hela rumet!

Old Post Apr-28-2004 11:01  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by ScuL
@Laszlo.... OMG
om jag skulle göra det med alla mina flyers kunde jag avtäcka alla väggar i hela rumet!

haha - det förvånar mig inte - hade jag bott i Holland hade jag nog också tapetserat mina väggar med flyers

www.laszlo.se

Old Post Apr-28-2004 11:43 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

snygg ide med ramen laszlo =)

Old Post Apr-28-2004 12:32  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001
Thumbs up

http://www.posters4sale.com

Old Post Apr-28-2004 17:10  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by P4z!

Fyfan vilka läckra posters! TACK! Går till favoriter direkt...(även om vissa kostar skjortan )

www.laszlo.se

Old Post Apr-28-2004 17:19 
keddo
u alright mate

quote:
Originally posted by P4z!

snygga afficher! synd att dom var ganska dyra

KESO!

Old Post Apr-28-2004 17:20  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag har bott i denna lägenhet i 2 år snart och ännu inte hängt upp nått på väggarna

Old Post Apr-28-2004 18:04  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Flytta hemifrån! (dekoration m.m)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother great tune... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Thrillseekers - Dreaming Of You [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:16.

Forum Rules: