Håller med Ravesquad, skön låt faktiskt!!! Bra jobbat!
Jan-27-2002 03:31
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Bra jobbat dbl...Skön låt du har gjort måste jag ju säga....
Jan-27-2002 09:21
nils
château flight
Registered: Sep 2001
Hehe, va gjorde du den med? Fyllig och go'! Allmänt asbra! Den var välarbetad!
Själv försöker man hålla ekonomin så bra som möjligt när det gäller inköp av 12" skivor... Blir dyrt, men det e ju mycket roligare än att cdj:a!
Robstar, gelar! Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)
Ha'et!
Jan-27-2002 11:25
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
tack tack...
KroTrance: Jag använder Fruityloops
Gillar din låt Robstar... härligt tryck i den
Jan-27-2002 14:09
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Man tackar!
quote:
Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)
De e bara en loop i låten å de e en percussion loop som ja slängde på kicken, man kan väl säga att ja har gjort halva loopen.
Kul att ni gilla den.
Keep on trancing...
Jan-27-2002 16:04
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Måste ju säga att jag e helt klart impregnerad av både dbl.s och "Parker"s låtar, låter ju hel skönt.
Har faktiskt lite annat med Parker
Laddade hem en låt som du gjort robstar som heter Placid dreams redan den 15 nov. 2001. Den var inte ett dugg dålig heller
Om du inte har nåt emot det så lägger jag upp en länk här till den för att dela med mig, det är bara å höger klicka å spara som --->>Parker - Placid dreams<<--
All kredds till er
Enda egna erfarenheterna jag har, är amatör hemma DJ, har dock spelat på nån fest + en breakfest som en kompis fixa. Så jädra kul.
Klart man har pillat lite med Rebirth som alla andra också, krångligt prog i min mening.
Har ju tillgång till både Fruityloops och Reason så man kanske skulle ge de en chans....