Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > är du DJ eller producerare?
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
är du DJ eller producerare?

Jag bara undrade vilka (om det nu finns någon) här på den svenska sektionen som antingen DJ:ar eller producerar musik...

själv producerar jag musik..

Om du har gjort något (mix eller låt) så kanske vi på svenska sektionen kan få höra det så vi vet vad våra svenska medlemmar kan...

här kan ni ladda ner en låt som jag gjorde nyligen
(vänster klicka)

dbl - Ocean of Life

kommentera gärna...

Old Post Jan-26-2002 21:04  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

jag gör trance.

Mitt artist namn e Parker.

Ja använder Fruityloops för att göra min musik.

TjeerSzZzz!!!

Old Post Jan-26-2002 21:43  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Bra låt! och kul att du delar med dej..

Jag, personligen är varken nån dj eller producent, bara förälskad i musiken

Old Post Jan-26-2002 22:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Tack KoC...

Har du något man kan få höra Robstar?

Old Post Jan-26-2002 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

skön låt ibizakänsla

Old Post Jan-27-2002 02:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

quote:
Originally posted by dbl

Har du något man kan få höra Robstar?

Kolla in Parker - Beams of Gaia (hardtrance mix). De e min låt.

http://www.tranceaddict.com/singles.shtml

Håller med Ravesquad, skön låt faktiskt!!! Bra jobbat!

Old Post Jan-27-2002 03:31  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Bra jobbat dbl...Skön låt du har gjort måste jag ju säga....

Old Post Jan-27-2002 09:21  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Hehe, va gjorde du den med? Fyllig och go'! Allmänt asbra! Den var välarbetad!

Själv försöker man hålla ekonomin så bra som möjligt när det gäller inköp av 12" skivor... Blir dyrt, men det e ju mycket roligare än att cdj:a!

Robstar, gelar! Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)

Ha'et!

Old Post Jan-27-2002 11:25  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

tack tack...

KroTrance: Jag använder Fruityloops

Gillar din låt Robstar... härligt tryck i den

Old Post Jan-27-2002 14:09  Sweden
robstar
Excited

Smile

Man tackar!

quote:
Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)

De e bara en loop i låten å de e en percussion loop som ja slängde på kicken, man kan väl säga att ja har gjort halva loopen.

Kul att ni gilla den.

Keep on trancing...

Old Post Jan-27-2002 16:04  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Måste ju säga att jag e helt klart impregnerad av både dbl.s och "Parker"s låtar, låter ju hel skönt.
Har faktiskt lite annat med Parker

Laddade hem en låt som du gjort robstar som heter Placid dreams redan den 15 nov. 2001. Den var inte ett dugg dålig heller

Om du inte har nåt emot det så lägger jag upp en länk här till den för att dela med mig, det är bara å höger klicka å spara som --->>Parker - Placid dreams<<--

All kredds till er

Enda egna erfarenheterna jag har, är amatör hemma DJ, har dock spelat på nån fest + en breakfest som en kompis fixa. Så jädra kul.
Klart man har pillat lite med Rebirth som alla andra också, krångligt prog i min mening.
Har ju tillgång till både Fruityloops och Reason så man kanske skulle ge de en chans....

ses...

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-27-2002 at 18:27

Old Post Jan-27-2002 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

O jävlar.. det var Robstar. Väldigt bra låt det också.
Den har jag lyssnat en hel del på faktiskt.

Talang i mängder på Swe-TA!

Old Post Jan-27-2002 18:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > är du DJ eller producerare?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Tribal Dark House by Marcus James (Renaissance) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBad Cabbage - "You're Rude" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:05.

Forum Rules: